مطالب پر بازدید
طراحی خاص ناخن + طراحی لاکچری و شیک برای روی ناخن

طراحی خاص ناخن + طراحی لاکچری و شیک برای روی ناخن

طراحی خاص ناخن طراحی خاص ناخن + طراحی لاکچری و شیک برای روی ناخن موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که …

تزیین آش رشته مجلسی + تزیین آش رشته با کشک زعفرانی

تزیین آش رشته مجلسی + تزیین آش رشته با کشک زعفرانی

تزیین آش رشته مجلسی تزیین آش رشته مجلسی + تزیین آش رشته با کشک زعفرانی موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم …

مدل مانتو بلند بدون دکمه با طرح های فوق العاده شیک و جدید

مدل مانتو بلند بدون دکمه با طرح های فوق العاده شیک و جدید

مدل مانتو بلند بدون دکمه مدل مانتو بلند بدون دکمه با طرح های فوق العاده شیک و جدید موضوع یکی از مطالب سایت …

روغن برای موخوره

"قاتل

بهترین روغن برای موخوره + کدام روغن برای موخوره مفید است موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

همه چیز درباره روغن برای موخوره

مو سه لایه دارد و بیرونی ترین لایه آن مسئول تولید روغن های طبیعی ست و موجب درخشندگی و استحکام مو می شود. بیرونی ترین لایه به دلایل مختلفی در معرض صدمه و آسیب دیدگی قرار دارد. با صدمه دیدن این لایه تارهای مو دچار شکستگی، گره خوردگی و در نهایت موخوره می شوند. برای جلوگیری از این مشکل باید به شکل مرتب موهای خود را با سرم و روغن های مختلف مرطوب کنید تا دچار خشکی و شکستگی نشوند. زمانی که موهای خود را با روغن ماساژ می دهید، روغن گرم شده و موجب باز شدن ساقه مو می شود، در نتیجه مواد مغذی روغن جذب مو شده و آن را آبرسانی می کند. در ادامه مطلب بهترین روغن هایی که می توانید برای رفع و پیشگیری از موخوره استفاده کنید را به شما معرفی خواهیم کرد.

روغن آرگان برای موخوره

پیشنهاد اول ما استفاده از روغن آرگان است. این روغن خواص بسیار زیادی برای مو دارد و یکی از بهترین گزینه هایی ست که برای درمان موخوره به کار میرود. با استفاده از روغن آرگان موهای آسیب دیده شما بازسازی و ترمیم می شوند. روغن آرگان موجب افزایش نرمی، پرپشتی و درخشندگی موهای شما می شود، تنها کاری که باید انجام دهید ریختن چند قطره از این روغن بر روی ساقه مو و ماساژ دادن آن است. با ماساژ دادن موخوره ها جدا شده و ساقه موهایتان احیا می شود.

روغن زیتون

یکی از گزینه های در دسترس و ایده آل برای درمان موخوره که در بسیاری از خانه ها وجود دارد، روغن زیتون است. این روغن دارای ترکیبی ایده آل و مغذی برای موهای شماست. بهتر است برای تاثیر بهتر روغن زیتون را در هنگام شب بر روی موهایتان ماساژ داده سپس اجازه دهید تا صبح باقی بماند. بعد از سپری شدن چند ساعت می توانید به حمام رفته و روغن را به وسیله آب گرم و شامپو از روی موهایتان بشویید. بهتر است روغن را قبل از استفاده کمی گرم کنید.

روغن بابونه برای موخوره

روغن بابونه روغنی با پیشینه قدیمی ست و از هزاران سال پیش در طب سنتی مورد استفاده قرار گرفته میشده. روغن بابونه هم در لیست روغن های ضد موخوره قرار دارد و به رفع این مشکل کمک می کند. با استفاده از روغن بابونه موخوره موهایتان برطرف شده و ترمیم می شوند. از مزیت های دیگر روغن بابونه میتوان به درخشان شدن و افزایش نرمی مو اشاره کرد.

روغن اسطوخودوس برای موخوره

اسطوخودوس با نام انگلیسی Lavandula یکی از گیاهان خوش عطر و مشهور در رایحه درمانی ست. از گل های بنفش رنگ این گیاه به وسیله تقطیر بخار، روغنی خوشبو به دست می آید که خواص بینظیری برای مو دارد. از این روغن برای رفع ریزش مو، درمان شپش، رفع موخوره و … استفاده می شود. با استفاده از روغن اسطوخودوس می توانید از موخوره پیشگیری کنید چگونه؟ با سابت الانت همراه باشید. همانطور که در بالا اشاره کردیم، موخوره به دلیل صدمه دیدن لایه بیرونی مو به وجود می آید. شما می توانید با استفاده از روغن اسطوخودوس کیسه‌ های ترشحی موهایتان را افزایش دهید و لایه بیرونی موهایتان را ضخیم کنید.

روغن رزماری

رزماری که با نام های اِکلیل کوهی و رومارَن هم شناخته می شود یکی از گیاهان معطر و پرفایده است. روغن رزماری در عطرهای مختلف استفاده شده و یکی از محبوب ترین روغن های گیاهی ست. از این روغن علاوه بر درمان موخوره برای مشکلات دیگری مثل درمان طاسی و درمان شوره سر هم استفاده می شود. مزیت دیگر استفاده از روغن رزماری، افزایش ضخامت تارهای مو است که موجب پرپشتی و زیباتر شدن موهای شما می شود.

"قاتل

توجه :

مطالب بخش سلامت الانت از منابع اینترنتی معتبر تهیه شده و تنها جنبه آن اطلاع رسانی ست پس نباید به عنوان توصیه پزشکی برداشت شود.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 9 فروردین 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.