مطالب پر بازدید
مرتب چیدن کابینت آشپزخانه + نظم دادن به کابینت ادویه ها

مرتب چیدن کابینت آشپزخانه + نظم دادن به کابینت ادویه ها

مرتب چیدن کابینت مرتب چیدن کابینت آشپزخانه + نظم دادن به کابینت ادویه ها موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که …

مدل مانتو جدید امسال در اینستاگرام با یقه و آستین های خاص

مدل مانتو جدید امسال در اینستاگرام با یقه و آستین های خاص

مدل مانتو جدید امسال مدل مانتو جدید امسال در اینستاگرام با یقه و آستین های خاص موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. …

مدل یقه مانتو دکمه دار + مدل مانتو یقه انگلیسی دکمه دار

مدل یقه مانتو دکمه دار + مدل مانتو یقه انگلیسی دکمه دار

مدل یقه مانتو دکمه دار مدل یقه مانتو دکمه دار + مدل مانتو یقه انگلیسی دکمه دار موضوع یکی از مطالب سایت الانت …

تازه نگه داشتن نان باگت

نگهداری نان باگت نی نی سایت روش نگهداری نان باگت در فریزر چرا نان باگت تازه خشک است مدت زمان نگهداری نان باگت در فریزر نگهداری نان تست در فریزر نگهداری نان تست نی نی سایت نگهداری نان تست در فریزر نی نی سایت روش تازه نگه داشتن نان لواش

روش های تازه نگه داشتن نان باگت در فریزر با روش های کاربردی موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

روش های تازه نگه داشتن نان باگت

نگهداری نان باگت با فویل آلومینیومی

شما می توانید نان باگت را در دمای اتاق هم تازه نگه دارید فقط برای این کار به یک تکه فویل آلومینیومی نیاز دارید. دقت داشته باشید که فویل باید تمام بخش های نان را در بر بگیرد و بپوشاند. نان فویل پیچ شده را می توانید در دمای خانه و بدون نیاز به یخچال و فریزر نگهداری کنید. نکته مهم در این باره، داغ نبودن نان است. اگر نان باگت داغ یا گرم باشد، زودتر خشک و بیات می شود پس باید به دمای نان دقت کنید.

باز کردن لای نان باگت

روش دیگری که می توانید از آن استفاده کنید. باز کردن لای نان باگت است. برای این منظور، بخش وسطی نان باگت را با چاقو با قیچی باز کنید سپس آن را به شکل ایستاده درون پلاستیک قرار دهید. با این روش نان باگت تازه می ماند و دیرتر خشک می شود.

نگهداری نان باگت در فریزر

منجمد کردن نان باگت و استفاده از فریزر برای این منظور، یکی از متداول ترین روش های نگهداری از نان باگت است. بهتر است نان باگت را بعد از خرید و خنک شدن، درون فریزر قرار دهید تا در تازه ترین حالت ممکن قرار بگیرد. برای استفاده از این روش، نکاتی که در ادامه مطلب سایت الانت مشاهده می نمایید را رعایت کنید.  برای روش اول به کیسه پلاستیکی نیاز دارید. نان های باگت را درون کیسه‌ پلاستیکی قرار داده و در آن را محکم ببندید، به شکلی که هیچ هوایی درون کیسه باقی نماند سپس آن را در فریزر قرار دهید. برای روش دوم به فویل آلومینیومی نیاز دارید. نان باگت را به چند تکه تقسیم کنید. فویل را باز کرده و تکه های نان را درون آن ببپیچید. حالا می توانید نان های فویل پیچ شده را در فریزر قرار دهید.

بیات شدن نان باگت

اگر نان باگت شما بیات و خشک شده ، آن را دور نریزید. می توانید با نان باگت های خشک شده یک آرد سوخاری حرفه ای درست کنید. برای این منظور نان باگت را به همراه ادویه و نمک و فلفل پودر کنید و در ظرفی دربسته نگهداری نمایید.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.