مطالب پر بازدید
جدیدترین مدل النگو طلا با طرح های پهن و تک پوش زنانه

جدیدترین مدل النگو طلا با طرح های پهن و تک پوش زنانه

جدیدترین مدل النگو طلا جدیدترین مدل النگو طلا با طرح های پهن و تک پوش زنانه موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. …

مدل مو شینیون جدید 1403 با طرح های اروپایی و ایرانی

مدل مو شینیون جدید 1403 با طرح های اروپایی و ایرانی

مدل مو شینیون جدید مدل مو شینیون جدید ۱۴۰۳ با طرح های اروپایی و ایرانی موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم …

چیدن کابینت چینی + چیدمان سرویس چینی عروس در کابینت

چیدن کابینت چینی + چیدمان سرویس چینی عروس در کابینت

چیدن کابینت چینی چیدن کابینت چینی + چیدمان سرویس چینی عروس در کابینت موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که مفید …

رفع کدری لیوان

از بین بردن رسوب آب از روی لیوان شستن لیوان با وایتکس کدر شدن لیوان در ماشین ظرفشویی نی نی سایت از بین بردن کدری شیشه علت کدر شدن ظرفها در ماشین ظرفشویی نی نی سایت شستن بلور با جوش شیرین جوشاندن لیوان در آب نمک زرد شدن لیوان در ماشین ظرفشویی از بین بردن جرم لیوان

رفع کدری لیوان با آب نمک و جوش شیرین + شستن لیوان با وایتکس موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

همه چیز درباره رفع کدری لیوان

همانطور که می دانید لیوان ها پر مصرف ترین وسیله در آشپزخانه هستند و به دلیل سخت بودن آب، بعد از مدتی استفاده کدر شده و شفافیت اصلی خود را از دست می دهند. متاسفانه به علت وجود مواد معدنی قلیایی در آب نمی توانید از کدر شدن لیوان هایتان پیشگیری کنید اما روش های بسیاری وجود دارند که می توانید از آن ها برای شفاف شدن مجدد لیوان هایتان بهره ببرید. در ادامه می توانید بهترین روش های رفع کدری لیوان در سایت الانت را مشاهده نمایید.

از بین بردن کدری لیوان با خمیر دندان

گزینه اول ما خمیر دندان است. این ماده می تواند به راحتی جرم ها را از بین برده و لیوان را به شفافیت و درخشندگی روزهای اولش بازگرداند. برای این روش باید از مقدار زیادی خمیر دندان برای از بین بردن کدری لیوان ها استفاده کنید، به همین خاطر روشی نسبتا پر هزینه اما در عوض سودمند است. مقداری خمیر دندان بر کدری های لیوان بمالید به شکلی که دور تا دور لیوان با یک لایه از خمیر دندان پوشانده شده باشد. در این مرحله نباید به سمت آب و شستن لیوان بروید زیرا ما خمیر دندان را با استفاده از پارچه پاک می کنیم. بعد از پاک شدن خمیر دندان متوجه درخشش لیوان ها خواهید شد. دقت داشته باشید که خمیر دندان نباید رنگ دار، ژله ای یا چند رنگ باشد، برای این کار از یک خمیر دندان سفید رنگ استفاده نمایید. بعد از اتمام کار لیوان را با استفاده از مسواک زیر آب بشویید و تمیز کنید. همچنین می توانید به جای روش بالا مقداری خمیر دندان بر روی اسکاچ ریخته و لیوان ها را با آن بشویید تا براق شوند، به این شکل خمیر دندان کمتری هم مصرف می شود.

از بین بردن کدری لیوان با سرکه سفید

سرکه یکی از موادی ست که در هر خانه ای یافت شده و کاربرد های فراوانی در تمیز کاری دارد. سرکه می تواند جرم های مختلف را از بین ببرد و یکی از گزینه های مناسب برای از بین بردن کدری لیوان است. برای انجام این روش مقداری سرکه سفید درون ظرفی بریزید سپس لیوان های کدر شده تان را درون ظرف سرکه قرار دهید. ۴ تا ۵ دقیقه صبر کنید سپس لیوان ها را خارج کرده و به خوبی با آب بشویید. از آن جایی که آب لیمو دارای خاصیت اسیدی و سفید کنندگی ست می توانید به دلخواه مقداری آب لیمو هم به سرکه اضافه کنید.

از بین بردن کدری لیوان با روزنامه خیس

یکی دیگر از روش های از بین بردن کدری لیوان استفاده از روزنامه است. روزنامه باید خیس شده باشد، به این شکل جوهر درون روزنامه کدری و رسوب درون لیوان ها را از بین برده و پاک می کند. در نتیجه شما لیوان های شفاف و درخشان خواهید داشت.

از بین بردن کدری لیوان با شستشوی صحیح

یکی از روش هایی که می توانید از آن برای رفع کدری ظروف تان استفاده نمایید، ترکیب ۵۰ درصدی مایع ظرف شویی با یک ماده اسیدی خفیف مثل سرکه است. سرکه به دلیل خاصیت اسیدی می تواند مواد قلیایی را از بین برده و خنثی کند یعنی همان موادی که ظروف شما را کدر می کنند. اگر ظرف هایتان را با ترکیب مایع ظرف شویی و سرکه بشویید دیگر کدر و بد رنگ نمی شوند در نتیجه دیگر نیازی نیست که به دنبال راهی برای از بین بردن رسوب آن ها باشید. اگر بوی سرکه را دوست ندارید آن را با مایع ظرفشویی لیمویی ترکیب کنید تا بوی آن را خنثی کند.

از بین بردن کدری لیوان با پودر لباسشویی

پودر ماشین لباسشویی یکی دیگر از راه های از بین بردن زردی و کدر شدن لیوان است. برای این روش به یک تشت کوچک نیاز دارید. تشت را پر از آب کرده سپس مقداری پودر ماشین لباسشویی به آن بیافزایید. لیوان های کدر شده تان را به مدت ۱۲ ساعت درون تشت بچینید. بعد از سپری شدن این زمان لیوان ها را خارج کرده و با استفاده از آب گرم و مایع ظرفشویی به خوبی بشویید.

از بین بردن کدری لیوان با خمیر جوش شیرین

جوش شیرین هم مانند سرکه و خمیر دندان خاصیت جرم گیری داشته و برای از بین بردن جرم لیوان ها مناسب است. می توانید با استفاده از سرکه و جوش شیرین یک خمیر سفید کننده برای لیوان هایتان بسازید. برای این منظور مقداری جوش شیرین را درون ظرفی ریخته سپس کمی سرکه به آن بیافزایید تا خمیر تشکیل شود. خمیر به دست آمده را به مدت چند دقیقه بر روی شیشه لیوان قرار دهید سپس با استفاده از آب ولرم شسته و تمیز کنید.

از بین بردن کدری لیوان با وایتکس

برای این روش از دستکش پلاستیکی استفاده نمایید زیرا وایتکس یک ماده شیمیایی و مضر است، در ضمن باید حسابی مراقب لباس هایتان باشید زیرا وایتکس می تواند رنگ آن ها را خراب کند. کمی وایتکس و مایع ظرف شویی بر روی اسکاچ خود بریزید سپس لیوان ها را با آن شسته و تمیز کنید.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 29 دی 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.