مطالب پر بازدید
بهترین مدل مانتو ایرانی + مدل مانتو مشکی جدید و مزونی

بهترین مدل مانتو ایرانی + مدل مانتو مشکی جدید و مزونی

بهترین مدل مانتو ایرانی بهترین مدل مانتو ایرانی + مدل مانتو مشکی جدید و مزونی موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم …

مرتب چیدن کابینت آشپزخانه + نظم دادن به کابینت ادویه ها

مرتب چیدن کابینت آشپزخانه + نظم دادن به کابینت ادویه ها

مرتب چیدن کابینت مرتب چیدن کابینت آشپزخانه + نظم دادن به کابینت ادویه ها موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که …

مدل شلف دیواری با طرح های خاص و مدرن برای پذیرایی

مدل شلف دیواری با طرح های خاص و مدرن برای پذیرایی

مدل شلف دیواری مدل شلف دیواری با طرح های خاص و مدرن برای پذیرایی موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که …

سس مرغ سوخاری

سس مرغ سوخاری با رب انار مرغ سوخاری با سس رب گوجه سس تند مخصوص مرغ سوخاری سس خوشمزه سوخاری نی نی سایت سس سیر برای مرغ سوخاری انواع سس مرغ سس مخصوص مرغ سوخاری کره ای

سس مرغ سوخاری با قارچ + سس سیر برای مرغ سوخاری موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

سس مرغ سوخاری با قارچ و خامه

مرحله اول

برای این سس به ۳۰۰ گرم قارچ نیاز دارید. ابتدا پوست اضافه ی روی قارچ ها را جدا نمایید سپس آن ها را شسته و اجازه دهید خشک شوند. در مرحله بعد قارچ ها را به شکل گرد و حلقه ای برش دهید.

مرحله دوم

۲ قاشق غذاخوری آب لیمو ترش را با کمی نمک، فلفل سیاه و آب به قارچ ها بیافزایید و زیر و رو کنید سپس نیم ساعت کنار بگذارید تا طعم دار شوند. بعد از گذشت نیم ساعت، آب اضافی درون کاسه قارچ را بیرون بریزید.

مرحله سوم

یک تابه بر روی شعله گاز قرار داده و ۲۵ گرم کره درون آن بریزید تا ذوب شود. ۲ عدد پیاز را پوست گرفته و به شکل نگینی ریز نمایید. پیاز ریز شده را درون تابه ریخته و با کره تفت بدهید سپس قارچ های مزه دار شده را به تابه بیافزایید و تفت بدهید تا آب بیاندازند.

مرحله چهارم

۲ قاشق غذا خوری ماست چکیده و ۲۰۰ گرم خامه را با هم ترکیب نمایید تا مایه ای یکدست به وجود بیاید سپس ۱ لیوان شیر را آرام آرام به این ترکیب اضافه کنید. در این مرحله ترکیب شیر، ماست و خامه را به تابه بیافزایید و خوب هم بزنید.

مرحله پنجم

در این مرحله، ۲ قاشق مرباخوری پودر سیر و نمک و فلفل سیاه را به سس قارچ بیافزایید و خوب مخلوط کنید. می توانید در آخر ۱۰۰ گرم خامه دیگر هم به سس اصافه کنید تا غلظت آن بیشتر شود. سس قارچ شما آماده است. می توانید این سس خوشمزه را در کنار مرغ، استیک و … سرو نمایید.

سس سیر برای مرغ سوخاری

مرحله اول

۳ عدد سیر را پوست گرفته و با ۱ قاشق چای خوری نمک درون غذاساز بریزید تا کاملا پوره و له شود. برای این سس به ۲ پیمانه روغن زیتون و ۱ قاشق چای خوری آبلیمو تازه نیاز دارید.

مرحله دوم

روغن زیتون و آبلیمو را باید در چند مرحله و کم کم به سیر درون غذاساز بیافزایید تا سس به غلظت مناسب برسد. زمانی که سس غلیظ شد، به مابقی روغن زیتون نیازی نیست. این سس جذاب را درون یخچال نگهداری کنید.

مرحله سوم

نکته مهم درباره تهیه این سس، زمان اضافه کردن روغن زیتون است. شما نباید یک مرتبه روغن زیتون را اضافه نمایید بلکه باید کم کم و در چند مرحله غذاساز را روشن نمایید و روغن را با بقیه مواد میکس کنید. برای خوش عطر شدن سس از سیر خشک استفاده نمایید.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.