مطالب پر بازدید
مدل مو شینیون جدید 1403 با طرح های اروپایی و ایرانی

مدل مو شینیون جدید 1403 با طرح های اروپایی و ایرانی

مدل مو شینیون جدید مدل مو شینیون جدید ۱۴۰۳ با طرح های اروپایی و ایرانی موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم …

جدیدترین مدل النگو طلا با طرح های پهن و تک پوش زنانه

جدیدترین مدل النگو طلا با طرح های پهن و تک پوش زنانه

جدیدترین مدل النگو طلا جدیدترین مدل النگو طلا با طرح های پهن و تک پوش زنانه موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. …

مدل مانتو سنتی زنانه اینستاگرام + جدیدترین مانتو سنتی زنانه

مدل مانتو سنتی زنانه اینستاگرام + جدیدترین مانتو سنتی زنانه

مدل مانتو سنتی زنانه مدل مانتو سنتی زنانه اینستاگرام + جدیدترین مانتو سنتی زنانه موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که …

ماسک قهوه برای لک صورت

ماسک قهوه برای لک صورت ماسک قهوه و زردچوبه ماسک قهوه و ماست ماسک قهوه برای صورت ماسک قهوه برای پوست خشک ماسک قهوه برای جوش ماسک قهوه و نشاسته

ماسک صورت با قهوه و شیر برای جوش و لک + ماسک خانگی قهوه و ماست موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

مهم :

دوستان عزیز برای احتیاط، قبل از اینکه ماسکی را بر روی پوست صورت و بخش های حساس بدن تان امتحان کنید، با تست کردن بخش کوچکی از ماسک بر روی پوست مچ دست یا بازو به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه از نداشتن آلرژی نسبت به آن ماسک اطمینان حاصل کنید به خصوص اگر به یکی از مواد موجود در ماسک حساسیت دارید. نشانه های حساسیت در بیشتر موارد بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت بروز خواهند کرد. بعد از قرار دادن هر ماسکی بر روی پوست صورت تان، از حرف زدن بیش از اندازه خودداری نمایید زیرا موجب به وجود آمدن چین و چروک در پوست صورت تان خواهد شد. اگر با قرار دادن ماسک بر روی پوست صورت دچار احساس سوزش و ناراحتی شدید، سریعا ماسک را شسته و پاک کنید.

ماسک صورت با قهوه و سفیده تخم مرغ

برای درست کردن این ماسک به پودر قهوه و سفیده تخم مرغ نیاز دارید. سفیده تخم مرغ چربی پوست را کاهش می دهد به همین خاطر گزینه ای مناسب برای پوست های چرب است. سفیده تخم مرغ موجب افزایش خاصیت ارتجاعی پوست شده و در بیشتر کرم های ضدپیری و سفت کننده پوست استفاده می شود. پودر قهوه پوست شما را پاکسازی کرده و موجب افزایش شادابی آن می شود.

طرز تهیه

یک عدد تخم مرغ را شکسته و سفیده آن را جدا کنید. ۱ قاشق غذاخوری پودر قهوه به سفیده اضافه کنید و این ۲ ماده را خوب با هم مخلوط کنید. ترکیب به دست آمده را به مدت ۱۰ تا ۱۲ دقیقه بر روی پوست صورت خود قرار دهید. بعد از سپری شدن این زمان پوست صورت خود را با آب ولرم شسته و تمیز کنید. بعد از تمیز کردن پوست، از یک نرم کننده استفاده کنید تا پوست صورت تان دچار خشکی نشود.

چند بار ؟

ماسک پودر قهوه و سفیده تخم مرغ برای لیفت و سفت شدن پوست صورت مناسب است و از طرف دیگر چربی پوست را کاهش داده و آکنه ها را از بین می برد. این ماسک را می توانید هر هفته یا هر دو هفته یک بار استفاده کنید. قبل از قرار دادن ماسک بر روی پوست صورت از نداشتن حساسیت اطمینان حاصل کنید.

ماسک صورت با قهوه و ماست

برای درست کردن این ماسک به پودر قهوه، پودر کاکائو، ماست یا شیر و عسل طبیعی نیاز دارید. قهوه مزایای بسیاری برای پوست صورت شما دارد و موجب سفت شدن آن می شود. ماست موجود در این ماسک پوست شما را درخشان و زیبا می کند. عسل نقش یک اسکراب طبیعی را دارد و سلول های مرده را از بین میبرد. پودر کاکائو چربی پوست را کاهش داده و یک لایه بردار طبیعی ست.

طرز تهیه

۶ قاشق غذاخوری ماست را درون کاسه ای ریخته و هم بزنید تا فرمی یکدست پیدا کند سپس ۳ قاشق چای خوری پودر کاکائو به آن اضافه کنید. ماست و پودر کاکائو را با هم ترکیب نمایید سپس ۱ قاشق چای خوری عسل طبیعی و ۳ قاشق چای خوری پودر قهوه هم به ترکیب ماست بیافزایید. همه مواد را با هم مخلوط کنید تا مایه ای یکدست به وجود بیاید. ترکیب به دست آمده را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بر روی پوست صورت خود قرار دهید. بعد از سپری شدن این زمان صورت خود را با آب ولرم شسته و تمیز کنید.

چند بار ؟

ماسک قهوه و ماست یک ماسک ایده آل برای افزایش لطافت و سلامت پوست صورت است. این ماسک را می توانید ۱ تا ۲ بار در هفته استفاده کنید. قبل از قرار دادن ماسک بر روی پوست صورت از نداشتن حساسیت اطمینان حاصل کنید.

ماسک صورت با قهوه و گلاب

برای درست کردن این ماسک به پودر قهوه، روغن دانه درخت عناب و گلاب نیاز دارید. اگر روغن دانه درخت عناب ندارید، می توانید آن را حذف کنید. پودر قهوه موجود در این ماسک موجب شفاف شدن و روشنی پوست صورت شما شده و آن را احیا می کند. گلاب خواص فراوانی برای پوست دارد و موجب تسکین و آرامش، کاهش التهاب و قرمزی و افزایش رطوبت پوست می شود.

طرز تهیه

برای درست کردن این ماسک باید ۴ قاشق غذاخوری پودر قهوه را با ۱ تا ۲ قاشق چای خوری گلاب ترکیب نمایید. اگر روغن دانه درخت عناب در دسترس شماست، ۲ قاشق غذاخوری هم از این روغن به ماسک اضافه کنید. ترکیب به دست آمده را بر روی پوست صورت و بدن خود قرار دهید و بعد از حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بشویید.

چند بار ؟

ماسک قهوه و گلاب یکی از بهترین ماسک ها برای پاکسازی و شفافیت پوست صورت است. این ماسک را می توانید ۱ تا ۲ بار در هفته استفاده کنید. قبل از قرار دادن ماسک بر روی پوست صورت از نداشتن حساسیت اطمینان حاصل کنید.

ماسک صورت با قهوه و زردچوبه

برای درست کردن این ماسک به پودر قهوه، ماست و زردچوبه نیاز دارید.  ماسک قهوه و زردچوبه به رفع لک های پوستی کمک کرده و پوست شما را شفاف و زیبا می کند. زردچوبه موجود در این ماسک خواص ضد باکتریایی دارد و به درمان آکنه های التهابی کمک می کند. ماست پوست شما را آبرسانی و مرطوب می کند. پودر قهوه خاصیت ارتجاعی پوست صورت شما را بالا می برد و موجب کاهش چین و چروک های پوستی می شود.

طرز تهیه

۱ قاشق غذاخوری پودر قهوه را با ۱ قاشق غذاخوری ماست و ۱ قاشق چای خوری زردچوبه مخلوط کنید تا مایه ای یکدست به وجود بیاید. ترکیب به دست آمده را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بر روی پوست صورت خود قرار دهید. توجه داشته باشید که ماسک باید بر روی پوست صورت شما خشک شود. بعد از سپری شدن ۲۰ دقیقه ماسک را با آب شسته و تمیز کنید.

چند بار ؟

ماسک قهوه و زردچوبه یک ماسک مفید برای پوست های چرب است و باکتری های ایجاد کننده آکنه را از بین میبرد، همچنین پوست شما را روشن و درخشان می کند. این ماسک را می توانید ۱ تا ۲ بار در هفته استفاده کنید. قبل از قرار دادن ماسک بر روی پوست صورت از نداشتن حساسیت اطمینان حاصل کنید.

توجه :

مطالب بخش سلامت الانت از منابع اینترنتی معتبر تهیه شده و تنها جنبه آن اطلاع رسانی ست پس نباید به عنوان توصیه پزشکی برداشت شود.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 14 اردیبهشت 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.