مطالب پر بازدید
شیک ترین مدل مانتو بهاره با طرح های ساده و زیبا

شیک ترین مدل مانتو بهاره با طرح های ساده و زیبا

شیک ترین مدل مانتو بهاره شیک ترین مدل مانتو بهاره با طرح های ساده و زیبا موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. …

تزیین آش رشته مجلسی + تزیین آش رشته با کشک زعفرانی

تزیین آش رشته مجلسی + تزیین آش رشته با کشک زعفرانی

تزیین آش رشته مجلسی تزیین آش رشته مجلسی + تزیین آش رشته با کشک زعفرانی موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم …

ایده چیدن کمد دیواری اتاق خواب + چیدن کمد دیواری بدون قفسه

ایده چیدن کمد دیواری اتاق خواب + چیدن کمد دیواری بدون قفسه

ایده چیدن کمد دیواری ایده چیدن کمد دیواری اتاق خواب + چیدمان کمد دیواری بدون قفسه موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. …

لاغری شکم در دو دقیقه

لاغری شکم در شب لاغری شکم با وازلین ایا دادن شکم به داخل باعث لاغری میشود راز کوچک شدن شکم لاغری شکم با خمیر دندان درمان خانگی کوچک شدن شکم سریعترین راه لاغری شکم و پهلو لاغری شکم بزرگ

لاغری شکم در دو دقیقه با ماساژ چینی + راز کوچک شدن شکم عنوان یکی از مطالب سایت الانت است. در این مطلب با شما  درباره راه های کوچک شدن شکم صحبت کرده ایم . امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

همه چیز درباره لاغری شکم در دو دقیقه

یکی از بخش های بدن که چربی ها علاقه ی خاصی به تجمع در آن دارند، شکم است. در ادامه ماساژی به شما می آموزیم که می توانید با استفاده از آن چربی های شکمی را از بین ببرید. این ماساژ یک تکنیک چینی برای حذف چربی های شکمی ست.

راه لاغری شکم در دو دقیقه

برای از بین بردن چربی های شکمی کافی ست تا این تکنیک چینی را حدود دو دقیقه و دو بار در طول روز انجام دهید که زمان بسیار کوتاهی ست و هر فردی می تواند آن را انجام دهد.

لاغری شکم در دو دقیقه چگونه اتفاق می افتد

حتما برای شما سوالی پیش آمده که چگونه می توان تنها در دو دقیقه لاغر شد؟ باید به شما بگوییم که این ورزش یک نوع ورزش داخلی ست. این ماساژ با سم زدایی به از بین رفتن چربی های اضافی شکم کمک می کند.

ماساژ لاغری شکم در دو دقیقه برای چه کسانی کاربرد دارد ؟

این تکنیک برای افرادی که ورزش روزانه دارند و از پرخوری کردن پیشگیری می کنند، مفید است و می تواند به آن ها در حذف چربی های شکمی کمک کند.

برای چه کسانی ممنوع است؟

زنان باردار، افرادی که مشکل فتق و زخم معده یا التهاب معده دارند. کسانی که التهاب یا مشکلی در بخش تخمدان، مثانه و لوله های فالوپ دارند. افرادی که مشکل فشارخون یا سنگ مثانه، سنگ کلیه یا سنگ کیسه صفرا دارند.

بهترین زمان برای ماساژ لاغری شکم در دو دقیقه ؟

بهترین تایم برای انجام این تکنیک، زمانی ست که از خواب بیدار شده اید و هنوز صبحانه نخورده اید. برای انجام مرحله ی دوم، شب قبل از خواب آن را انجام دهید. اگر در طول روز غذای سنگینی خورده اید به هیچ عنوان بلافاصله بعد از مصرف غذا ماساژ را انجام ندهید.

مراحل انجام لاغری شکم در دو دقیقه

همانطور که در بالا اشاره کردیم شب قبل از خواب و صبح بعد از بیداری بهترین زمان برای انجام این ماساژ است و شما می توانید همانطور که در رخت و خواب هستید و به پشت دراز کشیده اید آن را انجام دهید.

مرحله ی اول

باید بر سطحی هموار و صاف در وضعیتی راحت دراز بکشید. دقت داشته باشید که نباید به پهلو بخوابید و حتما باید پشت شما به سمت زمین باشد. به آرامی چند نفس عمیق کشیده و عمل دم و بازدم را انجام دهید. برای ماساژ آماده شده و کف هر دو دست را به هم بمالید. با ساییده شدن کف دست ها گرما تولید می شود. زمانی که گرما را حس کردید ماساژ را شروع کنید.

مرحله ی دوم

برای انجام ماساژ یکی از دست هایتان را بر روی ناف بگذارید و اطراف ناف را با فشاری آهسته و ملایم به شکل دایره های کوچک در سمت عقربه ساعت بمالید. رفته رفته دایره ها را گنده تر کنید به شکلی که هر دایره ۱ تا ۲ ثانیه وقت بگیرد. روی گرمای شکم خود دقیق شده و تمرکز کنید زیرا گرم ماندن شکم در هنگام انجام تمرین مهم است. دو دقیقه این کار را دنبال کنید سپس در نوبت بعدی همین مراحل را تکرار کنید.

نکاتی برای لاغری شکم

در ادامه چند نکته مفید برای شما گردآوری کرده ایم که می توانید با به کارگیری آن ها قدم مثبتی در راه کاهش وزن و تناسب اندام خود بردارید.

پیاده روی بدون توقف

یکی از راه های فعال کردن چرخه ی چربی سوزی در بدن، ۳۰ تا ۴۰ دقیقه پیاده روی آهسته تا متوسط بدون توقف است. با این کار موتور چربی سوزی در بدن شما روشن می شود اما به خاطر داشته باشید که نباید به هیچ عنوان در وسط پیاده روی توقف کنید.

کنترل میان وعده

یکی از مهم ترین عوامل در چاقی و اضافه وزن، مصرف میان وعده های پرکالری است. اگر می خواهید کاهش وزن داشته باشید باید میان وعده هایتان را کنترل کنید. بیشتر اوقات نه از سر گرسنگی بلکه از سر تفریح به سراغ خوراکی های خوشمزه می رویم که کالری های بالایی دارند اما ما نسبت به این موضوع بی اطلاع هستیم. مصرف یک عدد سیب یا هر نوع میوه دیگر بهترین میان وعده برای شماست.

جو دوسر در صبحانه

مصرف جو دوسر در وعده صبحانه موجب احساس سیری و افزایش سوخت و ساز بدن شما می شود. همچنین سرشار از مواد مغذی همچون فسفر، کلسیم، آهن، پروتئین، چربی سالم، فیبر و ویتامین های مختلف است و شما را تا وعده ناهار پر انرژی نگه می دارد تا سراغ تنقلات پرکالری نروید.

نقش پروتئین

مصرف پروتئین برای لاغری شکم و کاهش وزن مفید است به همین خاطر در بسیاری از رژیم های لاغری گنجانده می شود. پروتئین به حفظ عضلات در روند کاهش وزن کمک کرده و موجب کاهش اشتها، افزایش متابولیسم و احساس سیری می شود. مرغ، لبنیات، تخم مرغ، لوبیا منابع خوبی از پروتئین هستند.

فیبر های محلول

از منابع غذایی که حاوی فیبرهای محلول هستند غافل نشوید. این نوع از فیبر آب را در مقادیر بالا جذب می کند و موجب کاهش سرعت گذشتن غذا از دستگاه گوارش می شود. این عملکرد موجب تاخیر در تخلیه معده شده و به شما احساس سیری می دهد. آووکادو بروکلی شلغم گلابی انجیر شلیل هویج زردآلو سیب از منابع فیبرهای محلول هستند.

مصرف لوبیا

یکی دیگر از موادی که دارای مواد مغذی و فیبر است و شما می توانید برای احساس سیری طولانی مدت روی آن حساب باز کنید، لوبیاست. لوبیا پروتئین بالایی دارد و به کاهش وزن درست و اصولی کمک می کند.

ورزش های هوازی

یکی از بهترین و سریعترین روش ها برای آب کردن چربی های شکمی و سوزاندن کالری، انجام حرکات هوازی ست. دوچرخه سواری، دویدن و پیاده‌ روی تند همگی جز ورزش های هوازی هستند.

بادام یک میان وعده عالی

یکی از موادغذایی مفید برای کاهش وزن بادام است که می تواند جایگزین مناسبی برای میان وعده های شما باشد. بادام هم پروتئین و هم فیبر دارد و برای لاغری بسیار مفید است زیرا به دلیل وجود چربی های سالم شما را خیلی سریع سیر می کند.

سبزیجات با برگ های پهن

یکی از گزینه های مناسب برای کاهش وزن، مصرف سبزیجاتی ست که برگ هایی پهن دارند و موجب از بین رفتن چربی های اطراف شکم می شوند. یکی از این سبزیجات اسفناج است که به دلیل داشتن کالری پایین و فیبر بالا انتخاب مناسبی برای شماست.

مصرف برنج قهوه ای

به جای استفاده از برنج سفید، برنج قهوه ای که حاوی مقدار بالایی فیبر، سبوس و مواد مغذی ست را جایگزین نمایید. این برنج کالری کمی دارد و شما را به شکل  طولانی مدت سیر نگه می دارد، همچنین یکی از منابع غنی از پروتئین است.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 20 شهریور 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.