مطالب پر بازدید
مدل مانتو عروسکی چین دار با طرح های جلوبسته و جلوباز

مدل مانتو عروسکی چین دار با طرح های جلوبسته و جلوباز

مدل مانتو عروسکی مدل مانتو عروسکی چین دار با طرح های جلوبسته و جلوباز موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که …

مدل مانتو بلند بدون دکمه با طرح های فوق العاده شیک و جدید

مدل مانتو بلند بدون دکمه با طرح های فوق العاده شیک و جدید

مدل مانتو بلند بدون دکمه مدل مانتو بلند بدون دکمه با طرح های فوق العاده شیک و جدید موضوع یکی از مطالب سایت …

بهترین مدل مانتو امسال با طرح های بلند و کوتاه در اینستاگرام

بهترین مدل مانتو امسال با طرح های بلند و کوتاه در اینستاگرام

بهترین مدل مانتو امسال بهترین مدل مانتو امسال با طرح های بلند و کوتاه در اینستاگرام موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. …

ماسک مو خانگی برای موهای خشک

ماسک مو خانگی با عسل ماسک مو خانگی برای ریزش مو ماسک مو خانگی با آلوورا ماسک مو خانگی نی نی سایت ماسک مو خانگی بدون ابکشی ماسک مو خانگی برای نرم شدن مو ماسک مو خانگی برای رشد سریع مو

ماسک مو خانگی برای نرم شدن و ریزش مو + ماسک مو با عسل موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

همه چیز درباره ماسک مو خانگی

شما می توانید به جای خرید ماسک موهای گران قیمت که حاوی مواد شیمیایی هم هستند، ماسک موی خانگی و طبیعی بسازید. روش ساخت ماسک مو بسیار آسان است کافی ست تا چند ماده را با هم ترکیب کرده و بر روی موهایتان قرار دهید. شما می توانید با استفاده از ماسک موی خانگی موهای خود را تقویت کرده و ترمیم نمایید

ماسک مو خانگی با روغن ‌زیتون

برای درست کردن این ماسک مو به آووکادو رسیده و روغن زیتون نیاز دارید. روغن زیتون موجود در این ماسک موجب افزایش رشد و ضخیم شدن تارهای مو شده و به درخشش و زیبایی آن ها کمک می کند. آووکادو بهترین گزینه برای نرم شدن و افزایش رطوبت موهای خشک است.

طرز تهیه

۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون را با ۲ قاشق غذاخوری عسل و ۱ عدد آووکادو له شده درون مخلوط‌ کن بریزید و کاملا با هم میکس نمایید. موهایتان را کمی مرطوب کرده سپس ماسک را بر روی آن قرار دهید. روی سرتون کلاه حمام بکشید و ۳۰ تا ۶۰ دقیقه صبر کنید تا ماسک تاثیر خود را بگذارد. بعد از سپری شدن این زمان موهای خود را با شامپو و نرم کننده بشویید.

چند بار ؟

ماسک موی آووکادو و روغن زیتون برای موهای خشک مناسب است و موجب رفع خشکی پوست سر می شود. این ماسک به رشد موهای شما کمک کرده و موجب بهبود و ارتقا سلامت موهای شما می شود. این ماسک را می توانید هفته ای یا دو هفته ای یک بار استفاده کنید.

ماسک مو خانگی با موز

برای درست کردن این ماسک مو به عسل، موز و روغن بادام یا روغن زیتون نیاز دارید. موز موجود در این ماسک به دلیل داشتن اسید فولیک موهای شما را درخشنده و زیبا می کند. روغن های طبیعی و پتاسیم موجود در موز، موهای شما را مرطوب و هیدراته می کند. عسل فولیکول های مو را تقویت و از ریزش مو جلوگیری می کند. روغن بادام موهای آسیب دیده و شکننده را ترمیم می کند و می تواند موخوره ها را کاهش دهد.

طرز تهیه

۱ عدد موز کاملا رسیده را پوست گرفته و له کنید. ۱ قاشق غذاخوری عسل و ۱ قاشق غذاخوری روغن بادام به موز اضافه کرده و خوب همه مواد را با هم مخلوط کنید. موهایتان را کمی مرطوب کرده سپس ترکیب به دست آمده را به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه بر روی موهایتان قرار دهید. روی موهایتان را با استفاده از کلاه حمام بپوشانید. بعد از سپری شدن این زمان، موهای خود را به آرامی با شامپو و نرم کننده بشویید.

چند بار ؟

ماسک موی موز و روغن بادام یک ماسک خانگی مغذی و عالی برای موهای شماست و بسیاری از مشکلات موهای شما مثل ریزش مو، شکنندگی مو، موخوره و کدری آن ها را برطرف می کند. این ماسک را می توانید هفته ای یا دو هفته ای یک بار استفاده کنید.

ماسک مو خانگی با زرده تخم مرغ

برای درست کردن این ماسک مو به زرده تخم مرغ، روغن نارگیل یا روغن زیتون و آب نیاز دارید. زرده تخم‌ مرغ موجود در این ماسک بسیار مغذی و سرشار از پروتئین است، به همین خاطر به سلامت و قوی شدن تارهای مو کمک کرده و به دلیل وجود ویتامین D از ریزش مو پیشگیری می کند. با استفاده از زرده تخم‌ مرغ موهای شما به شکل عمیق رطوبت رسانی می شوند. روغن نارگیل یک آبرسان طبیعی ست و به بلند شدن مو کمک می کند.

طرز تهیه

۲ عدد تخم مرغ را بشکنید و زرده ها را درون یک کاسه بیاندازید. ۲ قاشق غذاخوری روغن نارگیل به زرده ها اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. اگر روغن نارگیل ندارید از روغن زیتون استفاده کنید. کمی آب برای رقیق شدن ماسک مو به آن اضافه کنید. ترکیب به دست آمده را به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه بر روی موهای مرطوب خود قرار دهید. به خاطر داشته باشید که باید روی سرتان را با کلاه حمام پوشش دهید. بعد از سپری شدن زمان معین شده موهای خود را با شامپو و نرم کننده بشویید.

چند بار ؟

ماسک موی زرده تخم مرغ و روغن نارگیل سرشار از خاصیت است و به زیبایی و رشد موهای شما کمک می کند. با استفاده از این ماسک موهای شما آبرسانی و براق خواهند شد. ماسک را می توانید هفته ای یا دو هفته ای یک بار استفاده کنید.

ماسک مو خانگی با عسل ماسک مو خانگی برای ریزش مو ماسک مو خانگی با آلوورا ماسک مو خانگی نی نی سایت ماسک مو خانگی بدون ابکشی ماسک مو خانگی برای نرم شدن مو ماسک مو خانگی برای رشد سریع مو

توجه :

مطالب بخش سلامت الانت از منابع اینترنتی معتبر تهیه شده و تنها جنبه آن اطلاع رسانی ست پس نباید به عنوان توصیه پزشکی برداشت شود.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 14 اردیبهشت 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.