مطالب پر بازدید
مدل مانتو سنتی زنانه اینستاگرام + جدیدترین مانتو سنتی زنانه

مدل مانتو سنتی زنانه اینستاگرام + جدیدترین مانتو سنتی زنانه

مدل مانتو سنتی زنانه مدل مانتو سنتی زنانه اینستاگرام + جدیدترین مانتو سنتی زنانه موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که …

ایده چیدمان بالکن برای داشتن فضایی دنج + ایده بالکن کوچک

ایده چیدمان بالکن برای داشتن فضایی دنج + ایده بالکن کوچک

ایده چیدمان بالکن ایده چیدمان بالکن برای داشتن فضایی دنج + ایده بالکن کوچک موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که …

تزیین آش رشته مجلسی + تزیین آش رشته با کشک زعفرانی

تزیین آش رشته مجلسی + تزیین آش رشته با کشک زعفرانی

تزیین آش رشته مجلسی تزیین آش رشته مجلسی + تزیین آش رشته با کشک زعفرانی موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم …

ماسک گوجه فرنگی برای جوش صورت

ماسک گوجه فرنگی برای لک صورت ماسک گوجه فرنگی برای جوش ماسک گوجه فرنگی برای سفیدی پوست ماسک گوجه فرنگی و زردچوبه  ماسک گوجه فرنگی برای لک صورت نی نی سایت طرز تهیه ماسک گوجه فرنگی ماسک گوجه فرنگی و نشاسته

ماسک گوجه فرنگی و زردچوبه برای جوش و لک صورت موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

مهم :

احساس سوزش و ناراحتی شدید در هنگام قرارگیری ماسک، نشانه خوبی نیست و بهتر است ماسک را سریعا از روی پوست صورت تان بشویید و پاک کنید. با تست کردن بخش کوچکی از ماسک بر روی پوست مچ دست یا بازو به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه از نداشتن آلرژی نسبت به آن ماسک اطمینان حاصل کنید به خصوص اگر به یکی از مواد موجود در ماسک حساسیت دارید. نشانه های حساسیت در بیشتر موارد بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت بروز خواهند کرد. بعد از قرار دادن ماسک بر روی پوست صورت، از حرف زدن خودداری نمایید زیرا موجب به وجود آمدن چین و چروک در پوست خواهد شد.

ماسک گوجه فرنگی و شکر برای لایه برداری

برای درست کردن این ماسک به گوجه فرنگی و شکر نیاز دارید. گوجه فرنگی سرشار از مواد مغذی ست و سلامت پوست شما را بهبود می بخشد. از گوجه فرنگی برای رفع لک های ناشی از جوش و تیرگی پوست صورت استفاده می شود. گوجه فرنگی به دلیل وجود ویتامین ای، لیکوپین و بتاکاروتن خاصیت ضد التهابی دارد. شکر یک اسکراب طبیعی ست و به عنوان یک لایه بردار ملایم عمل می کند. شکر آلودگی های سطح پوست را از بین برده و موجب شفاف شدن پوست صورت شما می شود.

طرز تهیه

یک گوجه فرنگی را نصف کرده و آب آن را بگیرید. برای این ماسک به ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری آب گوجه فرنگی و ۱ قاشق غذاخوری شکر نیاز داریم. آب گوجه فرنگی را با شکر ترکیب کرده و آن را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی پوست صورت خود قرار دهید. بعد از سپری شدن زمان معین شده، ماسک را از روی پوست خود شسته و تمیز کنید. اگر پوست شما خشک است حتما بعد از شستن ماسک، از یک مرطوب کننده مناسب پوست تان استفاده کنید.

چند بار ؟

ماسک گوجه فرنگی و شکر پوست شما را لایه برداری کرده و به درخشان شدن و شفافیت آن کمک می کند. این ماسک را می توانید هفته ای یک مرتبه استفاده کنید. قبل از قرار دادن ماسک بر روی پوست صورت از نداشتن حساسیت اطمینان حاصل کنید.

ماسک گوجه فرنگی و زردچوبه برای لک

برای درست کردن این ماسک به گوجه فرنگی و زردچوبه نیاز دارید. زردچوبه موجود در این ماسک بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف کرده و موجب زیبایی و یکدست شدن پوست صورت می شود. مشهور ترین و مهم ترین مزیت استفاده از زردچوبه برای پوست، کمرنگ شدن لک و کک مک است. گوجه فرنگی به دلیل وجود ویتامین ث خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست را افزایش داده و روند ایجاد چین و چروک را کاهش می دهد، به همین خاطر یکی از بهترین گزینه ها برای سفت شدن پوست و جوانسازی آن است.

طرز تهیه

آب نصف یک گوجه فرنگی را بگیرید و با نصف قاشق چای‌ خوری زردچوبه کاملا مخلوط و ترکیب نمایید. ترکیب به دست آمده را برای ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی پوست صورت و گردن تان قرار دهید. بعد از سپری شدن زمان معین شده پوست خود را با آب ولرم بشویید و تمیز کنید. اگر پوست شما خشک است حتما بعد از شستن ماسک، از یک مرطوب کننده مناسب پوست تان استفاده کنید.

چند بار ؟

ماسک گوجه فرنگی و زردچوبه یک ماسک ضد لک و روشن کننده ایده آل است و موجب یکدستی و یکنواخت شدن پوست صورت می شود. این ماسک را می توانید هفته ای یک تا دو مرتبه استفاده کنید. قبل از قرار دادن ماسک بر روی پوست صورت از نداشتن حساسیت اطمینان حاصل کنید.

ماسک گوجه فرنگی و ماست برای شادابی پوست

برای درست کردن این ماسک به گوجه فرنگی و ماست و روغن نارگیل نیاز دارید. گوجه فرنگی موجود در این ماسک به عنوان یک لایه بردار طبیعی عمل کرده و آلودگی ها و سلول های مرده پوست را از بین میبرد. ماست مزایای بی شماری برای پوست صورت دارد و سرشار از مواد مغذی ست. با استفاده از ماست، پوست شما به طور طبیعی آبرسانی و مرطوب می شود. روغن نارگیل التهابات پوستی را کاهش داده و موجب نرمی و لطافت پوست می شود.

طرز تهیه

برای شروع پوست یک عدد گوجه فرنگی را جدا کنید. نصف گوجه فرنگی را درون کاسه ای بریزید سپس ۱ قاشق غذاخوری ماست و ۱ قاشق چای‌ خوری روغن نارگیل هم به آن اضافه کنید. خوب همه مواد را با هم مخلوط کنید تا فرمی خمیری پیدا کند. خمیر به دست آمده را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی پوست صورت تان قرار دهید. بعد از سپری شدن زمان معین شده، پوست صورت خود را با آب ولرم شسته و تمیز کنید. اگر پوست شما خشک است حتما بعد از شستن ماسک، از یک مرطوب کننده مناسب پوست تان استفاده کنید.

چند بار ؟

ماسک گوجه فرنگی و ماست گزینه مناسبی برای لایه برداری و افزایش رطوبت پوست صورت است. این ماسک پوست شما را با طراوت و شاداب می کند و آلودگی های سطح پوست را از بین می برد. این ماسک را می توانید هفته ای یک تا دو مرتبه استفاده کنید. قبل از قرار دادن ماسک بر روی پوست صورت از نداشتن حساسیت اطمینان حاصل کنید.

ماسک گوجه فرنگی و سیب زمینی برای جوش و جای جوش

برای درست کردن این ماسک به آب گوجه فرنگی، عسل و آب سیب زمینی نیاز دارید. سیب زمینی، التهابات پوستی را کاهش داده و به مرور زمان موجب محو شدن جای جوش و لک های پوستی می شود. گوجه فرنگی به دلیل متعادل کردن چربی پوست، از بروز جوش و آکنه پیشگیری می کند. عسل به دلیل خاصیت چسبندگی به عنوان یک لایه بردار طبیعی شناخته شده و به دلیل خاصیت ضدمیکروبی عوامل به وجود آورنده جوش و آکنه را از بین میبرد.

طرز تهیه

مقداری سیب زمینی را رنده کرده و فشار دهید تا آب آن به اندازه ی ۱ قاشق غذاخوری خارج شود. مقداری گوجه فرنگی را هم رنده کرده و آب آن را هم به اندازه ۱ قاشق غذاخوری خارج نمایید. آب گوجه فرنگی را با ۱ قاشق غذاخوری عسل درون کاسه ای کوچک ریخته سپس آب سیب زمینی را به این مخلوط اضافه کرده و خوب با هم ترکیب کنید. ترکیب به دست آمده را برای ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی پوست صورت خود قرار دهید. بعد از سپری شدن زمان معین شده، پوست صورت خود را با آب خنک شسته و تمیز کنید. اگر پوست شما خشک است حتما بعد از شستن ماسک، از یک مرطوب کننده مناسب پوست تان استفاده کنید.

چند بار ؟

ماسک گوجه فرنگی و سیب زمینی یک ماسک ایده آل برای پوست های چرب و مستعد آکنه است. این ماسک عوامل ایجاد کننده جوش را از بین برده و لک یا جای جوش را کمرنگ می کند. این ماسک را می توانید هفته ای یک تا دو مرتبه استفاده کنید. قبل از قرار دادن ماسک بر روی پوست صورت از نداشتن حساسیت اطمینان حاصل کنید.

ماسک گوجه فرنگی برای لک صورت ماسک گوجه فرنگی برای جوش ماسک گوجه فرنگی برای سفیدی پوست ماسک گوجه فرنگی و زردچوبه  ماسک گوجه فرنگی برای لک صورت نی نی سایت طرز تهیه ماسک گوجه فرنگی ماسک گوجه فرنگی و نشاسته

توجه :

مطالب بخش سلامت الانت از منابع اینترنتی معتبر تهیه شده و تنها جنبه آن اطلاع رسانی ست پس نباید به عنوان توصیه پزشکی تفسیر شود.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 26 اردیبهشت 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.