ماسک صورت با ماست به همراه خیار و گلاب برای زیبایی پوست 

ماسک صورت با ماست به همراه خیار و گلاب برای زیبایی پوست 

ماسک صورت با ماست ماسک صورت با ماست به همراه خیار و گلاب برای زیبایی پوست عنوان یکی از مطالب سایت الانت است. …

ماسک آلوورا و گلاب برای لک صورت + ماسک آلوئه ورا و عسل و لیمو

ماسک آلوورا و گلاب برای لک صورت + ماسک آلوئه ورا و عسل و لیمو

ماسک آلوورا برای روشن شدن پوست ماسک آلوئه ورا و گلاب برای لک صورت + ماسک آلوورا و خیار برای جوش موضوع یکی …

ماسک صورت با عسل و زردچوبه برای جوش و روشن شدن پوست

ماسک صورت با عسل و زردچوبه برای جوش و روشن شدن پوست

ماسک صورت با عسل ماسک صورت با عسل و لیمو برای لکه صورت ماسک صورت با عسل و گلاب برای پوست خشک عنوان یکی …

ماسک هندوانه

ماسک ورقه ای هندوانه ماسک هندوانه و عسل ماسک هندوانه برای نمایش ماسک هندوانه برای صورت ماسک هندوانه برای جوش صورت ماسک هندوانه نی نی سایت

ماسک هندوانه و گلاب برای جوش صورت + ماسک هندوانه و عسل موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

مهم :

احساس سوزش و ناراحتی شدید در هنگام قرارگیری ماسک، نشانه خوبی نیست و بهتر است ماسک را سریعا از روی پوست صورت تان بشویید و پاک کنید. با تست کردن بخش کوچکی از ماسک بر روی پوست مچ دست یا بازو به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه از نداشتن آلرژی نسبت به آن ماسک اطمینان حاصل کنید به خصوص اگر به یکی از مواد موجود در ماسک حساسیت دارید. نشانه های حساسیت در بیشتر موارد بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت بروز خواهند کرد. بعد از قرار دادن هر ماسکی بر روی پوست صورت تان، از حرف زدن بیش از اندازه خودداری نمایید زیرا موجب به وجود آمدن چین و چروک در پوست صورت تان خواهد شد.

همه چیز درباره ماسک هندوانه

برای درست کردن این ماسک فقط به آب هندوانه نیاز دارید. آب هندوانه به دلیل ترکیبات مفید موجب شادابی و افزایش طراوت پوست می شود. از این میوه می توانید برای رفع بسیاری از مشکلات پوستی استفاده کنید. آب هندوانه هم برای پوست های خشک و هم برای پوست های چرب مناسب است زیرا خاصیت آبرسانی و پاکسازی دارد. از ماسک هندوانه برای درمان آفتاب سوختگی هم استفاده می شود.

طرز تهیه

یک فنجان هندوانه را له کنید تا آب آن به طور کامل خارج شود. آب هندوانه را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی صورت و گردن خود قرار دهید. بعد از سپری شدن این زمان، پوست صورت خود را با آب خنک شسته و تمیز کنید. بعد از شستن ماسک، حتما از یک مرطوب کننده مناسب پوست تان استفاده کنید.

چند بار ؟

ماسک هندوانه به تنهایی می تواند پوست شما را باطراوت و شاداب کند. این ماسک به شفاف شدن و درخشان شدن پوست شما کمک می کند. این ماسک را می توانید ۱ تا ۲ بار در هفته استفاده نمایید. قبل از قرار دادن ماسک بر روی پوست صورت از نداشتن حساسیت اطمینان حاصل کنید.

ماسک هندوانه و گلاب

برای درست کردن این ماسک به آب هندوانه، گلاب و در صورت دلخواه گلیسیرین نیاز دارید. شما می توانید از این ماسک به عنوان یک تونر و پاک کننده پوست استفاده کنید و آلودگی های سطحی پوست تان را با این ماسک رفع کنید. هندوانه موجود در این ماسک سرشار از آب است و پوست شما را هیدراته و آبرسانی می کند. گلاب به دلیل خاصیت ضدالتهابی اش پوست شما را تسکین می دهد و قرمزی پوست را کاهش می دهد. گلیسیرین پوست شما را به شکل ملایم لایه برداری می کند.

طرز تهیه

یک قاچ کوچک هندوانه را با پشت قاشق فشار دهید تا آب هندوانه خارج شود. برای این ماسک به ۲ قاشق غذاخوری آب هندوانه نیاز دارید. ۲ قاشق غذاخوری آب هندوانه را با ۱ قاشق غذاخوری گلاب ترکیب کنید. اگر گلیسیرین در دسترس شما قرار دارد نصف قاشق غذاخوری هم گلیسیرین اضافه کنید. ترکیب به دست آمده را برای دقایقی با پنبه بر روی پوست صورت و گردن خود قرار دهید. بعد از شستن ماسک، حتما از یک مرطوب کننده مناسب پوست تان استفاده کنید.

چند بار؟

ماسک هندوانه و گلاب پوست شما را به شکل ملایم پاکسازی و لایه برداری می کند. این ماسک را می توانید ۱ تا ۲ بار در هفته استفاده نمایید. قبل از قرار دادن ماسک بر روی پوست صورت از نداشتن حساسیت اطمینان حاصل کنید.

ماسک هندوانه و عسل

برای درست کردن این ماسک به آب هندوانه و عسل نیاز دارید. عسل به دلیل فرم چسبنده، آلودگی های سطح پوست را جدا کرده و از بین میبرد. عسل خاصیت ضدمیکروبی دارد و به پیشگیری از بروز جوش و آکنه هم کمک می کند. آب هندوانه موجب بهبود سلامت پوست و زیبایی آن می شود. خاصیت خنک کنندگی ماسک هندوانه پوست شما را سرحال و شاداب می کند.

طرز تهیه

یک قاچ هندوانه را له کنید تا ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری آب هندوانه به دست بیاید. به آب هندوانه کمی عسل اضافه کنید تا فرمی خمیری شکل پیدا کند. خمیر عسل و آب هندوانه را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی پوست صورت تان قرار دهید. بعد از سپری شدن زمان معین شده، پوست صورت خود را با آب ولرم شسته و تمیز کنید. بعد از شستن ماسک، حتما از یک مرطوب کننده مناسب پوست تان استفاده کنید.

چند بار ؟

ماسک هندوانه و عسل پوست شما را از عوامل ایجاد کننده جوش و آکنه پاک می کند و به شفاف شدن پوست شما کمک می کند. این ماسک را می توانید ۱ تا ۲ بار در هفته استفاده نمایید. قبل از قرار دادن ماسک بر روی پوست صورت از نداشتن حساسیت اطمینان حاصل کنید.

ماسک هندوانه و خیار

برای درست کردن این ماسک به آب هندوانه و آب خیار نیاز دارید. این ماسک خاصیت التیام دهنده، آرام کننده و تسکین بخش دارد به همین خاطر برای مشکلاتی مثل آفتاب سوختگی و کاهش التهاب و قرمزی پوست استفاده می شود. ترکیبات موجود در خیار پوست شما را تغذیه و تقویت می کند و برای پوست های خشک بسیار مناسب است.

طرز تهیه

۱/۴ فنجان هندوانه را له کنید تا آب آن بیرون بیاید. چند تکه خیار را هم له کنید تا آب خیار هم خارج شود. آب هندوانه را با آب خیار مخلوط کنید سپس ترکیب به دست آمده را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی پوست صورت تان قرار دهید. بعد از سپری شدن زمان معین شده، پوست خود را با آب خنک شسته و تمیز کنید. اگر پوست شما خشک است بعد از شستن ماسک، حتما از یک مرطوب کننده مناسب پوست تان استفاده کنید.

چند بار ؟

ماسک خیار و هندوانه یک ماسک شفاف کننده و تسکین دهنده برای پوست شماست و به دلیل طبع خنک کنندش، احساس لذت بخشی به پوست شما منتقل می کند. این ماسک را می توانید ۱ تا ۲ بار در هفته استفاده نمایید. قبل از قرار دادن ماسک بر روی پوست صورت از نداشتن حساسیت اطمینان حاصل کنید.

توجه :

مطالب بخش سلامت الانت از منابع اینترنتی معتبر تهیه شده و تنها جنبه آن اطلاع رسانی ست پس نباید به عنوان توصیه پزشکی تفسیر شود.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 22 اردیبهشت 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.