با مرغ چی درست کنم + غذا با مرغ و سیب زمینی و پنیر پیتزا

با مرغ چی درست کنم + غذا با مرغ و سیب زمینی و پنیر پیتزا

با مرغ چی درست کنم با مرغ چی درست کنم + سریع ترین غذا با مرغ و سیب زمینی موضوع یکی از مطالب …

نکات کوکو سیب زمینی پفکی + علت وا رفتن و چسبندگی کوکو

نکات کوکو سیب زمینی پفکی + علت وا رفتن و چسبندگی کوکو

نکات کوکو سیب زمینی خام فوت کوزه گری و خوشرنگ شدن کوکو سیب زمینی شکم پر با گوشت چرخ کرده و سوسیس + …

نکات پخت نون خامه ای + علت پف نکردن و خمیری نون خامه ای

نکات پخت نون خامه ای + علت پف نکردن و خمیری نون خامه ای

نکات نون خامه ای نکات پخت نون خامه ای + علت پف نکردن و خمیر شدن نون خامه ای عنوان یکی از مطالب …

نکات ریز تهیه همبرگر

نکات ریز تهیه همبرگر همبرگر با پودر پیاز حجم دهنده همبرگر مخلفات همبرگر بهترین ترکیب گوشت برای همبرگر چگونه همبرگر خانگی درست کنیم بکینگ پودر در همبرگر بهترین همبرگر خانگی همبرگر خانگی فوری

نکات همبرگر خوشمزه و مخلفات آن + عطر و راز پفکی شدن همبرگر عنوان یکی از مطالب سایت الانت است. در این مطلب با شما درباره همبرگر صحبت کرده ایم. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

نکات مهم در پخت همبرگر خانگی

بهترین ترکیب گوشت برای همبرگر

گوشت گاو و گوسفند بهترین گوشت هایی هستند که در سراسر دنیا برای پخت همبرگر مورد استفاده قرار می گیرند. گوشت گردن گاو یا گوساله حاوی ۱۵ تا ۲۰ درصد چربی ست و بهترین بخش گوشت گاو برای درست کردن همبرگر است.

مخلفات همبرگر

این غذای خوشمزه را با مخلفات مختلفی سرو می کنند که شما می توانید این مخلفات را بنا بر سلیقه و ذائقه ی خود انتخاب یا حذف نمایید. از مخلفات همبرگر می توان به گوجه ورقه شده، پیاز ورقه شده، سیب زمینی سرخ شده، برگ کاهو، خیارشور، پنیر ورقه ای، قارچ، سس مایونز، سس خردل و سس گوجه فرنگی اشاره کرد.

چکار کنیم همبرگر جمع نشود

در حین پخت همبرگر، شعله گاز را زیاد نکنید و اجازه بدهید گوشت با حرارت ملایم مغزپخت شود. همچنین از فشار دادن گوشت همبرگر با پشت کفگیر خودداری نمایید. نکته دیگر این است که باید برای ۸۰ درصد گوشت از ۲۰ درصد چربی هم استفاده کنید. توصیه می شود در هنگام فرم دادن همبرگر، از انگشت شصت خود استفاده نموده و در مرکز همبرگر یک تو رفتگی کوچک درست کنید سپس آن را سرخ کنید. با این کار وسط همبرگر پف نمی کند و صاف می ماند.

بکینگ پودر در همبرگر

بکینگ پودر یکی از موادی ست که بیشتر در ترکیب کیک و نان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و موجب پف کردن آن ها می شود اما چرا از آن برای همبرگر استفاده می شود؟ با الانت همراه باشید تا در ادامه راز پفکی شدن همبرگر را برای شما شرح دهیم. دلیل استفاده از بکینگ پودر در طرز تهیه همبرگر، کمک به پفکی شدن آن است. علاوه بر بکینگ پودر، استفاده از پودر سوخاری هم موجب پفکی شدن همبرگر می شود و می توانید از آن استفاده کنید.

بهترین همبرگر خانگی

گوشت همبرگر را نباید زیاد ورز بدهید زیرا موجب سفتی گوشت شده و همبرگر شما را بی کیفیت می کند. اگر دلتان می خواهد بهترین همبرگر خانگی را درست کنید از گوشت تازه گوساله کمک بگیرید و از نتیجه ی آن شگفت زده شوید.

طرز تهیه ادویه همبرگر

شما می توانید با ترکیب چند ادویه ساده، یک ادویه ی مخصوص برای همبرگر درست کنید و طعم بهتری به این غذا ببخشید. برای درست کردن ادویه مخصوص همبرگر، ۲ قاشق غذاخوری فلفل قرمز را با ۱ قاشق غذاخوری فلفل سیاه، پودر پیاز، پودر خردل ترکیب کنید. سپس ۱/۸ قاشق مرباخوری جوز هندی، ۱/۴ قاشق غذاخوری تخم گشنیز، ۱/۴ قاشق غذا خوری پودر کاری ، ۱/۴ قاشق غذا خوری زنجبیل، ۱/۲ قاشق مرباخوری آویشن و ۱ پنس میخک اضافه نمایید. می توانید همه ادویه های نام برده را درون آسیاب یا غذاساز بریزید تا به طور کامل ترکیب شوند. این ترکیب را درون ظرفی دربسته نگهداری کنید تا عطرش حفظ شود.

همبرگر با پودر پیاز

پودر پیاز عطر و طعم بسیار خوبی به همبرگر می دهد. برای هر کیلو گوشت چرخ کرده از ۱ قاشق مرباخوری پودر پیاز استفاده کنید. اگر این ادویه را در خانه ندارید دست به کار شوید و خودتان تهیه اش کنید. برای درست کردن این ادویه به پیاز سفید یا زرد نیاز دارید. باید پیازها را پوست بگیرید و بشویید سپس به شکل حلقه ای یا خلالی متوسط برش دهید. آب پیاز برش خورده را گرفته سپس درون سینی فر با پایین ترین درجه حرارت خشک سپس آسیاب نمایید.

نحوه سرخ کردن همبرگر

برای سرخ کردن همبرگر از تابه ای متوسط و نچسب استفاده کنید. همبرگر را درست زمانی که روغن کاملا داغ شد درون تابه قرار داده و با آن بیش از حد ور نروید تا خودش را بگیرد. همبرگر را به هیچ عنوان با کفگیر فشار ندهید تا رطوبت و طعمش حفظ شود. زمانی که یک سمت همبرگر سرخ شد با کمک کفگیر آن را برگردانید تا سمت دیگر هم سرخ شود.

نکات ریز تهیه همبرگر همبرگر با پودر پیاز حجم دهنده همبرگر مخلفات همبرگر بهترین ترکیب گوشت برای همبرگر چگونه همبرگر خانگی درست کنیم بکینگ پودر در همبرگر بهترین همبرگر خانگی همبرگر خانگی فوری

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 31 مرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.