مطالب پر بازدید
مدل های مانتو کتی و عبایی 1403 + مدل های مانتو جدید و به روز

مدل های مانتو کتی و عبایی 1403 + مدل های مانتو جدید و به روز

مدل های مانتو مدل های مانتو کتی و عبایی ۱۴۰۳ + مدل های مانتو جدید و به روز موضوع یکی از مطالب سایت …

مدل مانتو بلند ساده با طرح های مزونی برای خانوم های شیک پوش

مدل مانتو بلند ساده با طرح های مزونی برای خانوم های شیک پوش

مدل مانتو بلند ساده مدل مانتو بلند ساده با طرح های مزونی برای خانوم های شیک پوش موضوع یکی از مطالب سایت الانت …

ایده بالکن سنتی چوبی و ایرانی + طراحی و دیزاین تراس سنتی

ایده بالکن سنتی چوبی و ایرانی + طراحی و دیزاین تراس سنتی

ایده بالکن سنتی ایده بالکن سنتی چوبی و ایرانی + طراحی و دیزاین تراس سنتی موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم …

انار خشک شده

کاربرد دانه انار خشک شده با دانه انار خشک شده چی درست کنم انار خشک شده نی نی سایت پودر انار خشک شده انار خشک طبیعی چگونه انار را با پوست خشک کنیم چگونه انار خشک را رنگ کنیم چگونه هسته انار را پودر کنیم خلاقیت با انار خشک

خشک کردن انار با پوست + روش خشک کردن انار به صورت کامل + ساخت گوشواره و گردنبند با انار خشک شده موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. در این مطلب با شما درباره دانه انار خشک شده صحبت کرده ایم. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

همه چیز درباره خشک کردن انار

روش خشک کردن انار به صورت کامل

بهتر است برای این کار انارهای نسبتا کوچک تر را انتخاب کنید تا نتیجه کارتان زیباتر شود. برای خشک کردن انار نیاز به انجام کار خاصی نیست. کافی ست تا انار را در بخشی روشن و خشک در اتاق نگهداری کنید تا به مرور زمان به طور کامل خشک شود سپس از آن برای تزیین استفاده نمایید. قرار دادن انار در مقابل نور مستقیم خورشید، رنگ آن را تغییر می دهد و از زیبایی اش می کاهد.

دانه انار خشک شده

با خشک کردن دانه انار می توانید این میوه خوشمزه را در تمام فصول سال مصرف و میل کنید. همچنین از دانه انار خشک شده در غذاهایی مثل مرغ شکم پر، کوکوها و … استفاده می شود. برای شروع دانه های انار را از درون پوستش خارج کرده و درون کاسه ای بریزید. یک ورقه آلومینیومی را دو لایه کرده سپس دور تا دور ورقه را به شکل لبه جمع کرده و فرم بدهید تا دانه های انار از درون آن بیرون نریزند. دانه های انار را درون فویل ریخته و روی شوفاژ قرار دهید. به خاطر داشته باشید که دانه های انار نباید روی هم ریخته شوند و باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند. بعد از سپری شدن ۲ روز دانه های انار کمی خشک شده اند و بهتر است آن ها را کمی زیر و رو کنید. دانه های انار بعد از سپری شدن روز سوم آماده شده و کاملا خشک می شوند. بعد از خشک شدن دانه های انار را درون یخچال یا فریزر نگهداری کنید.

چگونه انار خشک را رنگ کنیم

شما می توانید با یک اسپری طلایی رنگ، انارهایتان را رنگ کرده و زیبا کنید. برای این منظور بهتر است از انارهای تازه استفاده کنید. بعد از خشک شدن رنگ اسپری، انار را قاچ کرده و درون ظرفی بچینید تا ترکیب رنگ طلایی و قرمز هارمونی خاص در محیط خانه تان ایجاد کند. رنگ طلایی همخوانی خوبی با رنگ قرمز دارد به همین خاطر توصیه می شود از اسپری با رنگ دیگر استفاده نکنید. این نکته را به خاطر داشته باشید که این انار ها جنبه تزیینی داشته و نباید خورده شوند.

خلاقیت با انار خشک

شما می توانید بنا به سلیقه خود از انارهای خشک شده در دیزاین خانه تان استفاده کنید. برای مثال می توانید گلدان شیشه ای و بلند را از انار های خشک شده پر کرده و یک گلدان مدرن و شیک داشته باشید. یکی دیگر از خلاقیت هایی که می توانید با انار خشک انجام بدهید تزیین حلقه روی در است. برای این منظور مقداری انار خشک شده، میوه کاج یا مخروط و گل های تزیینی را به شکلی که دوست دارید بر روی حلقه ای بچسبانید و از آن برای تزیین در خانه تان استفاده کنید. همچنین می توانید سبدی چوبی تهیه کرده و آن را با انار خشک شده و مخروط پر کنید.

ساخت گوشواره و گردنبند با انار خشک شده

شما می توانید با استفاده از میوه انار زیور آلات زیبایی مثل گوشواره و گردنبند درست کنید. دقت داشته باشید که انار استفاده شده برای این منظور باید کاملا خشک شده باشد. اندازه انار یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای ساخت گوشواره است، شما باید از انارهای کوچک و تقریبا هم اندازه استفاده کنید.

گوشواره با انار خشک

دو انار کوچک و یک اندازه انتخاب کنید. انتهای انار را به آرامی سوراخ کنید تا پوستش دچار ترک نشود. دقت داشته باشید که سوراخ نباید خیلی بزرگ باشد. در این مرحله به یک سوزن میخی ته قلابی نیاز دارید. این سوزن را درون سوراخ کرده و به انتهای انار بچسبانید. حال حلقه اتصالی کوچکی به پایه گوشواره وصل کنید. تمام این مراحل را برای انار دیگر هم انجام دهید تا گوشواره های طبیعی و زیبای شما آماده شوند.

گردنبند با انار خشک

اناری متوسط انتخاب کرده سپس پشتش را به آرامی سوراخ کنید.  حال باید بخشی از پوست کناری انار را با استفاده از چاقو اره ای بریده و جدا کنید. در این مرحله داخل انار را به آرامی از آن بخش بریده شده خالی کنید و به طور کامل بیرون بریزید. برای پر کردن شکم انار، مقداری پنبه را چسبی کرده و درون انار قرار دهید. در این مرحله به مهره یا سنگ هایی یاقوتی شکل نیاز دارید. به سنگ ها چسب زده و آن ها را به شکل نامرتب بر روی پنبه بچسبانید تا به طور کامل روی پنبه بیرون از انار را پوشش دهد. سوزن میخی ته قلابی را چسبی کرده و درون سوراخ انتهایی انار قرار دهید. بعد از خشک شدن چسب، حلقه اتصال را به قلاب سوزن متصل کنید. تو گردنی شما آماده است و می توانید آن را درون زنجیر بیاندازید.

کاربرد دانه انار خشک شده با دانه انار خشک شده چی درست کنم انار خشک شده نی نی سایت پودر انار خشک شده انار خشک طبیعی چگونه انار را با پوست خشک کنیم چگونه انار خشک را رنگ کنیم چگونه هسته انار را پودر کنیم خلاقیت با انار خشک

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 24 آذر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.