مطالب پر بازدید
مدل مانتو بلند ساده با طرح های مزونی برای خانوم های شیک پوش

مدل مانتو بلند ساده با طرح های مزونی برای خانوم های شیک پوش

مدل مانتو بلند ساده مدل مانتو بلند ساده با طرح های مزونی برای خانوم های شیک پوش موضوع یکی از مطالب سایت الانت …

شیک ترین مدل مانتو بهاره با طرح های ساده و زیبا

شیک ترین مدل مانتو بهاره با طرح های ساده و زیبا

شیک ترین مدل مانتو بهاره شیک ترین مدل مانتو بهاره با طرح های ساده و زیبا موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. …

تزیین سالاد با ذرت و نخود فرنگی با ایده های جدید و ساده

تزیین سالاد با ذرت و نخود فرنگی با ایده های جدید و ساده

تزیین سالاد با ذرت تزیین سالاد با ذرت و نخود فرنگی با ایده های جدید و ساده موضوع یکی از مطالب سایت الانت …

نحوه دانه کردن انار

روش سرو انار انار دون کردن به انگلیسی نگهداری انار در فریزر نی نی سایت فیلم انار دون انار دون شده با چی بخوریم روش سرو انار روی انار دون شده چی بریزیم طرز صحیح دون کردن انار روش خشک کردن انار به صورت کامل نحوه صحیح انار خوردن

بهترین روش دانه کردن انار + آسان ترین روش پوست کندن انار موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. در این مطلب با شما درباره برش انار برای شب یلدا صحبت کرده ایم. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

همه چیز درباره دانه کردن انار

دانه کردن انار با قاشق

برای این روش بخش تاج انار را با چاقویی تیز برش دهید و جدا کنید سپس انار را از وسط دو نیم کرده و به دو بخش تقسیم کنید. پوست انار را کمی فشار داده و لبه هایش را به عقب برگردانید تا سریع تر بتوانید انار را دان کنید. کاسه ای زیر انار قرار داده سپس با استفاده از یک قاشق چوبی به پوست انار ضربه بزنید. با وارد کردن ضربه به پوست انار، دانه هایش به سرعت و به راحتی درون کاسه ریخته و از پوست جدا می شوند.

با دانه انار چی درست کنم

با دانه انار هم می توانید غذاهای خوشمزه درست کنید هم سالاد و دسرهای خوش آب و رنگ. علاوه بر این ها شما می توانید از دانه های انار برای درست کردن ترشی و رب انار هم استفاده کنید.

دانه کردن انار داخل آب

یکی از شیوه های جالب برای دان کردن انار استفاده از کاسه ای پر از آب است که کمی با روش بالا متفاوت است. برای این منظور انار را به شکل عمودی برش داده و به ۲ بخش تقسیم کنید. کاسه ای را تا نیمه از آب سرد پر کنید سپس دو بخش انار را داخل کاسه آب فرو ببرید و لبه های آن را به طرف عقب برگردانید تا بافت سفت زیر دانه های انار درون آب نرم شود. اجازه دهید انار کمی درون آب بماند سپس آن را خارج کرده و بالای کاسه بگیرید. با استفاده از قاشق یا یک کفگیر به پوست انار ضربه برنید تا دانه ها خارج شوند. دانه های انار به دلیل سنگین بودن به انتهای آب رفته و ته نشین می شوند اما گوشت سفید آن روی آب مانده و به راحتی جدا می شود. در انتها دانه های انار را آبکش کرده و میل کنید.

روی انار دون شده چی بریزیم

انار یکی از میوه های خوشمزه پاییزی ست که بدون هیچ افزودنی و طعم دهنده ای هم خوش طعم است اما بسیاری بنا بر سلیقه خود از موادی مثل نمک، گلپر، پودر پونه و نعناع، رب انار، آب لیمو ترش، گلاب، سرکه، شکر و … استفاده می کنند.

روش سرو انار

انار به شیوه های مختلفی سرو می شود. می توانید انار را به شکل درسته درون ظرف میوه تان قرار دهید با به شکل جداگانه دان کنید سپس درون کاسه های کوچک ریخته و سرو نمایید. روش دیگر ریختن دانه های انار درون ژله یا دسر است که یکی از شیوه های جذاب برای سرو انار است. علاوه بر موارد ذکر شده می توانید دانه های انار را به شکل تیکه ای از پوست انار خارج کنید. یک سیخ چوبی به انتهای تیکه انار وارد کرده و آن را به این شکل روی میزتان قرار دهید.

نگهداری انار در فریزر

انار را می توانید حدود ۴ تا ۶ ماه درون فریزر نگهداری کنید. برای فریز کردن دانه های انار را از پوست خارج کنید. روی یک سینی کاغذ روغنی بیاندازید سپس دانه های انار را بر روی سینی قرار داده و دانه های خراب و قهوه ای را جدا کنید. سینی را ۱ تا ۲ ساعت درون فریزر قرار دهید سپس خارج کرده و درون ظرف های در دار مخصوص فریزر بریزید. به جای ظرف می توانید از زیپ کیف هم استفاده کنید. بهتر است دانه های انار روی هم ریخته نشوند.

با انار سفید چی درست کنم

هر چیزی که با انار قرمز درست می کنید را می توانید با انار سفید هم درست کنید. یکی از پیشنهادهایی که می توانید از آن استفاده کنید درست کردن ترشی انار است. اگر نگران رنگ ترشی هستید مقداری کلم بنفش هم به آن اضافه کنید تا رنگ ترشی تان قرمز شود.

آسان ترین روش پوست کندن انار

چاقویی تیز بردارید سپس کمی پایین تر از تاج انار را انتخاب کرده و به شکل دایره برش دهید. تاج انار را جدا کرده و زیرش را به شکل قیفی خالی نمایید. با نوک انگشتان تان پوست انار را لمس کرده و بخش های برجسته را پیدا کنید که بتوانید درست برش بزنید، حالا انار از بخش غشایی سفیدش به ۶ بخش مساوی تقسیم کرده و به شکل کم عمق و عمودی برش بزنید. انگشت خود را بر روی بخش قیفی تاج که خالی کردید قرار دهید و با کمی فشار هر بخش برش خورده انار را جدا کنید. می توانید انار را به این شکل سرو کنید یا پوست انار را جدا کرده و آن را به شکل دان شده میل کنید .

روش سرو انار انار دون کردن به انگلیسی نگهداری انار در فریزر نی نی سایت فیلم انار دون انار دون شده با چی بخوریم روش سرو انار روی انار دون شده چی بریزیم طرز صحیح دون کردن انار روش خشک کردن انار به صورت کامل نحوه صحیح انار خوردن

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 22 آذر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.