مطالب پر بازدید
مدل مانتو شومیزی اسپرت و دخترانه + مدل مانتو شومیزی راه راه

مدل مانتو شومیزی اسپرت و دخترانه + مدل مانتو شومیزی راه راه

مدل مانتو شومیزی مدل مانتو شومیزی اسپرت و دخترانه + مدل مانتو شومیزی راه راه موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم …

مدل مو شینیون جدید 1403 با طرح های اروپایی و ایرانی

مدل مو شینیون جدید 1403 با طرح های اروپایی و ایرانی

مدل مو شینیون جدید مدل مو شینیون جدید ۱۴۰۳ با طرح های اروپایی و ایرانی موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم …

تزیین آش رشته مجلسی + تزیین آش رشته با کشک زعفرانی

تزیین آش رشته مجلسی + تزیین آش رشته با کشک زعفرانی

تزیین آش رشته مجلسی تزیین آش رشته مجلسی + تزیین آش رشته با کشک زعفرانی موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم …

ماسک مو با آلوورا برای ریزش مو

ماسک موی آلوورا و ماست ماسک آلوورا برای مو چرب ماسک آلوورا برای موهای خشک ماسک آلوورا برای مو نی نی سایت مضرات آلوئه ورا برای مو کراتینه مو با آلوورا ماسک مو با آلوورا برای صافی مو

ماسک مو خانگی با آلوورا و ماست برای موهای چرب و خشک موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

ماسک مو خانگی با آلوورا و ماست

برای درست کردن این ماسک به ژل آلوئه ورا، ماست و عسل نیاز دارید. ژل آلوئه ورا به دلیل داشتن آنزیم های پروتئولیتیک، سلول‌ های آسیب دیده در بخش پوست سر را ترمیم کرده و از ریزش مو پیشگیری می کند. اسید لاکتیک موجود در ماست به تمیزی پوست سر شما کمک می کند و موجب تقویت و رشد بیشتر موهای شما می شود. عسل با از بین بردن باکتری ها به درمان و پیشگیری از شوره سر کمک می کند.

طرز تهیه

یک برگ آلوئه ورا را برش زده و ۲ قاشق غذاخوری از ژل درون آن را خارج کنید. ۲ قاشق غذاخوری عسل طبیعی و ۱ قاشق غذاخوری ماست به ژل آلوئه ورا اضافه کرده و خوب با هم مخلوط کنید تا فرمی خمیری پیدا کند. ترکیب به دست آمده را به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بر روی همه قسمت ها از ریشه تا انتهای مو قرار دهید. بهتر است در دقایق اول موهایتان را با ماسک ماساژ دهید. بعد از سپری شدن زمان معین شده موهای خود را با یک شامپوی ملایم و آب ولرم بشویید.

چند بار ؟

ماسک مو آلوورا و ماست یکی از ماسک های مناسب برای زیبایی و درخشان شدن موهای شماست. این ماسک خانگی، موهای شما را تقویت و آبرسانی می کند. این ماسک را می توانید ۱ تا ۲ بار در هفته استفاده کنید.

ماسک مو خانگی با آلوورا و زرده تخم مرغ

برای درست کردن این ماسک به ژل آلوئه ورا، زرده تخم مرغ و روغن زیتون نیاز دارید. ژل آلوئه ورا خواص فراوانی برای پوست و مو دارد و فولیکول های مو را تغذیه و تقویت می کند. آبرسانی و کنترل ریزش مو از خواص دیگر آلوئه ورا برای موهای شماست. زرده تخم مرغ به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی شناخته می شود و بهترین گزینه برای موهای خشک است. پروتئین موجود در زرده تخم مرغ رشد موهای شما را تحریک می کند. روغن زیتون برای باز کردن موهای گره خورده مناسب است، این روغن وزی و خشکی موهای شما را از بین می برد.

طرز تهیه

یک برگ آلوئه ورا را برش داده و ۴ قاشق غذاخوری از ژل داخل آن را خارج کنید. ۱ عدد تخم مرغ را شکسته و زرده آن را جدا کنید. زرده تخم مرغ را به همراه ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون به ژل آلوئه ورا اضافه کرده و مخلوط نمایید. شما می توانید برای رفع بوی بد زرده تخم مرغ، چند قطره گلاب هم به ماسک مو اضافه کنید. ترکیب به دست آمده را بر روی همه قسمت ها از ریشه تا نوک مو قرار دهید. روی سر خود را برای ۲۰ تا ۲۵ دقیقه با کلاه بپوشانید. بعد از سپری شدن زمان معین شده موهای خود را با شامپو و آب ولرم نسبتا خنک بشویید. در نهایت ساقه موهای خود را با نرم کننده ماساژ دهید و بشویید.

چند بار ؟

ماسک مو آلوورا و زرده تخم مرغ برای موهای خشک مناسب است و موهای شما را مرطوب و آبرسانی می کند. این ماسک را می توانید ۱ تا ۲ بار در هفته استفاده کنید.

ماسک مو خانگی با آلوورا و چای سبز

برای درست کردن این ماسک به ژل آلوئه ورا و چای سبز نیاز دارید. ژل آلوئه ورا موجب بهبود بخشیدن به سلامت موهای شما می شود و آسیب دیدگی آن ها را کاهش می دهد. چای سبز نیز به عنوان یکی از غنی ترین منبع های آنتی اکسیدان شناخته شده و به رفع بسیاری از مشکلات مثل خارش سر و شوره کمک می کند و موجب آرام شدن پوست سر می شود.

طرز تهیه

نیمی از یک برگ آلوئه ورا را برش داده و ژل درون آن را خالی کنید. برای این ماسک به نصف لیوان ژل آلوئه ورا تازه نیاز دارید. نصف لیوان چای سبز تازه دم شده را به همراه ژل آلوئه ورا درون مخلوط کن ریخته و کاملا میکس کنید تا فرمی یکدست پیدا کند. ترکیب به دست آمده را برای ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی پوست سر ریخته و ماساژ دهید. بعد از سپری شدن زمان معین شده، موهای خود را با آب ولرم رو به سرد بشویید و تمیز کنید.

چند بار ؟

ماسک مو خانگی آلوورا و چای سبز شرایط پوست سر شما را بهبود می بخشد و خاصیت تسکین دهنده دارد. این ماسک موی مفید و خانگی را می توانید ۱ تا ۲ بار در هفته استفاده کنید.

توجه :

مطالب بخش سلامت الانت از منابع اینترنتی معتبر تهیه شده و تنها جنبه آن اطلاع رسانی ست پس نباید به عنوان توصیه پزشکی برداشت شود.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 19 اردیبهشت 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.