مطالب پر بازدید
جدیدترین مدل النگو طلا با طرح های پهن و تک پوش زنانه

جدیدترین مدل النگو طلا با طرح های پهن و تک پوش زنانه

جدیدترین مدل النگو طلا جدیدترین مدل النگو طلا با طرح های پهن و تک پوش زنانه موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. …

بهترین مدل مانتو امسال با طرح های بلند و کوتاه در اینستاگرام

بهترین مدل مانتو امسال با طرح های بلند و کوتاه در اینستاگرام

بهترین مدل مانتو امسال بهترین مدل مانتو امسال با طرح های بلند و کوتاه در اینستاگرام موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. …

مدل مو شینیون جدید 1403 با طرح های اروپایی و ایرانی

مدل مو شینیون جدید 1403 با طرح های اروپایی و ایرانی

مدل مو شینیون جدید مدل مو شینیون جدید ۱۴۰۳ با طرح های اروپایی و ایرانی موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم …

ماسک گلاب و آبلیمو

ماسک گلاب و عسل ماسک گلاب برای چاقی صورت ماسک گلاب و سفیداب ماسک گلاب برای جوش ماسک گلاب خالی ماسک گلاب و نشاسته ماسک گلاب و ماست

ماسک گلاب به همراه عسل و نشاسته برای جوش و چاقی صورت عنوان یکی از مطالب سایت الانت است. در این مطلب با شما درباره ماسک گلاب صحبت کرده ایم. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

مهم :

دوستان عزیز برای احتیاط، قبل از اینکه ماسکی را بر روی پوست صورت و بخش های حساس بدن تان امتحان کنید، با تست کردن بخش کوچکی از ماسک بر روی پوست مچ دست یا بازو به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه از نداشتن آلرژی نسبت به آن ماسک اطمینان حاصل کنید به خصوص اگر به یکی از مواد موجود در ماسک حساسیت دارید. نشانه های حساسیت در بیشتر موارد بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت بروز خواهند کرد. همچنین از قرار دادن هر نوع ماسکی در اطراف چشم هایتان خودداری کنید.

چرا ماسک گلاب ؟

گلاب مایعی خوشبوست که از گلبرگ های گل محمدی به دست می آید. این ماده خواص بسیار زیادی برای پوست دارد که از میان آن ها می توان به خاصیت تسکین دهندگی و آرامش بخشی آن اشاره کرد. این ماده التهاب و قرمزی پوست را کاهش می دهد و به سلول های پوستی صدمه دیده کمک می کند تا خود را بازسازی کنند. اگر دوست دارید پوست خود را از آلودگی ها پاک کنید پیشنهاد ما به شما گلاب است زیرا یک پاک کننده طبیعی ست. گلاب علاوه بر تمام موارد ذکر شده، پوست شما را نرم، شاداب و با طراوت هم می کند.

طرز تهیه ماسک گلاب و نشاسته

برای درست کردن این ماسک به گلاب، نشاسته و ماست نیاز دارید. ماسک گلاب و نشاسته پوست شما را روشن می کند و در رفع لک و تیرگی های پوست موثر است. نشاسته خاصیت پاک کننده دارد و منافذ پوست شما را لایه برداری می کند. گلاب پوست شما را آرام می کند و خاصیت تسکین دهنده دارد.

طرز تهیه

۳ قاشق غذاخوری گلاب را با ۱ قاشق غذاخوری نشاسته و نصف لیوان آب ترکیب کرده و بر روی حرارت ملایم گاز قرار دهید. چند دقیقه همه مواد را با هم مخلوط کنید تا خمیر غلیظی به دست بیاید سپس شعله را خاموش کنید. اجازه دهید خمیر سرد شود سپس آن را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی پوست صورت خود قرار دهید. بعد از سپری شدن این زمان، صورت خود را شسته و تمیز نمایید.

چند بار ؟

ماسک گلاب و نشاسته خاصیت روشن کننده دارد و پوست شما را شفاف می کند. این ماسک را می توانید ۱ تا ۲ بار در هفته استفاده نمایید. قبل از قرار دادن ماسک بر روی پوست صورت از نداشتن حساسیت اطمینان حاصل کنید.

طرز تهیه ماسک گلاب و آبلیمو

برای درست کردن این ماسک به گلاب و آب لیمو ترش تازه نیاز دارید. ماسک گلاب و آبلیمو اکثر مشکلات پوستی شما را برطرف می کند. آب لیمو ترش موجود در این ماسک به دلیل خاصیت اسیدی و ضدمیکروبی، چربی پوست شما را کاهش داده و به رفع جوش های صورت کمک می کند. گلاب موجود در این ماسک پوست شما را هیدراته و آبرسانی می کند.

طرز تهیه

۴ قاشق غذاخوری گلاب را با ۱ قاشق غذاخوری آب لیمو ترش تازه مخلوط کنید تا مایع یکدستی ایجاد شود. ترکیب به دست آمده را با استفاده از یک پد یا پنبه بر روی پوست صورت و گردن خود قرار داده یا اسپری کنید. ۱۰ دقیقه صبر کنید سپس پوست صورت خود را با آب شسته و تمیز کنید.

چند بار ؟

ماسک گلاب و آبلیمو برای روشن شدن پوست مناسب است و گزینه ی خوبی برای پوست های چرب و آکنه دار محسوب می شود. این ماسک را می توانید ۱ تا ۲ بار در هفته استفاده نمایید. قبل از قرار دادن ماسک بر روی پوست صورت از نداشتن حساسیت اطمینان حاصل کنید.

ماسک گلاب و سیب زمینی برای چاقی صورت

برای درست کردن این ماسک به مقداری گلاب و سیب زمینی رنده شده نیاز دارید. ماسک گلاب و سیب زمینی بهترین گزینه برای چاقی و پر شدن صورت است. سیب زمینی ویتامین و مواد مغذی زیادی دارد که به زیبایی پوست شما کمک می کنند. سیب زمینی پوست شما را لایه برداری و آبرسانی می کند و لک های تیره اش را از بین می برد.

طرز تهیه

۱ عدد سیب زمینی متوسط را پوست گرفته و با استفاده از رنده ریز کنید سپس کمی گلاب به آن اضافه نمایید. باید مایه ای خمیری به دست بیاورید که خیلی شل و آبکی نباشد. اگر پوست شما چرب است کمی آبلیمو و اگر خشک است کمی عسل به این ماسک اضافه کنید تا خواصش بیشتر شود. خمیر به دست آمده را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی پوست صورتتان قرار دهید. بعد از سپری شدن این زمان، پوست صورت خود را با آب سرد شسته و تمیز کنید.

چند بار ؟

اگر دوست دارید صورت پرتری داشته باشید از ماسک گلاب و سیب زمینی استفاده نمایید. همچنین این ماسک به روشنی و رفع لک های صورت شما کمک می کند. این ماسک را می توانید ۱ تا ۲ بار در هفته استفاده نمایید. قبل از قرار دادن ماسک بر روی پوست صورت از نداشتن حساسیت اطمینان حاصل کنید.

طرز تهیه ماسک گلاب و ماست

برای درست کردن این ماسک به گلاب، ماست و جو نیاز دارید. ماسک گلاب و ماست گزینه ای مناسب برای رفع لک و روشن شدن پوست صورت است. ماست به جوانی پوست شما کمک می کند و به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد. گلاب پوست شما را مرطوب و نرم می کند و یک ماده طبیعی برای تمیز کردن پوست صورت است. جو مواد مغذی فراوانی دارد و به روشنی و  جوانسازی پوست شما کمک می کند.

طرز تهیه

نصف فنجان جو را آسیاب نموده و با ۱ قاشق غذاخوری ماست ترکیب کنید سپس ۱ تا ۲ قاشق چای‌ خوری گلاب هم به این ترکیب بیافزایید تا مخلوط یکدستی به دست بیاید. ترکیب به دست آمده را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی پوست صورت خود قرار دهید. بعد از سپری شدن این زمان صورت خود را با آب شسته و تمیز کنید.

چند بار ؟

ماسک گلاب و ماست التهاب را کاهش داده و به شفافیت و روشنی پوست شما کمک می کند. این ماسک را می توانید ۱ تا ۲ بار در هفته استفاده نمایید. قبل از قرار دادن ماسک بر روی پوست صورت از نداشتن حساسیت اطمینان حاصل کنید.

طرز تهیه ماسک گلاب و عسل

برای درست کردن این ماسک به گلاب، عسل و زردچوبه نیاز دارید. ماسک گلاب و عسل جوش و آکنه ها را رفع می کند و برای پوست های خشک مناسب است. عسل خاصیت ضدمیکروبی دارد و عوامل به وجود آورنده آکنه را از بین می برد، همچنین به دلیل خاصیت چسبنده اش موجب لایه برداری و تمیز شدن پوست شما می شود. زردچوبه موجب کاهش التهاب شده و بافت پوست شما را تقویت می کند. گلاب پوست شما را شاداب و نرم می کند.

طرز تهیه

برای درست کردن این ماسک باید ۱ قاشق چای‌ خوری گلاب را با ۱ قاشق مرباخوری عسل ترکیب نمایید سپس ۱/۳ قاشق مرباخوری زردچوبه اضافه و خوب همه مواد را با هم مخلوط کنید. ترکیب به دست آمده را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی پوست صورتتان قرار دهید. بعد از سپری شدن این زمان، صورت خود را شسته و تمیز کنید.

چند بار ؟

ماسک گلاب و عسل فواید فراوانی دارد و پوست شما را از آکنه و لک های مختلف پاک می کند. این ماسک را می توانید ۱ تا ۲ بار در هفته استفاده نمایید. قبل از قرار دادن ماسک بر روی پوست صورت از نداشتن حساسیت اطمینان حاصل کنید.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 9 دی 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.