مطالب پر بازدید
ایده چیدمان بالکن برای داشتن فضایی دنج + ایده بالکن کوچک

ایده چیدمان بالکن برای داشتن فضایی دنج + ایده بالکن کوچک

ایده چیدمان بالکن ایده چیدمان بالکن برای داشتن فضایی دنج + ایده بالکن کوچک موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که …

جدیدترین مدل گردنبند طلا زنانه با طرح های جذاب و خوشگل

جدیدترین مدل گردنبند طلا زنانه با طرح های جذاب و خوشگل

جدیدترین مدل گردنبند طلا جدیدترین مدل گردنبند طلا زنانه با طرح های جذاب و خوشگل موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم …

مدل لباس های مجلسی زنانه و دخترانه با طرح های ژورنالی و خاص

مدل لباس های مجلسی زنانه و دخترانه با طرح های ژورنالی و خاص

مدل لباس های مجلسی مدل لباس های مجلسی زنانه و دخترانه با طرح های ژورنالی و خاص موضوع یکی از مطالب سایت الانت …

جمع کردن مو از روی فرش

برس موجمع کن فرش برس مو جمع کن جاروبرقی جمع کردن مو از روی فرش نی نی سایت مو جمع کن برقی دیجی کالا غلطک مو جمع کن دیجی کالا چگونه موی سگ را از روی فرش جمع کنیم جمع شدن مو روی سرامیک ریختن مو روی سرامیک نی نی سایت

جمع کردن مو از روی فرش و سرامیک با راهکار های ساده موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

ترفندهایی برای جمع کردن مو از روی فرش

به طور طبیعی روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ تار موی خود را از دست می دهیم، تارهای مو ریخته شده، به دلیل سطح پرز دار فرش و موکت روی آن ها جمع شده و به مرور به سفره، لباس و هر وسیله ای که روی فرش میگذاریم می چسبند. برای جمع کردن مو ترفندهای بسیاری وجود دارد که در ادامه پرکاربرد ترین آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

استفاده از جارو دستی

جارو دستی های کوچکی که با نام جارو نپتون هم شناخته می شوند یکی از بهترین گزینه ها برای جمع کردن موهای چسبیده شده به موکت و فرش هستند. با این روش دیگر نیازی نیست موها را با کشیدن کف دست تان جمع کنید. جارو دستی موهای انباشته شده را به سرعت و به طور کامل از سطح موکت و فرش بلند کرده و جدا می کند.

جمع کردن مو از روی سطوح مختلف

از این روش برای هر سطحی می توانید استفاده کنید. یک کش پلاستیکی را طوری دور دست تان بیاندازید که ۴ انگشت شما را فرا بگیرد. کش را تا سطح انگشت شصت پایین بیاورید به شکلی که کف دست قرار بگیرد. حالا کف دست تان را به شکل دورانی و دایره وار بر روی سرامیک یا هر سطح دیگری مثل پتو بکشید، مشاهده خواهید کرد که موها به راحتی توسط کش جمع می شوند.

جمع کردن مو از روی سرامیک

چسب گزینه مناسبی برای جذب موهای چسبیده شده به سرامیک است. با این روش می توانید مثل آب خوردن موهای چسبیده شده به سرامیک را در چند لحظه جمع کنید. برای این روش باید از چسب نواری پهن و جارو پلاستیکی با دسته بلند استفاده کنید. چسب را دقیقا بر نیمی از موهای جلویی جارو بچسبانید، به شکلی که نصف چسب به موهای جارو بچسبد و نصف دیگر آن رها باشد. دقت داشته باشید که باید این کار را برای لبه ای که به سمت بیرون است انجام دهید. زمانی که سطح سرامیک را جارو میزنید موها به چسب بخش جلویی جارو چسبیده و به راحتی جمع می شوند. برای این روش می توانید از تی جارویی هم استفاده کنید.

استفاده از دستمال نمدار

چهارمین پیشنهاد الانت، استفاده از یک دستمال نمدار است. دقت داشته باشید که دستمال یا حوله نباید کاملا خیس باشد همین که کمی نم داشته باشد کفایت می کند. دستمال نم دار را بر روی سطح فرش و در جهت خاب آن بکشید سپس مشاهده می کنید که تمام موهای جمع شده از بافت فرش خارج و کاملا نمایان می شود و شما می توانید به راحتی آن ها را بردارید.

استفاده از تی شیشه‌ شوی و دستکش

یکی از ساده ترین روش ها، استفاده از تی شیشه‌ شوی است. این تی ها به دلیل لبه خشک شان، موها را به راحتی در دام انداخته و از بافت فرش خارج می کنند. برای این روش دستکش پلاستیکی بپوشید سپس لبه تی شیشه‌ شوی را بر روی فرش یا موکت قرار داده و بکشید. زمانی که موهای درون فرش در یک بخش جمع شدند آن ها را با دست هایتان برداشته و دور بریزید. با پوشیدن دستکش پلاستیکی، دست هایتان تمیز می ماند، راحت تر می توانید موها را جمع کنید و کف دست هایتان به خاطر کشیده شدن بر روی فرش و موکت دچار خراش و آسیب نمی شود.

استفاده از نرم‌ کننده لباس

برای این روش یک اسپری بزرگ را با آب و چند قطره نرم کننده لباس پر کنید. روی سطح فرش را با اسپری نم دار کرده سپس روی فرش فرچه، دستمال حوله ای یا برس بکشید. بعد از خشک شدن فرش، رویش را با جارو برقی تمیز کنید. با این روش موهای انباشته شده در فرش توسط برس یا فرچه خارج شده و در پایان توسط جارو برقی جمع می شوند. روش دیگر این است که بعد از فرچه یا برش کشیدن فرش، موها را با دست جمع کرده و دور بریزید.

برس موجمع کن فرش برس مو جمع کن جاروبرقی جمع کردن مو از روی فرش نی نی سایت مو جمع کن برقی دیجی کالا غلطک مو جمع کن دیجی کالا چگونه موی سگ را از روی فرش جمع کنیم جمع شدن مو روی سرامیک ریختن مو روی سرامیک نی نی سایت

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 31 اردیبهشت 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.