مطالب پر بازدید
مدل مو شینیون جدید 1403 با طرح های اروپایی و ایرانی

مدل مو شینیون جدید 1403 با طرح های اروپایی و ایرانی

مدل مو شینیون جدید مدل مو شینیون جدید ۱۴۰۳ با طرح های اروپایی و ایرانی موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم …

مدل مانتو بلند بدون دکمه با طرح های فوق العاده شیک و جدید

مدل مانتو بلند بدون دکمه با طرح های فوق العاده شیک و جدید

مدل مانتو بلند بدون دکمه مدل مانتو بلند بدون دکمه با طرح های فوق العاده شیک و جدید موضوع یکی از مطالب سایت …

طراحی خاص ناخن + طراحی لاکچری و شیک برای روی ناخن

طراحی خاص ناخن + طراحی لاکچری و شیک برای روی ناخن

طراحی خاص ناخن طراحی خاص ناخن + طراحی لاکچری و شیک برای روی ناخن موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که …

ماسک مو برای موهای خشک و رنگ شده

ماسک مو خانگی برای موهای خشک و وز ماسک مو خانگی برای موهای خشک نی نی سایت ماسک مو برای موهای خشک و وز دیجی کالا بهترین ماسک مو برای موهای خشک و وز نی نی سایت بهترین ماسک مو برای موهای خشک و موخوره ماسک موی خانگی برای موهای دکلره شده ماسک مو خانگی برای نرم شدن مو

ماسک مو خانگی برای نرم شدن موهای خشک و وز آسیب دیده موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

ماسک مو خانگی با روغن نارگیل برای موهای خشک

برای درست کردن این ماسک به روغن نارگیل و عسل نیاز دارید. روغن نارگیل موجود در این ماسک حاوی اسیدهای چرب است و می تواند شکنندگی و آسیب دیدگی موهای شما را از بین برده و به آبرسانی و نرمی آن ها کمک می کند. از مزایای دیگر روغن نارگیل میتوان به ابریشم سازی و افزایش درخشندگی موها اشاره کرد. عسل موجب تمیزی و تقویت فولیکول‌ های مو شده و به دلیل خاصیت ضدباکتریایی شوره سر را کاهش داده و رفع می کند.

طرز تهیه

۱ قاشق غذاخوری روغن نارگیل را با ۱ قاشق غذاخوری عسل مخلوط نمایید و خوب هم بزنید تا یکدست شوند. ترکیب به دست آمده را برای ۲۰ تا ۲۵ دقیقه بر روی موهایتان قرار دهید و کل سرتان را به این ماسک آغشته کنید. بعد از سپری شدن زمان معین شده، موهای خود را با آب ولرم و شامپو بشویید.

چند بار ؟

ماسک موی خانگی عسل و روغن نارگیل خاصیت نرم کنندگی دارد و شکنندگی موها را برطرف می کند. شما می توانید با استفاده از این ماسک لطافت و درخشندگی را به موهای خود بازگردانید و بسیاری از مشکلات پوست سر مثل شوره و عفونت ها را از بین ببرید. این ماسک مو را می توانید ۱ تا ۲ بار در هفته استفاده کنید.

ماسک مو خانگی با ژلاتین برای موهای خشک

برای درست کردن این ماسک به ژلاتین خوراکی، آب گرم، سرکه سیب و یک روغن گیاهی مثل روغن رزماری یا روغن اسطوخودوس نیاز دارید. ژلاتین حاوی مقدار زیادی پروتئین است به همین خاطر موهای شما را ترمیم و شاداب می کند. استفاده از ژلاتین موجب صاف شدن موهای وز و افزایش براقیت و درخشانی موها می شود.  سرکه سیب موجب تقویت ریشه مو شده و ریزش مو را کاهش می دهد. روغن رزماری ساقه مو را ضخیم کرده و موهای شما را پرپشت می کند. روغن اسطوخودوس سرعت موهای شما را افزایش می دهد.

طرز تهیه

۱ قاشق غذاخوری ژلاتین را با یک فنجان آب گرم درون کاسه ای بریزید. ۵ دقیقه صبر کنید تا ژلاتین و آب با یکدیگر ترکیب شده و فرمی یکدست پیدا کنند. ۱ قاشق چای‌خوری سرکه سیب و ۶ قطره از اسانس روغنی گیاهی مثل روغن رزماری یا روغن اسطوخودوس را به آب بیافزایید. ماسک مو را بر روی کف سر ریخته و به همه موهایتان آغشته نمایید. ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید سپس ماسک را از روی موهای خود شسته و تمیز کنید.

چند بار ؟

ماسک خانگی ژلاتین تمام ویژگی های یک ماسک مو ایده آل برای شما را دارد و به زیباتر شدن موهای شما کمک می کند. این ماسک موجب پرپشتی و براق شدن موهای شما می شود. این ماسک مو را می توانید هفته ای یک بار استفاده کنید.

ماسک مو خانگی با روغن ‌زیتون برای موهای خشک

برای درست کردن این ماسک به آووکادو کاملا رسیده و روغن ‌زیتون نیاز دارید. بهتر است برای افزایش خاصیت ماسک مو، مقداری عسل هم به آن اضافه کنید. استفاده از روغن زیتون برای دوام و زیبایی مو تاریخچه ای قدیمی دارد و به سالیان سال قبل باز میگردد. یکی از مهم ترین مزیت های روغن زیتون، ضخیم کردن تارهای مو و حالت دهی به آنهاست. این روغن موهای شما را به شکل عمیق رطوبت رسانی می کند و برای هر جنس مویی مناسب است. آووکادو یک گزینه ایده آل برای موهای خشک است و خشکی پوست سر را به طور کامل رفع می کند. پروتئین‌ های موجود در این میوه استوایی موجب افزایش رویش مو شده و مسائلی مثل شوره سر را از بین میبرد. عسل سرشار از مواد مغذی، مواد معدنی، ویتامین ها و اسیدهای آمینه است به همین خاطر سلامت موهای شما را ارتقا می دهد.

طرز تهیه

۱ عدد آووکادو کاملا رسیده را از وسط برش دهید و هسته آن را خارج کنید. گوشت درون میوه را با قاشق خارج کرده و درون مخلوط کن بریزید. ۲ قاشق غذاخوری روغن ‌زیتون و ۲ قاشق غذاخوری عسل به آووکادو اضافه نموده سپس مخلوط کن را روشن کنید تا همه مواد را با هم میکس و یکدست کند. ترکیب به دست آمده را بر روی موهای مرطوب خود قرار داده و کل سرتان را به ماسک آغشته نمایید. اجازه دهید ماسک به مدت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه بر روی موهایتان بماند سپس آن را با آب ولرم و شامپو بشویید.

چند بار ؟

ماسک موی خانگی آووکادو و روغن زیتون گره موهای شما را از هم باز کرده و موجب افزایش درخشندگی و لطافت موهای شما می شود. با استفاده از این ماسک استحکام موهای شما بیشتر شده و رطوبت مورد نیاز پوست کف سر تامین خواهد شد. این ماسک مو را می توانید ۱ تا ۲ بار در هفته استفاده کنید.

ماسک مو خانگی با زرده تخم ‌مرغ برای موهای خشک

برای درست کردن این ماسک به زرده تخم ‌مرغ، آب و روغن ‌زیتون نیاز دارید. زرده تخم‌ مرغ سرشار از چربی های طبیعی و مفید برای پوست سر است. با استفاده از زرده تخم مرغ موهای شما به شکل عمیق رطوبت رسانی شده و خشکی شان برطرف می شود. زرده تخم مرغ به دلیل داشتن ویتامین D، موهای شما را تقویت کرده و به کاهش ریزش مو کمک می کند.

طرز تهیه

۲ عدد تخم مرغ را بشکنید سپس زرده آن ها را درون کاسه ای بریزید. در مرحله بعد ۲ قاشق غذاخوری روغن ‌زیتون هم به زرده ها بیافزایید و خوب با هم مخلوط کنید. در پایان کمی آب به ماسک اضافه نمایید تا رقیق شده و آماده شود. ماسک مو را بر روی موهای خود ریخته و بر روی کل سرتان آغشته کنید. کمی ماسک زرده را با موهایتان ماساژ دهید سپس کلاه حمام بپوشید و ۳۰ تا ۴۰ دقیقه صبر کنید تا مواد مغذی ماسک جذب موها و پوست کف سر شود. بعد از سپری شدن این زمان، موهای خود را با آب ولرم و شامپو بشویید.

چند بار ؟

ماسک زرده تخم ‌مرغ یکی دیگر از پیشنهادهای سایت الانت برای موهای خشک است. این ماسک به دلیل چربی و مواد مغذی بالا، سلامت موهای شما را ارتقا داده و آن ها را نرم و زیبا می کند. این ماسک مو را می توانید هفته ای یک بار استفاده کنید.

توجه :

مطالب بخش سلامت الانت از منابع اینترنتی معتبر تهیه شده و تنها جنبه آن اطلاع رسانی ست پس نباید به عنوان توصیه پزشکی تفسیر شود.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 28 اردیبهشت 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.