مطالب پر بازدید
ایده چیدن کمد دیواری اتاق خواب + چیدن کمد دیواری بدون قفسه

ایده چیدن کمد دیواری اتاق خواب + چیدن کمد دیواری بدون قفسه

ایده چیدن کمد دیواری ایده چیدن کمد دیواری اتاق خواب + چیدمان کمد دیواری بدون قفسه موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. …

مدل مانتو سوزن دوزی اینستاگرام برای خانوم های جوان

مدل مانتو سوزن دوزی اینستاگرام برای خانوم های جوان

مدل مانتو سوزن دوزی اینستاگرام مدل مانتو سوزن دوزی اینستاگرام برای خانوم های جوان موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که …

شیک ترین مدل مانتو بهاره با طرح های ساده و زیبا

شیک ترین مدل مانتو بهاره با طرح های ساده و زیبا

شیک ترین مدل مانتو بهاره شیک ترین مدل مانتو بهاره با طرح های ساده و زیبا موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. …

با تن ماهی چی درست کنم

غذا با تن ماهی و سیب زمینی با تن ماهی چی درست کنم نی نی سایت انواع غذا با تن ماهی و برنج خوراک تن ماهی با گوجه غذای نونی با تن ماهی غذا با تن ماهی ساده تن ماهی با سیب زمینی سرخ کرده غذا با تن ماهی و پنیر پیتزا

با تن ماهی چی درست کنم + انواع غذا با تن ماهی و سیب زمینی موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

انواع سالاد تن ماهی

سالاد تن ماهی ایتالیایی

مرحله اول

۲ عدد تن ماهی را به مدت ۲۰ دقیقه بجوشانید. مقداری نعناع و جعفری را به شکل ریز خرد کرده و کنار بگذارید. مقداری زیتون سیاه را هسته گیری کرده و از وسط برش دهید. آب نصف یک لیموترش را بگیرید و کنار بگذارید. از ۱/۴ کنسرو ذرت هم برای تزیین سالاد استفاده کنید.

مرحله دوم

تن ماهی جوشانده شده را خرد کنید و درون کاسه ای بریزید. آب لیمو ترش را به همراه نعناع و جعفری خرد شده، زیتون سیاه خرد شده، سس مایونز، ۱ قاشق غذا خوری سرکه بالزامیک یا سرکه سفید و نمک و فلفل به تن ماهی اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. سالاد تن ماهی ایتالیایی را با استفاده از ذرت ، کاهو و گوجه فرنگی دیزاین نمایید.

سالاد تن ماهی و شوید

مرحله اول

۱ عدد تن ماهی را بجوشانید و روغن آن را جدا نمایید. تن ماهی را درون یک کاسه ریخته و به آن ۷ عدد پیازچه خرد شده، نصف پیمانه جعفری و شوید خرد شده اضافه کنید. ۲ عدد سیب زمینی متوسط را آبپز کرده و به شکل نگینی خرد کنید.

مرحله دوم

سیب زمینی نگینی شده را به همراه نصف پیمانه خیارشور نگینی شده به تن ماهی بیافزایید و همه مواد سالاد را با هم مخلوط کنید. مقداری سس مایونز را با ماست خامه ای، روغن زیتون، فلفل سیاه، نمک و آب لیمو ترکیب کرده و به سالاد اضافه کنید. سالاد را چند ساعت درون یخچال قرار دهید تا خوش طعم تر شود.

سالاد تن ماهی لهستانی

مرحله اول

۱ عدد تن ماهی را برای ۲۰ دقیقه بجوشانید. مقداری جعفری را شسته و خرد کنید. ۱ عدد پیاز بنفش را پوست گرفته و به شکل ریز خرد کنید. در ادامه ۲ عدد هویج متوسط را هم مانند پیاز به شکل ریز خرد کنید. بعد از جوشیدن تن ماهی، آن را از کنسرو خارج کرده و خرد کنید.

مرحله دوم

تن ماهی خرد شده را به همراه پیاز، هویج و جعفری برش داده شده درون یک کاسه بریزید. به مخلوط تن ماهی ۳ قاشق غذا خوری سس مایونز و نمک و فلفل و مقداری آب لیمو ترش تازه بیافزایید. چند برگ کاهو را بشویید. در هنگام سرو یک برگ کاهو درون ظرف قرار داده و سالاد تن ماهی را بر روی آن بریزید و با گوجه فرنگی تزیین کنید.

تارت با تن ماهی

مرحله اول

۲ پیمانه آرد را درون مخلوط کن بریزید سپس ۱۲۵ گرم کره سرد مکعبی و خرد شده را به آن اضافه کنید. مقداری پودر سیر و پودر پیاز، تخم گشنیز و پودر زنجبیل، نمک و فلفل سیاه به آرد اضافه کنید. ۱ عدد تخم مرغ را درون کاسه ای بشکنید و در صورت سالم بودن به مخلوط کن اضافه کنید.

مرحله دوم

مخلوط کن را روشن کنید تا تمام مواد تارت با هم مخلوط شده و یک خمیر ایده آل تشکیل شود. خمیر به دست آمده باید یکدست و منسجم باشد. خمیر را به آرامی از درون مخلوط کن جدا کنید. خمیر را درون ظرفی قرار داده و رویش را با سلفون بپوشانید.

مرحله سوم

خمیر تارت به استراحت نیاز دارد پس آن را به مدت نیم ساعت درون یخچال قرار دهید. ۲ عدد کنسرو تن ماهی را به مدت ۲۰ دقیقه بجوشانید و روغن درون آن را جدا کنید، تن ماهی های خرد شده را درون کاسه ای بریزید. خمیر تارت را بعد از استراحت نیم ساعته خارج نمایید و بر روی صفحه کار پهن کنید.

مرحله چهارم

خمیر تارت را به شکل نازک با استفاده از وردنه باز کنید. برای این مقدار خمیر به یک قالب تارت با قطر ۲۰ تا ۲۴ سانتی نیاز دارید. خمیر را بر روی قالب قرار داده و به کف و دیواره های قالب بچسبانید. با استفاده از چنگال خمیری که در کف قالب قرار دارد را سوراخ سوراخ کنید.

مرحله پنجم

۱ عدد پیاز متوسط را پوست گرفته و بر روی تخته آشپزخانه به شکل ریز خرد کنید. تابه را بر روی حرارت ملایم گاز قرار دهید و مقداری روغن درون آن بریزید. پیاز خرد شده را درون تابه ریخته و سرخ کنید. پیاز سرخ شده را به تن ماهی اضافه کنید.

مرحله ششم

فر را بر روی دمای ۱۸۰ درجه قرار دهید تا درونش گرم شود. ۱۰۰ میلی لیتر خامه صبحانه (قابل حذف) و ۱ دسته کوچک جعفری خرد شده به تن ماهی اضافه و مخلوط کنید. در ادامه ادویه های مورد نیاز مثل فلفل سیاه، پودر آویشن و نمک را هم به تن ماهی بیافزایید.

مرحله هفتم

در نهایت ۱ عدد تخم مرغ را شکسته و به مخلوط تن ماهی اضافه کنید. شما می توانید به دلخواه به تن ماهی قارچ یا برگ اسفناج هم اضافه نمایید. مخلوط تن ماهی را درون قالب تارت بریزید. به شکلی که روی خمیر کاملا با مواد تن ماهی پوشانده شود.

مرحله هشتم

۳۰۰ گرم پنیر پیتزا بر روی مایه تن ماهی بپاشید و قالب را به مدت ۲۵ تا ۳۵ دقیقه درون طبقه میانی فر قرار دهید. در پایان ۲ دقیقه گریل را روشن کنید تا سطح تارت خوشرنگ تر شود. بعد از پختن تارت، آن را به سرعت از قالب خارج نکنید.

ساندویچ تن ماهی

مرحله اول

۱ عدد سیب زمینی بزرگ را درون قابلمه ای قرار داده و به آن مقداری آب اضافه کنید. قابلمه را بر روی شعله گاز قرار دهید تا سیب زمینی کاملا آبپز شود. بعد از آبپز شدن سیب زمینی، پوست آن را جدا کرده و با گوشتکوب لهش کنید.

مرحله دوم

۱ عدد تن ماهی را به مدت ۲۰ دقیقه بجوشانید سپس روغنش را جدا کرده و آن را به سیب زمینی له شده بیافزایید. مقداری پیازچه و شوید را به شکل ریز خرد کنید تا حدود ۴ قاشق غذاخوری شود. در مرحله بعد پیازچه و شوید خرد شده را به همراه ۱/۳ از کنسرو ذرت به تن ماهی بیافزایید.

مرحله سوم

۲ عدد خیارشور را به شکل نگینی خرد کرده و به مایه ساندویچ اضافه کنید. در نهایت ۲ قاشق غذاخوری سس مایونز را با ۱ قاشق غذاخوری آب لیمو ترش تازه و کمی نمک و فلفل ترکیب کرده سپس به مواد ساندویچ اضافه کنید. خوب همه مواد را با هم مخلوط کنید تا سس به طور یکنواخت پخش شود.

مرحله چهارم

مایه ساندویچ تن ماهی را برای ۱ تا ۲ ساعت درون یخچال قرار دهید تا طعم بهتری پیدا کند. بهتر است برای سرو ساندویچ از نان باگت یا نان تست استفاده کنید اما اگر این نان ها در دسترس شما قرار نداشت می توانید از نان لواش هم استفاده کنید.

غذا با تن ماهی و سیب زمینی با تن ماهی چی درست کنم نی نی سایت انواع غذا با تن ماهی و برنج خوراک تن ماهی با گوجه غذای نونی با تن ماهی غذا با تن ماهی ساده تن ماهی با سیب زمینی سرخ کرده غذا با تن ماهی و پنیر پیتزا

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 18 اردیبهشت 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.