نکات شربت بار بدون گلوکز برای زولبیا بامیه + علت شکرک زدن

نکات شربت بار بدون گلوکز برای زولبیا بامیه + علت شکرک زدن

نکات شربت بار نکات شربت بار بدون گلوکز برای کیک و زولبیا بامیه + علت شکرک زدن موضوع یکی از مطالب سایت الانت …

نکات تهیه مربای هویج خوشرنگ + گلوکز و دارچین در مربای هویج

نکات تهیه مربای هویج خوشرنگ + گلوکز و دارچین در مربای هویج

نکات تهیه مربای هویج زمان پخت مربای هویج چرخ شده و استفاده از گلوکز و خلال بادام در مربای هویج +‌ برای قوام …

نکات ذرت مکزیکی خوشمزه با قارچ و کالباس + ذرت مکزیکی رژیمی

نکات ذرت مکزیکی خوشمزه با قارچ و کالباس + ذرت مکزیکی رژیمی

نکات ذرت مکزیکی نکات مهم در تهیه ذرت مکزیکی خوشمزه با قارچ و کالباس عنوان یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که مفید …

نکات پخت سوسیس بندری

ساندویچ سوسیس بندری  سوسیس بندری نی نی سایت طرز تهیه سوسیس بندری تند طرز تهیه سوسیس بندری ابادانی سوسیس بندری با سیب زمینی آب پز طرز تهیه سوسیس بندری نواب ابراهیمی فوت کوزه گری سوسیس بندری سوسیس بندری با گوجه

سوسیس بندری برای ۳۰ نفر + بهترین سوسیس برای سوسیس بندری + سوسیس بندری دونفره با سیب زمینی موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. در این مطلب با شما درباره سوسیس بندری صحبت کرده ایم. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

فوت و فن سوسیس بندری

مواد لازم برای سوسیس بندری

برای پخت یک سوسیس بندری اصیل به سوسیس، رب گوجه فرنگی، پیاز، فلفل سیاه، فلفل قرمز و سس کچاپ نیاز دارید. پنیر پیتزا، ذرت، فلفل دلمه ای، سیب زمینی و قارچ از مواد دیگری هستند که می توانید بنا بر سلیقه خودتان به سوسیس بندری بیافزایید.

بهترین سوسیس برای سوسیس بندری

سوسیس را می توانید بنا بر ذائقه خود انتخاب کنید. سوسیس آلمانی و کوکتل پنیری گزینه های مناسبی برای سوسیس بندری هستند.

طرز تهیه سس برای سوسیس بندری

برای شروع ۲ عدد گوجه فرنگی متوسط را خرد نمایید سپس درون غذاساز بریزید تا به طور کامل له و یکدست شوند. تابه ای بر روی شعله ملایم گاز قرار دهید و مقداری روغن درونش بریزید. ۱ عدد پیاز و ۲ حبه سیر را پوست گرفته سپس به طور کامل ریز کنید. پیاز و سیر ریز شده را به تابه بیافزایید و کمی سرخ کنید. ۱ عدد فلفل سبز و تند را به قطعات کوچک برش دهید و به تابه اضافه کنید. اگر دوست دارید سوسیس بندری تان خیلی تند باشد، دانه های درون فلفل را خارج نکنید. پس از حدود ۱ دقیقه تفت دادن، پوره گوجه فرنگی را هم بیافزایید. در پایان ۱ لیوان آب به سس اضافه کرده و اجازه دهید حدود ۱۰ دقیقه بر روی حرارت باقی بماند تا کمی غلیظ شود. بعد از سپری شدن این زمان نمک و فلفل ها را به همراه سوسیس خرد شده به سس اضافه کنید.

سوسیس بندری با سیب زمینی

اگر دوست داشته باشید می توانید سیب زمینی را به شکل نگینی خرد کرده و سرخ نمایید سپس به سوسیس اضافه کنید. با افزودن سیب زمینی، مقدار غذای شما بیشتر و خوشمزه تر خواهد شد.

راز خوشمزه شدن سوسیس بندری

پودر آویشن یکی از ادویه هایی ست که عطر خوبی به این غذا می دهد. اضافه کردن موادی مثل قارچ و فلفل دلمه ای طعم این غذا را بهتر می کند پس حتما از این ۲ ماده استفاده کنید. درست کردن سس مخصوص این غذا یکی دیگر از راز های خوشمزه شدن سوسیس بندری ست، طرز تهیه سس مخصوص را می توانید در بالا مشاهده کنید. اگر دوست دارید یک سوسیس بندری خوشمزه درست کنید، از پیاز فراوان کمک بگیرید. راهکار دیگر استفاده از سوسیس های خانگی ست که هم سالم تر هستند و هم طعم بهتری دارند. رب را به شکل جداگانه سرخ کنید تا بوی خامی اش برطرف شود سپس آن را به غذا بیافزایید.

سوسیس بندری را با چی بخوریم

سوسیس بندری را در ساندویچی ها به همراه خیارشور و گوجه فرنگی سرو می کنند. شما می توانید این غذای خوشمزه را به همراه پیاز و جعفری خرد شده، ترشی، کاهو برش خورده، انواع کلم، فلفل سبز، گوجه گیلاسی، سیب زمینی سرخ کرده و نوشابه میل کنید.

سوسیس بندری دونفره

برای ۲ نفر به ۱ عدد پیاز متوسط، ۱ عدد سیب زمینی، ۳ عدد سوسیس، ۱/۵ قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی و مقداری ادویه و نمک نیاز دارید.

طرز تهیه سس کچاپ

سس کچاپ یکی از سس های پرطرفدار و خوشمزه است که در کنار سوسیس بندری هم به کار می رود. برای درست کردن سس کچاپ با سایت الانت همراه باشید. ۱ عدد پیاز بزرگ را پوست گرفته و به شکل نگینی خرد کنید. تابه ای بر روی شعله گاز قرار دهید و ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون درونش بریزید. پیاز نگینی شده را به تابه بیافزایید و اجازه دهید کمی سرخ شود.  ۱ کیلو گوجه فرنگی رسیده را پوست گرفته و خرد کنید سپس به پیاز بیافزایید. درب تابه را بگذارید تا گوجه فرنگی ها پخته شده و آب بیاندازند. بعد از این مرحله پیاز و گوجه فرنگی را درون میکسر ریخته و پوره کنید. پوره گوجه فرنگی را از صافی رد کنید سپس با ۱/۴ قاشق چای خوری پودر سیر، ۱/۴ قاشق چای خوری ادویه کاری، ۳ قاشق غذاخوری شکر قهوه ای، ۱ قاشق مرباخوری نمک و ۱/۴ لیوان سرکه سفید مخلوط نمایید. ۱ قاشق غذاخوری نشاسته ذرت را با مقدار کمی آب ترکیب کنید سپس به بقیه مواد بیافزایید. سس به دست آمده را به شکل مجدد بر روی شعله ملایم گاز قرار دهید و به شکل مداوم هم بزنید. زمانی که سس به غلظت کافی رسید می توانید آن را از روی حرارت برداشته و درون یخچال نگهداری کنید. اگر مقدار سس برای شما زیاد است می توانید مواد لازم را نصف کنید.

ادویه برای سوسیس بندری

مهم ترین ادویه های استفاده شده در سوسیس بندری شامل زردچوبه، فلفل قرمز، فلفل سیاه و ادویه کاری هستند.

سوسیس بندری با قارچ و پنیر

اگر می خواهید سوسیس بندری را با قارچ پخته و حاضر کنید با ما همراه باشید. برای این منظور قارچ ها را به شکل جداگانه سرخ کنید سپس با بقیه مواد مخلوط نمایید. پنیر پیتزا را هم در پایان پخت بر روی سوسیس ها ریخته و درب تابه را برای ۵ دقیقه بگذارید سپس غذا را سرو کنید.

سوسیس بندری برای ۳۰ نفر

سوسیس بندری یکی از غذاهای فست فودی ست که در بسیاری از جشن های تولد و مهمانی ها استفاده می شود. اگر می خواهید برای حدود ۳۰ تا ۳۵ نفر سوسیس بندری درست کنید از ۴۵ عدد سوسیس، ۸ عدد پیاز، ۱۰ تا ۱۵ قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی و مقداری فلفل سیاه، زردچوبه، نمک و ادویه کاری استفاده کنید.

ساندویچ سوسیس بندری  سوسیس بندری نی نی سایت طرز تهیه سوسیس بندری تند طرز تهیه سوسیس بندری ابادانی سوسیس بندری با سیب زمینی آب پز طرز تهیه سوسیس بندری نواب ابراهیمی فوت کوزه گری سوسیس بندری سوسیس بندری با گوجه

آخرین بروز رسانی در : شنبه 5 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.