مطالب پر بازدید
تزیین سالاد با ذرت و نخود فرنگی با ایده های جدید و ساده

تزیین سالاد با ذرت و نخود فرنگی با ایده های جدید و ساده

تزیین سالاد با ذرت تزیین سالاد با ذرت و نخود فرنگی با ایده های جدید و ساده موضوع یکی از مطالب سایت الانت …

ایده بالکن سنتی چوبی و ایرانی + طراحی و دیزاین تراس سنتی

ایده بالکن سنتی چوبی و ایرانی + طراحی و دیزاین تراس سنتی

ایده بالکن سنتی ایده بالکن سنتی چوبی و ایرانی + طراحی و دیزاین تراس سنتی موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم …

مدل مو عروس بسته بالا + مدل مو عروس بسته پایین با تاج

مدل مو عروس بسته بالا + مدل مو عروس بسته پایین با تاج

مدل مو عروس بسته مدل مو عروس بسته بالا + مدل مو عروس بسته پایین با تاج موضوع یکی از مطالب سایت الانت …

تنقلات کم کالری

مغزهای کم کالری غذاهای سیرکننده و کم کالری خوراکی کم کالری هله هوله های کم کالری کم کالری ترین بیسکویت تنقلات کم کالری نی نی سایت عصرانه کم کالری تنقلات سالم jkrghj ;l ;hgvd

لیست کامل مغزها و تنقلات کم کالری و سالم با غذاهای سیرکننده عنوان یکی از مطالب سایت الانت است. در این مطلب با شما درباره تنقلات کم کالری صحبت کرده ایم . امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

همه چیز درباره تنقلات کم کالری

یکی از راه های کاهش وزن و تناسب اندام استفاده از تنقلات کم کالری و سیر کننده در طول روز است. اگر برای میان وعده از موادغذایی کم کالری استفاده کنید، مقدار کالری روزانه ی شما کاهش پیدا می کند و به مرور وزن کم می کنید. با مصرف میان وعده سالم و کم کالری احساس گرسنگی شما رفع شده و در وعده های اصلی غذای کمتری خواهید خورد.

لیست تنقلات کم کالری

در زبان عامیانه تنقلات به معنای خوراکی ست که بین وعده های اصلی و به شکل کم کم خورده می شود و برای رفع موقت گرسنگی مصرف می شود. بسیاری از افراد تنقلات را برای تفریح و خوش گذراندن مصرف می کنند. بعضی از افراد عادت دارند که در طول روز بارها بارها در یخچال را باز کرده و به دلیل احساس گرسنگی کاذب خوراکی های پرکالری و چرب بخورند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید و می خواهید وزن کم کنید باید لیستی از خوراکی ها و تنقلات کم کالری تهیه کرده و طبق آن میان وعده خود را انتخاب کنید.

ترکیب کرفس و هویج

اگر به ریزه خواری علاقه دارید این میان وعده برای شما مناسب است. کافی ست تا هویج را پوست گرفته و به شکل مربع های کوچک برش دهید. سپس برگ های کرفس را جدا کرده و ساقه اش را به شکل هویج، مربعی خرد کنید. حال ترکیب کرفس و هویج را درون ظرفی ریخته و در یخچال قرار دهید. هر زمان که دلتان چیزی برای خوردن خواست از این ترکیب سالم و گیاهی استفاده کنید.

دسر سیب و شکر قهوه ای

اگر میان وعده شیرین دوست دارید دسر سیب را امتحان کنید. یک سیب را پوست گرفته و تکه تکه کنید. روی سیب کمی دارچین و یک قاشق غذاخوری شکر قهوه ای بریزید. روی حرارت بسیار ملایم قرار داده و بپزید تا دسر شما حاضر شود.

کلم بروکلی

خانواده کلم ها همگی برای میان وعده عالی هستند زیرا کالری پایینی دارند. کلم بروکلی چربی سوزی را در بدن شما افزایش می دهد زیرا دارای ویتامین C و کروم و سولفورفان است. این کلم پرفایده فیبر زیادی دارد و اشتهای شما را کاهش می دهد به همین دلیل بهترین گزینه برای میان وعده است.

خیار و آلوئه‌ ورا

اگر دوست دارید برای میان وعده یک نوشیدنی خنک و چربی سوز میل کنید دست به کار شوید. پوست یک خیار را بگیرید و با نصف آب لیمو ترش و ۲ قاشق غذاخوری ژل آلوئه‌ ورا و مشتی برگ جعفری درون یک مخلوط‌ کن بریزید. وقتی کاملا مخلوط شدند با اضافه کردن نصف قاشق چای‌ خوری زنجبیل خاصیت چربی سوزی آن را بیشتر کنید. این نوشیدنی برای افرادی که به ژل آلوئه‌ ورا حساسیت دارند مناسب نیست.

سیب زمینی آب پز

به جای درست کردن سیب زمینی به شکل سرخ شده که کالری بالایی هم دارد آن را به شکل آبپز طبخ کنید. سپس پوست آن را جدا کرده و به طور کامل له کنید. می توانید با اضافه کردن کمی نمک، ادویه کاری و فلفل سیاه و قرمز آن را خوش طعم تر کرده و خاصیتش را بیشتر کنید. زیرا ادویه هایی مثل زردچوبه، زیره، فلفل سیاه و فلفل قرمز موجب افزایش سوخت و ساز بدن می شوند.

بادام و پسته بخورید

اجزای آجیل همگی جز تنقلات سالم و مفید هستند. مصرف ۷ عدد بادام حدود ۵۰ کالری دارد اما شما را سیر می کند زیرا این مغز پر فایده چربی های سالم و فیبر و پروتئین دارد. هز ۱۰ عدد پسته حدود ۶۰ کالری دارد اما سرشار از آهن و فیبر و مواد مغذی دیگر است و یک میان وعده مفید برای شماست.

موز یخ زده یکی از تنقلات کم کالری

یکی از میان وعده های خوشمزه با کالری متوسط که نباید در مصرف آن زیاده روی کنید، ترکیب موز و شکلات است. بهتر است از موز یخ زده استفاده کنید تا طعم جالب تری پیدا کند. نصف موز را به ۱ قاشق غذاخوری شکلات آب شده آغشته و میل کنید.

ماست به همراه میوه

یکی دیگر از تنقلات خوشمزه و مفید مصرف یک فنجان ماست کم چرب به همراه چند برش میوه است که سرشار از مواد مغذی و سالم است. هر لیوان ماست کم چرب حدود ۱۴۰ کالری دارد. میوه را می توانید به سلیقه خود انتخاب کنید اما ترکیب ماست و توت فرنگی به همراه کمی جو دوسر مناسب و مقوی است.

ترکیب توت فرنگی و اسفناج

۲ لیوان اسفناج را با نصف لیوان توت فرنگی خرد شده ترکیب کنید سپس کمی سرکه بالزامیک اضافه و این میان وعده پرخاصیت را مصرف نمایید.

قهوه کم کالری

مصرف قهوه بدون شکر و خامه یک میان وعده ی عالی و کم کالری به شمار می رود. می توانید با مصرف قهوه متابولیسم بدن خود را افزایش داده و اشتهای خود را کاهش دهید. اگر قهوه تلخ را دوست ندارید با استفاده از شیر کم چرب و یا مقدار کمی شکر آن را میل کنید. بهتر است که در کنار قهوه آب هم میل کنید زیرا احساس سیری شما را افزایش می دهد.

مغزهای کم کالری غذاهای سیرکننده و کم کالری خوراکی کم کالری هله هوله های کم کالری کم کالری ترین بیسکویت تنقلات کم کالری نی نی سایت عصرانه کم کالری تنقلات سالم jkrghj ;l ;hgvd

تخم مرغ آب پز

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که در طول روز احساس گرسنگی بارها بارها به شما آلارم می دهد، تخم مرغ آب پز گزینه ی مناسبی برای شماست. هر تخم مرغ آب پز فقط ۶۰ کالری دارد اما شما را به شکل عجیبی سیر می کند زیرا سرشار از پروتئین است. می توانید روی تخم مرغ کمی نمک پاشیده و با فلفل سیاه یا قرمز طعم آن را بهتر کنید.

انگور یخ زده

یکی از تنقلات جالب که حتما باید آن را امتحان کنید، مصرف انگور منجمد شده و یخ زده است. برای این کار بهتر است از انگورهایی که دانه هایش درشت تر باشد استفاده کنید. به اندازه یک فنجان دانه های انگور را جدا کرده سپس در فریزر قرار دهید. بعد از گذشت ۲ ساعت انگور را بیرون آورده و میل کنید.

پرتقال و دارچین

یکی دیگر از تنقلاتی که برای چربی سوزی و تناسب اندام شما مفید است مصرف پرتقال به همراه دارچین است. یک پرتقال را پوست گرفته و پوست رویی آن را جدا کنید. سپس کمی دارچین بر روی آن پاشیده و میل کنید. همچنین می توانید به جای این روش، از دمنوش پرتقال و دارچین استفاده کنید.

پاپ‌ کرن یکی از تنقلات کم کالری

اگر به چیپس و پفک علاقه ی زیادی دارید می توانید پاپ‌ کرن را جایگزین این تنقلات ناسالم کنید. ذرت بو داده حاوی فیبر بالایی ست و شما را سیر نگه می دارد. اگر شما ۶ لیوان پاپ کرن مصرف کنید تنها ۱۰۰ کالری وارد بدن خود می کنید که عدد بسیار پایینی ست.

تنقلات کم کالری

یکی دیگر از تنقلاتی که می توانید برای میان وعده از آن استفاده کنید، آناناس کبابی ست. برای این منظور ۲ تکه آناناس را ۱ تا ۲ دقیقه سرخ یا کبابی کنید سپس میل کنید.

ترکیب هویج و کشمش

۱ قاشق غذاخوری کشمش را به همراه ۱ فنجان هویج رنده شده و کمی سرکه بالزمیک ترکیب کنید و به عنوان یک میان وعده مفید و کم کالری میل نمایید.

مصرف آب هندوانه

برای میان وعده می توانید از میوه های آب دار و شیرین تابستانی استفاده کنید. هندوانه گزینه ی مناسبی برای آب گیری یا درست کردن اسموتی ست و کالری پایینی دارد. حجم بالای آب در این میوه به کاهش وزن و تناسب اندام شما می کند. این میوه موجب احساس سیری و جلوگیری از پرخوری و مصرف کالری بیشتر می شود.

مغزهای کم کالری غذاهای سیرکننده و کم کالری خوراکی کم کالری هله هوله های کم کالری کم کالری ترین بیسکویت تنقلات کم کالری نی نی سایت عصرانه کم کالری تنقلات سالم jkrghj ;l ;hgvd

آخرین بروز رسانی در : شنبه 12 شهریور 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.