مطالب پر بازدید
مدل آینه قدی و دیواری برای پذیرایی + مدل آینه دکوراتیو

مدل آینه قدی و دیواری برای پذیرایی + مدل آینه دکوراتیو

مدل آینه مدل آینه قدی و دیواری برای پذیرایی + مدل آینه دکوراتیو موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که مفید …

مدل مانتو بلند بدون دکمه با طرح های فوق العاده شیک و جدید

مدل مانتو بلند بدون دکمه با طرح های فوق العاده شیک و جدید

مدل مانتو بلند بدون دکمه مدل مانتو بلند بدون دکمه با طرح های فوق العاده شیک و جدید موضوع یکی از مطالب سایت …

مدل مانتو سنتی زنانه اینستاگرام + جدیدترین مانتو سنتی زنانه

مدل مانتو سنتی زنانه اینستاگرام + جدیدترین مانتو سنتی زنانه

مدل مانتو سنتی زنانه مدل مانتو سنتی زنانه اینستاگرام + جدیدترین مانتو سنتی زنانه موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که …

صبحانه کتوژنیک

صبحانه کتوژنیک نی نی سایت طرز تهیه شکلات صبحانه کتویی تن ماهی در رژیم کتوژنیک طرز تهیه املت کتوژنیک حلیم در رژیم کتوژنیک نمونه رژیم کتوژنیک گیاهی سویا در رژیم کتوژنیک

نمونه صبحانه های کتوژنیک ایرانی + طرز تهیه املت کتوژنیک موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

همه چیز درباره صبحانه کتوژنیک

همه ما اولین وعده روزانه خود را با صبحانه شروع کنیم، صبحانه های کتوژنیک رسپی های ساده ای دارند و به راحتی تهیه می شوند. تمرکز صبحانه های کتوژنیک بر روی مواد غذایی مثل گوشت، تخم مرغ، ماهی، آجیل، آووکادو، مرغ، پنیر، خامه، کره، سبزیجات برگ دار، گوجه فرنگی، روغن زیتون و… است. در ادامه می توانید رسپی تعدادی از صبحانه های کتوژنیک مشهور را مشاهده کنید.

صبحانه کتوژنیک با تخم مرغ آب پز

تخم مرغ یکی از بهترین گزینه ها در صبحانه کتوژنیک است و در همه خانه ها یافت می شود. می توانید تخم مرغ را به تنهایی میل کنید یا آن را در کنار مخلفات دیگری قرار دهید. به خاطر داشته باشید که در این روش باید حتما تخم مرغ را آب پز کرده سپس آن را از وسط برش بزنید. می توانید به دلخواه یک تکه بیکن و یک تکه پنیر چدار وسط تخم مرغ قرار دهید. روی تخم مرغ مقداری نمک و فلفل بپاشید سپس آن را میل کنید.

صبحانه کتوژنیک با املت کدو سبز

۱ عدد کدو سبز را به شکل ریز و خلالی برش دهید. کدو سبز خلالی شده را به همراه ۱ قاشق چای خوری روغن زیتون درون تابه ای بریزید. کدو سبز را با روغن زیتون تفت داده و سرخ کنید. دقت داشته باشید که کدو سبز را باید با حرارت ملایم تفت دهید. وسط تابه را خالی کنید و یک عدد تخم مرغ بشکنید. روی تخم مرغ نمک و فلفل بپاشید و بعد از پخته شدن آن را سرو کنید.

صبحانه کتوژنیک با آووکادو

آووکادو خواص فراوانی دارد و یکی از پیشنهاد های الانت برای صبحانه کتوژنیک است. برای درست کردن این صبحانه یک آووکادو را از وسط برش دهید. هسته میانی آووکادو را بیرون آورده و کمی از گوشت میوه را خارج کنید تا درونش یک تخم مرغ جای بگیرد. درون هر نیمه آووکادو یک تخم مرغ بشکنید. کمی نمک و فلفل بر روی تخم مرغ ها پاشیده و آن را درون فر از قبل شده قرار دهید. اجازه دهید تخم مرغ کمی سفت شود سپس رویش کمی پنیر پیتزا یا پنیر چدار بریزید و دقایق دیگری آن را بپزید. کمی پیازچه و فلفل قرمز بر روی آووکادو ریخته و آن را سرو کنید.

صبحانه کتوژنیک با املت قارچ

۱ قاشق چای خوری روغن زیتون را درون تابه ای بریزید. ۳ عدد قارچ را به شکل ریز برش داده و خرد کنید سپس درون تابه بریزید. روغن زیتون را حدود ۴ دقیقه با قارچ سرخ کنید تا نرم شود. ۳ عدد تخم مرغ را درون کاسه ای شکسته و ۲ قاشق چای خوری خامه سنگین و کمی ادویه به آن اضافه کنید. قارچ ها را از تابه بیرون آورده و تخم مرغ هم زده را درون تابه بریزید. اجازه دهید تخم مرغ کمی پخته شود سپس به آن قارچ و کمی پنیر اضافه نمایید. املت قارچ و پنیر شما آماده است.

صبحانه کتوژنیک نی نی سایت طرز تهیه شکلات صبحانه کتویی تن ماهی در رژیم کتوژنیک طرز تهیه املت کتوژنیک حلیم در رژیم کتوژنیک نمونه رژیم کتوژنیک گیاهی سویا در رژیم کتوژنیک

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 25 اردیبهشت 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.