لاغری سریع در ۳ روز برای چربی سوزی شکم و پهلو با رژیم ارتشی

لاغری سریع در ۳ روز برای چربی سوزی شکم و پهلو با رژیم ارتشی

لاغری سریع در ۳ روز لاغری سریع در ۳ روز برای چربی سوزی شکم و پهلو عنوان یکی از مطالب سایت الانت است. …

معجون و نوشیدنی لاغری سریع شکم و پهلو با دارچین و سرکه سیب

معجون و نوشیدنی لاغری سریع شکم و پهلو با دارچین و سرکه سیب

لاغری سریع شکم معجون و نوشیدنی لاغری سریع شکم و پهلو + لاغری شکم در شب عنوان یکی از مطالب سایت الانت است. در …

میوه های کالری منفی کدامند + میوه های کم کالری و چربی سوز

میوه های کالری منفی کدامند + میوه های کم کالری و چربی سوز

میوه های کالری منفی میوه های کالری منفی کدامند + میوه های کم کالری و چربی سوز موضوع یکی از مطالب سایت الانت …

صبحانه رژیمی ساده

صبحانه رژیمی برای سرکار صبحانه رژیمی دکتر کرمانی صبحانه رژیمی با پنیر صبحانه رژیمی بدنسازی صبحانه رژیمی برای کاهش وزن صبحانه رژیمی با جو پرک صبحانه رژیمی با کره بادام زمینی صبحانه رژیمی ساده صبحانه رژیمی بدنسازی صبحانه رژیمی ایرانی

طرز تهیه صبحانه رژیمی با جو پرک و کره بادام زمینی + صبحانه رژیمی ایرانی و بدنسازی موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. در این مطلب با شما درباره صبحانه رژیمی صحبت کرده ایم. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

همه چیز درباره صبحانه رژیمی

انتخاب صبحانه درست یکی از مهم ترین بخش های کاهش وزن و لاغری ست. اگر صبح خود را با میل کردن صبحانه ای سیر کننده و رژیمی شروع کنید، در طول روز کم تر گرسنه شده و در نهایت کالری کمتری هم مصرف خواهید کرد. انتخاب یک صبحانه مناسب انرژی مورد نیاز شما تا وعده ناهار را تامین خواهد کرد. در ادامه می توانید چند صبحانه رژیمی را در سایت الانت مشاهده کنید.

مصرف آجیل

آجیل ها سرشار از مواد مغذی هستند و شما را به شکل طولانی مدت سیر نگه می دارند. مغزها حاوی پروتئین و چربی هستند و کمی هم کربوهیدرات دارند به همین دلیل گرسنگی شما را کنترل کرده و مهار می کنند. شما می توانید مغزها را به تنهایی برای صبحانه مصرف کنید یا مثل قدیمی ها نان و پنیرتان را به همراه گردو یا بادام بخورید. مخلوط پسته، بادام، گردو، فندق و بادام زمینی یکی از بهترین ترکیبات آجیل برای صبحانه است. همچنین می توانید مقداری کشمش یا مویز، انجیر خشک، توت خشک و … هم به ترکیب آجیل تان بیافزایید. مغزها کالری بالایی دارند به همین خاطر بهتر است در مصرف آن ها زیاده روی نکنید. از میان مغزها، بادام از همه سیرکننده تر و مغذی تر است. می توانید برای صبحانه ۱۶ عدد بادام را به همراه کمی عسل و ۱ لیوان آب درون مخلوط کن بریزید و با یکدیگر میکس کنید تا شیر بادام مقوی و پرخاصیت شما حاضر شود. شیر بادام برای افرادی که چربی خونشان بالاست مناسب نیست.

املت سبزیجات

برای درست کردن املت سبزیجات همانطور که از نام این غذا پیداست به سبزیجات مختلفی نیاز دارید. برای این املت خوشمزه و سالم به ۲ عدد تخم مرغ، ۲ عدد هویج، ۱ عدد پیازچه، نصف فلفل دلمه ای، نصف پیازی متوسط، ۱/۳ پیمانه نخود سبز پخته شده، کمی روغن زیتون، پودر سیر و ادویه نیاز دارید. این املت در مدت زمان کوتاهی حاضر شده و طرز تهیه اش راحت است. پوست هویج را بگیرید و سر و ته آن را جدا کنید. هویج را به شکل نگینی خرد کرده و به همراه روغن زیتون درون تابه ریخته سپس بر روی شعله ملایم گاز قرار دهید. کمی هویج را تفت بدهید سپس درب تابه را گذاشته و به سراغ فلفل دلمه ای بروید. فلفل دلمه ای را از وسط به ۲ بخش تقسیم کرده و تخم های درون شکمش را خارج کنید. فلفل دلمه ای را هم به شکل نگینی خرد کرده و به همراه پیاز نگینی شده به هویج تفت خورده اضافه کنید. در این مرحله پیازچه را ساطوری کرده و به همراه نخود فرنگی پخته شده درون تابه بریزید. ادویه هایی که دوست دارید را به املت بیافزایید و خوب همه سبزیجات را با یکدیگر تفت بدهید. در پایان تخم مرغ ها را وسط تابه بشکنید و اجازه دهید خودشان را بگیرند و پخته شوند. املت را درون ظرف مورد نظر سرو کرده و میل کنید.

اوتیمل یک صبحانه رژیمی

شاید تا به حال نام اوتیمل را نشنیده باشید، اوتیمل همان جو دو سر است و یکی از بهترین گزینه هایی ست که می توانید برای صبحانه رژیمی و تامین انرژی روزانه تان به کار ببرید. اوتیمل به شیوه های مختلفی از ترکیب بلغور جو دوسر، انواع میوه ها، عسل، گردو، دارچین و … تهیه می شود. این صبحانه یکی از بهترین شیوه های دریافت ویتامین های گروه B است. روش درست کردن اوتیمل ساده است شما باید ۱ لیوان شیر را به همراه ۴۰ گرم جو دو سر پرک و کمی دارچین درون کاسه ای بریزید و مخلوط کنید. کاسه را یک شب تا صبح داخل یخچال بگذارید تا صبحانه پروتئینی شما حاضر شود. برای وعده صبحانه کاسه را از یخچال بیرون آورده و با مقداری عسل، گردو و میوه هایی مثل موز حلقه شده تزیین سپس میل کنید.

مصرف موز

موز یکی از میوه هایی ست که خاصیت سیرکننده دارد، علاه بر این حاوی فیبر زیادی ست و برای کم کردن وزن پر فایده است. شما می توانید با مصرف ۱ عدد موز در هنگام صبح نیاز بدن تان به شیرینی را به شکل طبیعی برطرف کنید و دیگر به سراغ شیرینی های مصنوعی و مضر با کالری بالا نروید. موز به دلیل وجود فیبر در عملکرد معده شما تاثیر می گذارد یعنی تخلیه معده را به تاخیر می اندازد و باعث احساس سیری طولانی مدت شما می شود به همین خاطر شما دیرتر به سراغ مصرف مواد غذایی دیگر می روید. شما می توانید به همراه موز کمی نان و کره بادام زمینی هم میل کنید تا صبحانه رژیمی تان تکمیل شود.

چای سیاه را جایگزین کنید

چای سیاه یکی از نوشیدنی های گرم و مورد علاقه ایرانی هاست که خواص کمی دارد و در هنگام صبحانه و در طول روز بارها بارها نوشیده می شود. شما می توانید با یک جایگزینی کوچک گامی بزرگ به سمت لاغری بردارید. از آن جایی که خواص چای سبز برای لاغری بر هیچ کس پوشیده نیست، بهتر است صبح خود را با یک لیوان چای سبز شروع کنید. اگر طعم این چای را دوست ندارید کمی آب لیمو ترش به آن بیافزایید. چای سبز طبع سردی دارد به همین خاطر توصیه می شود با عسل، دارچین یا زنجبیل سرو شود تا هم طبعش معتدل شود و هم طعم بهتری پیدا کند. چای سبز سوخت و ساز بدن شما را بالا می برد و خاصیت چربی سوزی دارد اما به شرطی که همراه آن از یک رژیم غذایی و برنامه ورزشی مناسب هم استفاده شود.

تخم مرغ آب پز

طبق تحقیقات انجام شده اگر صبح خود را با یک ماده غذایی پروتئین دار شروع کنید، در طول روز کمتر گرسنه خواهید شد. تخم مرغ سرشار از پروتئین است و اگر به شکل آب پز طبخ و پخته شود، کالری بسیار پایینی خواهد داشت. مصرف تخم مرغ آب پز در هنگام صبح موجب کاهش اشتها، احساس سیری طولانی مدت و سرعت بخشیدن به روند چربی سوزی و کاهش وزن در بدن شما می شود، همچنین بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن شما را تامین خواهد کرد.

املت اسفناج

برای درست کردن این املت سبز و خوشمزه به ۳ عدد سفیده تخم مرغ، ۲۰۰ گرم اسفناج، ۱/۴ پیمانه شیر کم چرب، ۶ عدد گوجه گیلاسی خرد شده، ۵۰ گرم پنیر، ۱ قاشق غذا خوری بادام‌ زمینی، ۱ قاشق چای‌خوری روغن زیتون و به دلخواه مقداری جعفری نیاز دارید. برای شروع جعفری و اسفناج را درون خرد کن بریزید و با یکدیگر میکس کنید سپس شیر را هم اضافه کنید. تخم مرغ ها را بشکنید و سفیده آن ها را با مقداری ادویه به بقیه مواد درون میکسر بیافزایید. دکمه میکسر را فشار دهید تا همه مواد به خوبی با بکدیگر مخلوط شوند. درون تابه ای دردار روغن زیتون ریخته سپس آن را بر روی شعله گاز قرار دهید. مخلوط اسفناج را به تابه اضافه کنید و روی یک طرف آن بادام زمینی له شده، پنیر و گوجه گیلاسی بچینید سپس املت را برگردانید و اجازه دهید سمت دیگر املت هم پخته شود.

صبحانه رژیمی برای سرکار صبحانه رژیمی دکتر کرمانی صبحانه رژیمی با پنیر صبحانه رژیمی بدنسازی صبحانه رژیمی برای کاهش وزن صبحانه رژیمی با جو پرک صبحانه رژیمی با کره بادام زمینی صبحانه رژیمی ساده صبحانه رژیمی بدنسازی صبحانه رژیمی ایرانی

آخرین بروز رسانی در : جمعه 2 دی 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.