مطالب پر بازدید
جدیدترین مدل النگو طلا با طرح های پهن و تک پوش زنانه

جدیدترین مدل النگو طلا با طرح های پهن و تک پوش زنانه

جدیدترین مدل النگو طلا جدیدترین مدل النگو طلا با طرح های پهن و تک پوش زنانه موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. …

مدل مانتو عروسکی چین دار با طرح های جلوبسته و جلوباز

مدل مانتو عروسکی چین دار با طرح های جلوبسته و جلوباز

مدل مانتو عروسکی مدل مانتو عروسکی چین دار با طرح های جلوبسته و جلوباز موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که …

ایده چیدمان بالکن برای داشتن فضایی دنج + ایده بالکن کوچک

ایده چیدمان بالکن برای داشتن فضایی دنج + ایده بالکن کوچک

ایده چیدمان بالکن ایده چیدمان بالکن برای داشتن فضایی دنج + ایده بالکن کوچک موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که …

ماسک مو خانگی با قهوه

خواص ریختن قهوه در شامپو ماسک قهوه و زرده تخمه مرغ برای مو نی نی سایت ماسک قهوه برای ریزش مو ماسک قهوه برای مو نی نی سایت طرز تهیه شامپو قهوه قهوه سر چیست آیا قهوه مو را سفید میکند قهوه برای موی چرب

ماسک مو خانگی با قهوه و زرده تخم مرغ + خواص ریختن قهوه در شامپو موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

مهم :

در صورت داشتن حساسیت به هر کدام از مواد ذکر شده در ماسک، از استفاده آن خودداری نموده و ماسک دیگری را انتخاب کنید. در هنگام قرار دادن ماسک مو خانگی بر روی سر، مراقب باشید تا از مایه ماسک بر روی چشم و بینی تان ریخته نشود و آن ها را تحریک نکند.

ماسک مو خانگی با قهوه و ماست

برای درست کردن این ماسک به پودر قهوه و ماست نیاز دارید. قهوه جریان گردش خون در پوست سر را افزایش داده و از این طریق موجب رشد بهتر موهای شما می شود. قهوه یک رنگ دهنده طبیعی است و رنگ موهای شما را تیره تر و زیباتر می کند. ماست برای موهای خشک و وز مناسب است و به صاف شدن و نرمی این جنس مو کمک می کند. پروتئین موجود در ماست موهای شما را ترمیم و احیا کرده و موجب بهبود بافت آن ها می شود.

طرز تهیه

نصف لیوان ماست را با ۱ قاشق غذاخوری پودر قهوه مخلوط کرده تا فرمی یکدست پیدا کند. ترکیب به دست آمده را بر روی کف سرتان ریخته و کمی ماساژ دهید سپس آن را به ساقه مو آغشته کرده و برای ۲۵ تا ۳۵ دقیقه صبر کنید تا مواد مغذی ماسک جذب مو و کف سر شود. بعد از سپری شدن زمان معین شده، موهای خود را با آب و شامپویی ملایم شسته و تمیز کنید.

چند بار ؟

ماسک مو خانگی قهوه و ماست، یک ماسک ایده آل برای افزایش سلامتی و زیبایی موهای شماست. این ماسک به از بین رفتن خشکی و کاهش ریزش مو کمک می کند. ماسک قهوه و ماست را می توانید ۱ تا ۲ بار در هفته استفاده کنید.

ماسک مو خانگی با قهوه و زرده تخم مرغ

برای درست کردن این ماسک به زرده تخم مرغ و پودر قهوه نیاز دارید. قهوه موجود در این ماسک، یک نرم کننده طبیعی برای موهای شماست و لطافت را به آن ها باز می گرداند. استفاده از قهوه موجب براقی و درخشان شدن مو شده و زیبایی آن را افزایش می دهد. زرده تخم مرغ سرشار از پروتئین، مواد مغذی و چربی های سالمی ست که موجب افزایش رشد و بهبود سلامت مو می شوند. در ادامه می توانید طرز تهیه ماسک خانگی قهوه و زرده تخم مرغ را مشاهده کنید.

طرز تهیه

یک عدد تخم مرغ را شکسته و زرده آن را جدا کنید. مقداری پودر قهوه تازه به زرده تخم مرغ اضافه کرده و خوب با هم مخلوط کنید. ترکیب به دست آمده را بر روی ریشه موها ریخته و کمی ماساژ دهید سپس آن را بر روی ساقه مو آورده و تمام موهایتان را به این ماسک آغشته کنید. اجازه دهید این ماسک برای حدود ۱۰ دقیقه بر روی موهایتان بماند سپس آن را شسته و شامپو بزنید.

چند بار ؟

ماسک موی خانگی قهوه و زرده تخم مرغ موهای شما را لطیف و درخشان می کند و به رفع مشکلاتی مثل شوره سر، خشکی و شکنندگی مو کمک می کند. این ماسک را می توانید هر هفته یا هر ۲ هفته یک بار استفاده کنید.

ماسک مو خانگی با قهوه و روغن زیتون

برای درست کردن این ماسک به روغن زیتون و پودر قهوه نیاز دارید. قهوه موهای آسیب دیده را ترمیم کرده و موجب تقویت فولیکول‌ های مو می شود. روغن زیتون موهای شما را درخشان و براق می کند و موجب از بین رفتن مشکلاتی مثل خشکی پوست سر و موخوره می شود. روغن زیتون برای افرادی که دوست دارند موهایی پرپشت داشته باشند، مناسب است زیرا موجب ضخیم شدن تارهای مو شده و ظاهری پرپشت به موهای شما می بخشد.

طرز تهیه

۲ قاشق غذاخوری روغن‌ زیتون را ۱ قاشق غذاخوری قهوه پودر شده مخلوط کنید تا فرمی یکدست پیدا کند. ترکیب به دست آمده را بر روی ریشه موهایتان ریخته و کمی ماساژ دهید سپس آن را بر روی ساقه مو هدایت کرده و به کل موهایتان آغشته کنید. اجازه بدهید ماسک برای ۲۵ تا ۳۵ دقیقه بر روی موهایتان بماند سپس آن را شسته و شامپو بزنید.

چند بار ؟

ماسک موی خانگی قهوه و روغن زیتون یک ماسک مناسب برای موهای خشک است. این ماسک موهای شما را پرپشت تر، زیباتر و درخشان تر می کند. ماسک قهوه و روغن زیتون را می توانید یک بار در هفته استفاده کنید.

ماسک مو خانگی با قهوه و روغن نارگیل

برای درست کردن این ماسک به پودر قهوه و روغن نارگیل نیاز دارید. فلاونوئید ها و آنتی‌اکسیدان‌ های موجود در قهوه موجب ترمیم و تقویت موها شده و آن ها را آبرسانی می کند. روغن نارگیل یکی از روغن های مفید برای پوست و مو است. این روغن طبیعی و گیاهی خواص فراوانی دارد و موجب افزایش سرعت رشد موهای شما می شود. مواد مغذی موجود در روغن نارگیل ریشه موهای شما را تقویت کرده و به کاهش ریزش مو کمک می کند. اثرات ضد میکروبی روغن نارگیل بسیاری از مشکلات موهای شما را برطرف می کند.

طرز تهیه

۱/۴ لیوان روغن نارگیل را بر روی دمای بسیار پایینی گرم کرده سپس با ۱ قاشق غذاخوری دانه قهوه بوداده ترکیب کنید. این ۲ ماده را خوب با هم مخلوط کرده و کنار بگذارید. برای این ماسک باید ابتدا موهای خود را بشویید سپس از ماسک استفاده کنید. ترکیب قهوه و روغن نارگیل را بر روی موهای خود قرار داده و ساقه موهایتان را به این ماسک آغشته کنید. بعد از حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه می توانید ماسک را از روی موهای خود شسته و مجددا شامپو بزنید.

چند بار ؟

ماسک مو خانگی قهوه و روغن نارگیل یک ماسک ترمیم کننده و تقویت کننده است و موجب بلند شدن و افزایش رشد موهای شما می شود. این ماسک را می توانید هفته ای یک بار استفاده کنید و از نتایج آن لذت ببرید.

توجه :

مطالب بخش سلامت الانت از منابع اینترنتی معتبر تهیه شده و تنها جنبه آن اطلاع رسانی ست پس نباید به عنوان توصیه پزشکی تفسیر شود.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 31 اردیبهشت 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.