مطالب پر بازدید
جدیدترین ست دستبند و انگشتر طلا برای خانوم های خوش سلیقه

جدیدترین ست دستبند و انگشتر طلا برای خانوم های خوش سلیقه

جدیدترین ست دستبند و انگشتر طلا جدیدترین ست دستبند و انگشتر طلا برای خانوم های خوش سلیقه موضوع یکی از مطالب سایت الانت …

مدل مانتو جلوبسته دخترانه + مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته

مدل مانتو جلوبسته دخترانه + مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته

مدل مانتو جلوبسته دخترانه مدل مانتو جلوبسته دخترانه + مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. …

تزیین سالاد الویه کودکانه + تزیین سالاد الویه ساده برای مدرسه

تزیین سالاد الویه کودکانه + تزیین سالاد الویه ساده برای مدرسه

تزیین سالاد الویه کودکانه تزیین سالاد الویه کودکانه + تزیین سالاد الویه ساده برای مدرسه موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم …

دسر با بیسکویت پتی بور و خامه و موز

طرز تهیه دسر با بیسکویت پتی بور و موز دسر با بیسکویت پتی بور و ژله دسر یخچالی با بیسکویت پتی بور دسر با بیسکویت پتی بور و نشاسته دسر با بیسکویت پتی بور و پودینگ فیلم طرز تهیه دسر با بیسکویت پتی بور طرز تهیه دسر با بیسکویت پتی بور و گردو

دسر با بیسکویت پتی بور و موز + دسر یخچالی با بیسکویت پتی بور موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

دسر بیسکویتی با بیسکویت پتی بور

دسر بیسکویتی یک دسر ساده و خوشمزه است که در سرتاسر جهان طرفدار دارد. برای این دسر به شیر، بیسکویت پتی بور، شکر، نشاسته ذرت، کافی میکس، موز و گردو نیاز دارید.

مرحله اول

۲ لیوان شیر را به همراه ۴ قاشق غذاخوری نشاسته ذرت درون قابلمه ای ریخته و با چنگال هم بزنید تا نشاسته به طور کامل حل شود. در مرحله بعد ۱ بسته کافی میکس به شیر اضافه کرده و مجدد شیر را هم بزنید. در مرحله بعد ۴ قاشق غذاخوری شکر هم اضافه کنید.

مرحله دوم

قابلمه شیر را بر روی حرارت ملایم گاز قرار دهید. شیر را به شکل مداوم هم بزنید تا کمی غلیظ شود. شیر بعد از خنک شدن غلیظ تر هم می شود پس نباید اجازه دهید کاملا غلیظ شود. بعد از کمی غلیظ شدن شیر، قابلمه را از روی حرارت بردارید و اجازه دهید مایه دسرتان خنک شود.

مرحله سوم

۱/۵ بسته بیسکویت پتی بور را پودر کنید. نصف پودر بیسکویت را داخل ظرف موردنظر ریخته و با پشت قاشق فشرده نمایید. برای لایه بعدی، نصف مایه دسر را داخل ظرف و بر روی پودر بیسکویت بریزید. سطح دسر را با پشت قاشق صاف کنید.

مرحله چهارم

مقداری موز و گردو خرد شده بر روی دسر بریزید. برای لایه بعدی باز هم مطابق بالا عمل کنید. ابتدا بقیه پودر بیسکویت سپس نیم باقی مانده مایه دسر. روی دسر را مطابق میل خود تزیین کنید. مایه دسر را به مدت ۱ تا ۲ ساعت درون یخچال قرار دهید سپس سرو کنید.

توپک شکلاتی با بیسکویت پتی بور

توپک بیسکویتی یکی از شیرینی هایی ست که طعم فوق العاده و طرز تهیه ساده ای دارد و بدون نیاز به فر درست می شود. برای توپک شکلاتی به بیسکوئیت پتی بور، موز، شکلات تلخ و پودر پسته برای تزیین نیاز دارید.

مرحله اول

برای شروع ۱ بسته بیسکویت پتی بور را درون غذاساز ریخته و کاملا پودر کنید. ۱ عدد موز را پوست کنده و به غذاساز اضافه کنید تا با پودر بیسکویت میکس شود. بعد از میکس و یکدست شدن موز و بیسکویت غذاساز را خاموش کنید.

مرحله دوم

ترکیب موز و بیسکویت را از غذاساز خارج کرده و درون یک کاسه بریزید. دست تان را بشویید سپس به اندازه یک گردو از خمیر شیرینی برداشته و در دست تان گرد کنید. شیرینی های فرم گرفته را درون یک ظرف بچینید و کنار بگذارید.

مرحله سوم

بعد از فرم دادن همه خمیر شیرینی، آن ها را به مدت ۱ ساعت درون یخچال قرار دهید. بعد از سپری شدن این زمان توپک ها را از یخچال خارج کرده و درون شکلات ذوب شده بغلطانید. شکلات باید تمام بخش های توپک را پوشش دهد.

مرحله چهارم

بعد از شکلاتی شدن توپک ها، روی آن ها را با پودر پسته یا پودر نارگیل تزیین کنید. توپک های تزیین شده را مجددا ۱ تا ۲ ساعت در یخچال قرار دهید سپس به همراه چای سرو نمایید و از طعم خاص آن لذت ببرید.

دسر بیسکو بستنی با بیسکویت پتی بور

بیسکو بستنی یکی دیگر از پیشنهادات خوشمزه الانت برای مهمانی های شماست که از درست کردنش پشیمان نخواهید شد. برای این دسر به قالب لوف، بیسکویت پتی بور، موز، بستنی و شکلات نیاز دارید.

مرحله اول

۱ لیتر بستنی را از فریزر خارج کرده و درون یک کاسه بریزید و در دمای محیط قرار دهید تا کمی رقیق شود. ۲ عدد موز را پوست گرفته و به شکل ریز خرد نمایید سپس به بستنی رقیق شده اضافه کنید. برای این مقدار بستنی به ۸۰ گرم شکلات نیاز دارید.

مرحله دوم

شکلات را هم به شکل ریز خرد کرده و به محتویات کاسه اضافه کنید. برای درست کردن این دسر بهتر است از قالب لوف استفاده کنید. قالب لوف قالبی مستطیلی با دیواره های بلند است و برای پخت نان تست هم به کار میرود. البته شما می توانید از ظرفی مشابه قالب لوف هم استفاده کنید.

مرحله سوم

کف قالب را با کیسه فریزر پوشش دهید سپس بیسکویت های پتی بور را به شکل یک لایه روی پلاستیک بچینید. ترکیب بستنی را روی بیسکویت ها ریخته و مجدد یک لایه بیسکویت پتی بور بچینید. روی بیسکویت های رویی را با اضافه کیسه فریزر پوشش داده و قالب را به مدت ۲/۵ تا ۳ ساعت داخل فریزر قرار دهید.

مرحله چهارم

بعد از سپری شدن ۳ ساعت قالب را خارج کرده و دسر را با کمک پلاستیک به راحتی بیرون بیاورید. ۵ دقیقه دسر را در دمای محیط قرار دهید سپس در ابعادی که دوست دارید برش داده و با خامه و میوه های مختلف تزیین کنید.

طرز تهیه دسر با بیسکویت پتی بور و موز دسر با بیسکویت پتی بور و ژله دسر یخچالی با بیسکویت پتی بور دسر با بیسکویت پتی بور و نشاسته دسر با بیسکویت پتی بور و پودینگ فیلم طرز تهیه دسر با بیسکویت پتی بور طرز تهیه دسر با بیسکویت پتی بور و گردو

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 10 اردیبهشت 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.