مطالب پر بازدید
مدل ناخن فانتزی کوتاه + طراحی ناخن فانتزی اینستاگرام

مدل ناخن فانتزی کوتاه + طراحی ناخن فانتزی اینستاگرام

مدل ناخن فانتزی مدل ناخن فانتزی کوتاه + طراحی ناخن فانتزی اینستاگرام موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که مفید واقع …

مدل پلاک طلا دخترانه جدید + مدل پلاک زنجیر طلا دخترانه

مدل پلاک طلا دخترانه جدید + مدل پلاک زنجیر طلا دخترانه

مدل پلاک طلا دخترانه مدل پلاک طلا دخترانه جدید + عکس پلاک زنجیر طلا دخترانه موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم …

طراحی ناخن گل گلی با ترکیب رنگ های خوشگل و دخترانه

طراحی ناخن گل گلی با ترکیب رنگ های خوشگل و دخترانه

طراحی ناخن گل گلی طراحی ناخن گل گلی با ترکیب رنگ های خوشگل و دخترانه موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم …

نکات سوپ جو خوشمزه

راز خوشمزه شدن سوپ جو ادویه سوپ جو نی نی سایت برای خوشمزه شدن سوپ مرغ سوپ جو لاکچری مجلسی علت ته گرفتن بهترین طعم دهنده جا افتادن سوپ جو با شیر برای لعاب دار شدن و غلیظ شدن سوپ جو سبزی و ریختن خامه در سوپ جو زمان ریختن شیر در سوپ جو

نکات خوشمزه شدن سوپ جو + بهترین طعم دهنده و علت ته گرفتن موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

فوت و فن سوپ جو رستورانی

انواع سوپ جو

سوپ جو به روش های متنوعی طبخ می شود و انواع مختلفی دارد. سوپ جو قرمز و سوپ جو سفید از محبوب ترین انواع سوپ جو هستند و هر کدام طرفداران خاص خود را دارند.

مواد لازم برای سوپ جو

سوپ جو یکی از سوپ های خوشمزه ایرانی ست و پیشینه ای قدیمی دارد. برای درست کردن سوپ جو قرمز به پیاز، جو پوست کنده، هویج، سینه مرغ، ادویه، سبزی سوپ، رب گوجه فرنگی و روغن مایع نیاز دارید. برای تزیین سوپ می توانید از جعفری خرد شده استفاده نمایید. برای درست کردن سوپ جو سفید به سینه مرغ، پیاز، قارچ، شیر، جعفری، جو پوست کنده، هویج، روغن مایع و ادویه نیاز دارید.

راز خوشمزه شدن سوپ جو

برای خوش طعم شدن سوپ جو ترفندهای بسیاری وجود دارد که به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد. ترفند اول استفاده از عصاره های مختلف مثل عصاره مرغ یا عصاره گوشت است، ترفند دوم استفاده از آب مرغ برای پخت سوپ است که طعم بسیار خوبی به آن می بخشد. لعاب انداختن و خوب پخته شدن جو یکی دیگر از رازهای خوشمزه شدن این سوپ مجلسی است. نکته مهم دیگر استفاده از مواد تازه به جای مواد فریز شده است که نقشی اساسی در خوشمزه شدن این سوپ دارد. لیمو ترش تازه یکی دیگر از موادی ست که طعمی دلچسب به این سوپ میدهد.

بهترین ادویه برای سوپ جو

انتخاب ادویه به ذائقه شما بستگی دارد اما به طور کلی برای پخت این سوپ خوشمزه از ادویه هایی مثل زردچوبه، ادویه کاری، پودر فلفل سیاه، پودر سیر و … استفاده می شود.

رفع شوری سوپ جو

اگر در مقدار نمک زیاده روی کردید و سوپ تان شور شد، نگران نباشید. کافی ست تا یک عدد سیب زمینی را پوست بگیرید و به شکل درسته داخل سوپ قرار دهید. بعد از حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه سیب زمینی را به همان شکل از قابلمه خارج نموده و کنار بگذارید.

علت ته گرفتن سوپ جو

یکی از راه های جلوگیری از ته گرفتن سوپ، استفاده از جو پرک است. یکی از مهم ترین دلایل ته گرفتن سوپ، هم زدن بیش از اندازه آن است. این سوپ به دلیل وجود جو نباید هم زده شود.

سبزی برای سوپ جو

جعفری یکی از سبزیجات اصلی برای سوپ جو است که می توانید در پایان پخت و بعد از سرو سوپ بر روی آن بریزید تا عطر دل انگیز و جذاب جعفری حفظ شود. گشنیز یکی دیگر از سبزیجاتی ست که می توانید در مراحل پایانی پخت سوپ به آن اضافه کنید.

برای لعاب دار شدن و جا افتادن سوپ جو

هر زمان که جو را به قابلمه اضافه کردید، مقدار کمی رشته سوپی هم خرد کرده و اضافه نمایید. با این روش سوپ شما لعاب دار تر می شود.

زمان ریختن شیر و خامه در سوپ جو

به طور کلی شیر را باید ابتدا با آرد و کره تفت بدهید سپس در مراحل نسبتا پایانی به سوپ تان اضافه نمایید، بعد از اضافه کردن شیر می توانید خامه را هم بیافزایید.

غلیظ شدن سوپ جو

یکی از ترفندهایی که می توانید برای غلیظ شدن سوپ از آن استفاده کنید، ریختن بخشی از آن داخل غذاساز است تا به شکل کامل پوره شده و فرمی غلیظ پیدا کند سپس مجدد آن را داخل قابلمه بریزید و با بقیه سوپ مخلوط کنید. روش دیگر اضافه کردن خامه به سوپ است که موجب غلیظ تر شدن آن می شود.

بهترین طعم دهنده سوپ جو

جعفری خرد شده و خام، آب لیمو ترش تازه و فلفل سیاه از بهترین طعم دهنده و چاشنی های هستند که می توانید برای سوپ جو استفاده کنید.

راز خوشمزه شدن سوپ جو ادویه سوپ جو نی نی سایت برای خوشمزه شدن سوپ مرغ سوپ جو لاکچری مجلسی علت ته گرفتن بهترین طعم دهنده جا افتادن سوپ جو با شیر برای لعاب دار شدن و غلیظ شدن سوپ جو سبزی و ریختن خامه در سوپ جو زمان ریختن شیر در سوپ جو

آخرین بروز رسانی در : شنبه 27 اسفند 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.