مطالب پر بازدید
بهترین مدل مانتو امسال با طرح های بلند و کوتاه در اینستاگرام

بهترین مدل مانتو امسال با طرح های بلند و کوتاه در اینستاگرام

بهترین مدل مانتو امسال بهترین مدل مانتو امسال با طرح های بلند و کوتاه در اینستاگرام موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. …

مدل مانتو شومیزی اسپرت و دخترانه + مدل مانتو شومیزی راه راه

مدل مانتو شومیزی اسپرت و دخترانه + مدل مانتو شومیزی راه راه

مدل مانتو شومیزی مدل مانتو شومیزی اسپرت و دخترانه + مدل مانتو شومیزی راه راه موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم …

مدل مانتو بلند بدون دکمه با طرح های فوق العاده شیک و جدید

مدل مانتو بلند بدون دکمه با طرح های فوق العاده شیک و جدید

مدل مانتو بلند بدون دکمه مدل مانتو بلند بدون دکمه با طرح های فوق العاده شیک و جدید موضوع یکی از مطالب سایت …

نکات مربای به

مربای به قرمز شود مربای به ساناز مینایی نی نی سایت مربای به در طب سنتی مربای به با پیمانه مربای به جدید زرشکی شدن مربای به  مربای به بدون شکر مقدار شکر برای مربای به مواد لازم برای مربای به کیک با مربای به

نکات طلایی مربا به + علت سفت شدن مربای به + قوام مربا به موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

فوت و فن مربای به

مواد لازم برای مربای به

مربای به یکی از خوشمزه ترین مرباهایی ست که می توانید در خانه تهیه کنید و به طعم ملیح و رنگ زرشکی خود شهرت دارد. برای درست کردن این مربای محبوب به میوه به، شکر، آب، آب لیمو ترش و هل نیاز دارید.

فوت و فن مربای به

پخت طولانی مدت با شعله ملایم گاز یکی از فوت های کوزه گری برای مربای به است که موجب طعم و رنگی ایده آل برای این مربا می شود. برای شفاف شدن رنگ مربا، میوه به خرد شده را درون آب به جوش آمده بریزید و اجازه دهید ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بر روی حرارت ملایم بماند سپس کف های روی آب را دور بریزید، شعله پخش کن بگذارید و شکر را بیافزایید. با این روش مربای شما شفاف تر و زیباتر می شود. مربا به باید رقیق تر از مرباهای دیگر از روی حرارت برداشته شود در غیر این صورت سفت خواهد شد. بهتر است میوه به را پوست بگیرید زیرا پوست آن حالت کرکی دارد و برای مربا مناسب نیست. برای زیباتر شدن و خوشرنگ تر شدن مربا، از میوه های سالم و بدون لکه و زدگی استفاده کنید. بهتر است این مربا را به روش اصیل و بدون اضافه کردن ادویه جاتی مثل زعفران درست کنید. بعد از پخت مربا اجازه دهید یک شب تا صبح درون قابلمه بماند سپس آن را درون شیشه بریزید.

مقدار اب برای مربای به

میزان آب به میزان میوه به، میزان شکر و رسپی مورد استفاده شده شما بستگی دارد. به طور کلی برای ۱ کیلوگرم میوه به از ۸ تا ۹ لیوان آب استفاده می شود.

چرا مربای به قرمز نمیشه

این اتفاق به چند دلیل رخ نمی دهد. دلیل اول پخت مربا با درب باز است. مربای به را باید درون ظرفی با درب کاملا بسته طبخ کنید تا در پایان رنگش تغییر کند و متمایل به زرشکی شود. دلیل دیگر جنس قابلمه است. مربای به را باید درون دیگ های مسی سفیده شده بپزید تا هم خوشمزه تر شود و هم مربا در هنگام جوشیدن به و شربت، قرمز شود. گذاشتن دم کنی بر روی درب قابلمه به قرمز شدن مربای به کمک می کند.

مربای به با گردو

یکی از نکات جالب درباره مربای به، این است که شما می توانید مقداری گردو هم به آن اضافه کنید. برای ۵۰۰ گرم میوه به، باید ۵۰ گرم مغز گردو استفاده کنید. مغز گردو را باید در ۲۰ یا ۳۰ دقیقه پایانی پخت مربا اضافه کنید.

علت سفت شدن مربای به

اگر مربای شما خیلی سفت شده، احتمالا آن را دیر از روی حرارت گاز برداشته اید. میوه به بعد از پخت فرمی ژلاتینی به خود می گیرد و بعد از خنک شدن مربا، شیره بسیار سفت تر می شود ، این مربا را باید رقیق تر از مرباهای دیگر، از روی حرارت گاز بردارید. باید به خاطر داشته باشید که شهد مربا بعد از خنک شدن، غلیظ تر می شود. برای تست قوام آمدن مربا به با الانت همراه باشید. برای این منظور لیوانی را پر از آب سرد کرده سپس یک قطره از مربای به را درون آن بیاندازید. اگر قطره مربا به ته لیوان رفت یعنی قوام آمده و باید از روی حرارت برداشته شود اما اگر قطره مربا از هم پاشید یعنی قوام پیدا نکرده است و باید مجددا حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بر روی حرارت بماند. اگر شیره مربای به سفت شده مقداری آب جوش به آن اضافه کنید و اجازه دهید دقایقی بر روی حرارت گاز بماند تا قوام بیاید.

مقدار شکر برای مربای به

مقدار شکر با مقدار به یکی ست یعنی اگر یک کیلوگرم به استفاده می کنید باید از یک کیلوگرم شکر هم استفاده کنید.

کیک با مربای به

اگر در خانه مربای زیادی دارید، آن را برای درست کردن کیک به کار ببرید. برای این منظور از هر کیک با هر طعمی می توانید استفاده کنید. اجازه دهید کیک بعد از پخت خنک شود سپس آن را به دو بخش تقسیم کرده و از وسط ببرید. مربای مورد نظر را بر روی وسط کیک ریخته و با پالت بر روی آن بمالید، به شکلی که یک لایه مربایی سطح آن را پوشش دهد. لایه بالایی کیک را بر روی لایه پایینی قرار دهید و فیکس کنید. حالا کیکی دارید که میان آن را مربایی خوشمزه تشکیل داده است. کیک را برای ۱ ساعت درون یخچال قرار دهید سپس سرو کنید.

مربای به قرمز شود مربای به ساناز مینایی نی نی سایت مربای به در طب سنتی مربای به با پیمانه مربای به جدید زرشکی شدن مربای به  مربای به بدون شکر مقدار شکر برای مربای به مواد لازم برای مربای به کیک با مربای به

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 9 خرداد 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.