مطالب پر بازدید
جدیدترین مدل گردنبند طلا زنانه با طرح های جذاب و خوشگل

جدیدترین مدل گردنبند طلا زنانه با طرح های جذاب و خوشگل

جدیدترین مدل گردنبند طلا جدیدترین مدل گردنبند طلا زنانه با طرح های جذاب و خوشگل موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم …

مدل مانتو جلوبسته دخترانه + مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته

مدل مانتو جلوبسته دخترانه + مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته

مدل مانتو جلوبسته دخترانه مدل مانتو جلوبسته دخترانه + مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. …

تزیین سالاد الویه کودکانه + تزیین سالاد الویه ساده برای مدرسه

تزیین سالاد الویه کودکانه + تزیین سالاد الویه ساده برای مدرسه

تزیین سالاد الویه کودکانه تزیین سالاد الویه کودکانه + تزیین سالاد الویه ساده برای مدرسه موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم …

دسر ساده و سریع یخچالی لیوانی

دسر ساده و سریع یخچالی با ژله دسر ساده و سریع یخچالی با بیسکویت دسر ساده و سریع با بستنی دسر ساده و سریع یخچالی با نشاسته  دسر ساده و سریع یخچالی کم هزینه انواع دسر ساده و کم هزینه دسر ساده و سریع یخچالی بدون بیسکویت

دسر ساده و سریع یخچالی با ژله و بیسکویت + دسر ساده بدون شیر موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

مراحل تهیه دسر مگنولیا کیک

مرحله اول

۱ بسته بیسکوییت یا کیک کاکائویی را درون کاسه ای ریخته و کاملا خرد کنید سپس کنار بگذارید. ۱ لیتر شیر را درون قابلمه ای ریخته و به آن ۱ لیوان شکر، ۲ قاشق غذاخوری نشاسته و ۲ قاشق غذاخوری آرد اضافه کنید. شیر را با این مواد مخلوط کنید تا ترکیبی یکدست به وجود بیاید.

مرحله دوم

قابلمه را بر روی حرارت متوسط گاز قرار دهید و به شکل مداوم هم بزنید تا ته نگیرد. بعد از حدود ۵ تا ۶ دقیقه، پودینگ شما پخته شده و آماده است. بعد از سپری شدن این زمان، ۲۰۰ میلی لیتر خامه صبحانه را به پودینگ اضافه کرده و هم بزنید سپس قابلمه را از روی شعله گاز بردارید.

مرحله سوم

چند لیوان با دهانه گشاد انتخاب کنید. کف لیوان را با پودینگ خامه ای پوشش داده سپس روی آن مقداری کیک یا بیسکویت خرد شده بریزید. لایه بعدی مجددا پودینگ ریخته و همه لیوان ها را به این شکل پر کنید. بعد از پرکردن همه لیوان ها، نوبت به تزیین میرسد.

مرحله چهارم

تزیین دسر مگنولیا به سلیقه شما بستگی دارد می توانید روی پودینگ را با پودر یا خلال پسته تزیین کنید یا از میوه هایی مثل موز و توت فرنگی به صورت اسلایس شده استفاده کنید. از مواد دیگری که می توانید برای تزیین دسر استفاده کنید میتوان به ترافل های شکلاتی یا رنگی، سس کارامل، سس شکلاتی و … اشاره کرد. دسر تزیین شده را برای یکی دو ساعت درون یخچال قرار دهید و هر زمان که دوست داشتید برای عزیزانتان سرو نمایید.

مراحل تهیه دسر شامانو

مرحله اول

یک بسته پودر ژله شاتوت، تمشک یا توت فرنگی را باز کرده و با یک لیوان آب جوش درون ظرفی بریزید سپس آن را بر روی حرارت بخار کتری قرار دهید تا ذرات ژله به طور کامل حل شود. بعد از شفاف شدن ژله نصف لیوان آب سرد هم به ژله اضافه کنید سپس آن را مخلوط کرده و کنار بگذارید.

مرحله دوم

۲ قاشق چای خوری پودر ژلاتین را با نصف لیوان آب مخلوط کرده و زمانی که فرم اسفنجی پیدا کرد، مثل ژله بر روی حرارت بخار کتری قرار دهید تا شفاف شود. ۲۰۰ گرم پنیر خامه ای را درون کاسه ای ریخته و دو سه دقیقه با همزن برقی بزنید.

مرحله سوم

۲۰۰ گرم خامه به پنیر خامه ای اضافه کرده و مجددا با همزن برقی برای یک تا دو دقیقه مخلوط کنید. ۱۰۰ گرم بستنی وانیلی به همراه نصف لیوان شیر عسلی به کاسه اضافه کرده و مواد را در اندازه ای که با هم ترکیب شوند، مخلوط کرده و هم بزنید.

مرحله چهارم

در نهایت ژله و پودر ژلاتین از حرارت افتاده را به همراه ۳ قاشق سوپ خوری پودر قند به محتویات کاسه اضافه کرده و کمی مخلوط کنید تا همه مواد با هم یکی شده و فرمی یکدست پیدا کند. قالبی متناسب با اندازه مواد انتخاب کرده و دسر را درون آن بریزید.

مرحله پنجم

دسر شامانو را برای حدود ۴ تا ۵ ساعت درون یخچال قرار دهید تا بافتی یکدست و منسجم پیدا کرده و آماده شود. بعد از سپری شدن زمان معین شده، دسر را از یخچال خارج کرده و درون ظرف موردنظر سرو کنید. می توانید مقداری خامه قنادی را فرم داده سپس دور دسر را با شکوفه های خامه ای دیزاین کنید.

مراحل تهیه دسر سمولینا لبنانی

مرحله اول

برای درست کردن دسر لبنانی، ۸ قاشق غذاخوری شکر را با ۴ لیوان شیر ترکیب کرده سپس درون قابلمه ای بریزید. قابلمه را بر روی شعله ملایم گاز قرار داده و کمی هم بزنید. بعد از گرم شدن شیر، ۶ قاشق غذاخوری آرد سمولینا را دقیقا بالای قابلمه الک کنید

مرحله دوم

دقت داشته باشید که باید در حین الک کردن آرد، شیر را هم بزنید تا فرمی یکدست پیدا کرده و گلوله گلوله نشود. بعد از اضافه کردن آرد، شیر را به شکل مداوم هم بزنید تا ته نگیرد و دسر نسوزد. بعد از اینکه دسر کمی غلیظ شد، ۴ قاشق غذاخوری گلاب به آن بیافزایید.

مرحله سوم

بعد از غلیظ تر شدن دسر، نوبت به اضافه کردن خامه میرسد. ۱ بسته خامه صبحانه را به دسر اضافه کرده و قابلمه را از روی شعله گاز بردارید. خامه را کاملا با دسر مخلوط کرده و یکدست کنید. در این مرحله دسر را درون غذاساز بریزید و میکس کنید.

مرحله چهارم

بعد از میکس شدن دسر، یک صافی روی کاسه ای قرار داده و دسر را از درون صافی رد کنید تا بعد از آماده شدن بافتی لطیف پیدا کند. دسر صاف شده را درون لیوان یا کاسه های کوچک بریزید سپس رویش را با پودر پسته تزیین کنید. دسر سمولینا را برای چند ساعت درون یخچال بگذارید سپس سرو کنید.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 4 خرداد 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.