مطالب پر بازدید
مدل پلاک طلا دخترانه جدید + مدل پلاک زنجیر طلا دخترانه

مدل پلاک طلا دخترانه جدید + مدل پلاک زنجیر طلا دخترانه

مدل پلاک طلا دخترانه مدل پلاک طلا دخترانه جدید + عکس پلاک زنجیر طلا دخترانه موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم …

تزیین سالاد ماکارونی تک نفره برای تولد و مدرسه

تزیین سالاد ماکارونی تک نفره برای تولد و مدرسه

تزیین سالاد ماکارونی تک نفره تزیین سالاد ماکارونی تک نفره برای تولد و مدرسه موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که …

مدل ناخن فانتزی کوتاه + طراحی ناخن فانتزی اینستاگرام

مدل ناخن فانتزی کوتاه + طراحی ناخن فانتزی اینستاگرام

مدل ناخن فانتزی مدل ناخن فانتزی کوتاه + طراحی ناخن فانتزی اینستاگرام موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که مفید واقع …

دسر با بستنی و موز و بیسکویت

دسر با بستنی و بیسکویت دسر با بستنی و شیر دسر با بستنی ساده دسر با بستنی و بیسکویت پتی بور دسر با بستنی و موز و گردو دسر ساده و سریع با بستنی و ژله دسر با بستنی و ژلاتین

دسر با بستنی و موز و بیسکویت + انواع دسر با بستنی وانیلی موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

مراحل تهیه اسموتی توت فرنگی با بستنی

مرحله اول

۱۲ عدد توت فرنگی را به همراه ۲ عدد موز متوسط به مدت نیم ساعت درون فریزر قرار دهید. بعد از سپری شدن زمان معین شده، میوه های نیمه منجمد شده را از فریزر بیرون بیاورید. پوست موز و برگ های توت فرنگی را جدا کنید.

مرحله دوم

موز و توت فرنگی را درون مخلوط کن ریخته و کاملا با هم میکس کنید تا بافتی یکدست پیدا کنند. در ادامه ۴ عدد بستنی وانیلی لیوانی را به همراه ۲/۳ پیمانه شیر سرد به مخلوط کن اضافه نموده و آن را روشن کنید. اجازه دهید ترکیب شیر و بستنی کاملا میکس شده و با میوه ها یکی شود.

مرحله سوم

در این مرحله می توانید کمی عسل یا شکر هم به اسموتی اضافه کنید تا شیرین تر و خوشمزه تر شود. همچنین اگر دوست دارید که اسموتی فرمی روان تر و غلظت کمتری داشته باشد می توانید مجددا مقداری شیر به مخلوط کن اضافه کرده و یکبار دیگر آن را روشن کنید.

مرحله چهارم

اسموتی توت فرنگی خوشمزه شما آماده است. اسموتی را درون ۴ لیوان بلند بریزید و به آن کمی موز خرد شده بیافزایید. می توانید اسموتی را با استفاده از توت فرنگی و موز برش خورده، پودر پسته و ترافل تزیین و سرو کنید.

مراحل تهیه ماقوت بستنی

مرحله اول

۳ قاشق غذاخوری سرپر پودر ژلاتین را با کمی آب سرد ترکیب کرده و بر روی حرارت کتری حل کنید سپس کنار بگذارید. ۱۵۰ گرم بستنی را با ۳ قاشق غذاخوری خامه درون کاسه ای ریخته و با قاشق مخلوط کنید. ترکیب خامه و بستنی را هم بر روی حرارت کتری قرار دهید تا کاملا رقیق شود.

مرحله دوم

۵ قاشق غذاخوری شیر را با ۳ قاشق غذاخوری سرپر نشاسته ذرت ترکیب کرده و خوب هم بزنید تا یکدست شود سپس آن را به همراه ۳ لیوان شیر درون قابلمه ای بریزید. در مرحله بعد ۳/۴ لیوان شکر به شیر اضافه کرده و قابلمه را بر روی حرارت ملایم گاز قرار دهید.

مرحله سوم

شیر را باید به شکل مداوم هم بزنید تا ته نگیرد و بافتی یکدست پیدا کند. بعد از حل شدن شکر، ۳/۴ لیوان گلاب را به همراه ژلاتین حل شده و بستنی رقیق شده به شیر بیافزایید. به همزدن دسر ادامه بدهید تا کمی غلیظ شود.

مرحله چهارم

در این مرحله مقداری زعفران دم کرده به دسر افزوده و مخلوط کنید. زمانی که غلظت دسر به فرنی شباهت پیدا کرد شعله گاز را خاموش نمایید. این دسر به دلیل استفاده از ژلاتین، بعد از قرار گرفتن در یخچال فرمی شبیه به ژله پیدا می کند.

مرحله پنجم

یک قالب ژله متناسب با اندازه مواد دسر انتخاب نمایید. کف قالب ژله را کمی چرب کرده و دسر از حرارت افتاده را درونش بریزید. قالب را برای چند ساعت درون یخچال بگذارید تا کاملا خودش را بگیرد و سفت شود. بعد از ۴ تا ۶ ساعت قالب را از یخچال خارج کنید.

مرحله ششم

دور دسر را با چاقو آزاد نموده و قالب ژله برای چند ثانیه درون آب گرم قرار دهید. قالب را درون ظرف موردنظر برعکس کرده و به آرامی خارج کنید. ماقوت بستنی خوشمزه شما آماده سرو شدن است.

مراحل تهیه بستنی سوخاری

مرحله اول

یک لیوان که انتهایش فرمی گرد و تخم مرغی داشته باشد انتخاب کنید. ۲ بسته بستنی وانیلی را از یخچال خارج کنید. کف لیوان را با سلفون پوشش دهید سپس مقداری بستنی درونش بریزید. روی بستنی وانیلی را با استفاده از پشت قاشق فشرده و صاف کنید.

مرحله دوم

بعد از اینکه نیم بیشتر لیوان را پر از بستنی کردید، آن را برای ۲ ساعت درون فریزر قرار دهید. بقیه بستنی را هم به همین شکل درون لیوان سلفون کشیده ریخته و داخل فریزر قرار دهید. ۲ عدد تخم مرغ را شکسته و درون کاسه ای بریزید.

مرحله سوم

تخم مرغ ها را هم بزنید تا از لختگی خارج شده و فرمی یکدست پیدا کنند. ۱ بسته کورن فلکس را به وسیله وردنه خرد کنید یا درون غذاساز بریزید. دقت داشته باشید که کورن فلکس نباید خیلی ریز و خرد شود. بعد از سپری شدن ۲ ساعت، لیوان ها را از فریز خارج نمایید.

مرحله چهارم

بستنی ها را با استفاده از سلفون از درون لیوان ها خارج کنید. بستنی را درون تخم مرغ قرار داده و بغلطانید تا کاملا به آن آغشته شود. بعد از غلطاندن بستنی در تخم مرغ، آن را در کاسه حاوی کورن فلکس بچرخانید. مرحله تخم مرغ و کورن فلکس را یکبار دیگر برای بستنی تکرار کنید تا در هنگام سرخ شدن باز نشود.

مرحله پنجم

همه بستنی ها را مطابق بالا از لیوان خارج کرده و درون ترکیب تخم مرغ و کورن فلکس قرار دهید. بعد از انجام این مرحله بستنی های آماده شده را برای ۶ ساعت داخل فریزر بگذارید. بعد از سپری شدن ۶ ساعت بستنی ها را خارج کرده و مجددا درون ترکیب تخم مرغ و کورن فلکس بغلطانید.

مرحله ششم

در نهایت بستنی ها را برای ۱۲ ساعت دیگر درون فریز قرار دهید. یک تابه کوچک برداشته و مقداری روغن درونش بریزید. اجازه دهید روغن کاملا داغ شود سپس بستنی ها را به شکل دانه به دانه از فریزر خارج کرده و در روغن داغ سرخ کنید.

مرحله هفتم

سرخ کردن بستنی نباید بیشتر از ۳۰ ثانیه طول بکشد، در این صورت بستنی سرخ شده شما وا میرود و آب می شود. بعد از سرخ کردن بستنی ها آن ها را با کمی توت فرنگی، سس شکلاتی و موز تریین کنید. بستنی سوخاری باید دقیقا بعد از آماده شدن سرو شود.

دسر با بستنی و بیسکویت دسر با بستنی و شیر دسر با بستنی ساده دسر با بستنی و بیسکویت پتی بور دسر با بستنی و موز و گردو دسر ساده و سریع با بستنی و ژله دسر با بستنی و ژلاتین

آخرین بروز رسانی در : جمعه 29 اردیبهشت 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.