با خمیر یوفکا چی درست کنم + فینگر فود خوشمزه با خمیر یوفکا

با خمیر یوفکا چی درست کنم + فینگر فود خوشمزه با خمیر یوفکا

با خمیر یوفکا چی درست کنم با خمیر یوفکا چی درست کنم + شیرینی و غذا با خمیر یوفکا موضوع یکی از مطالب …

نکات کاچی ساده و زعفرانی با آرد برنج و زردچوبه + علت گلوله شدن

نکات کاچی ساده و زعفرانی با آرد برنج و زردچوبه + علت گلوله شدن

نکات کاچی ساده نکات کاچی ساده و زعفرانی با آرد برنج و زردچوبه + علت گلوله شدن موضوع یکی از مطالب سایت الانت …

نکات ته چین مرغ خوشمزه + میزان ماست و علت خشک شدن

نکات ته چین مرغ خوشمزه + میزان ماست و علت خشک شدن

نکات ته چین گوشت فوت و فن ته چین مرغ و راز خوشمزگی آن + زمان دم کشیدن و منسجم شدن ته چین …

با خمیر هزارلا چی درست کنم

با خمیر هزارلا چی درست کنم نی نی سایت اسنک با خمیر هزار لا پیراشکی با خمیر هزارلا طرز تهیه کروسان با خمیر هزارلا پمینا فینگر فود با خمیر هزارلا باقلوا با خمیر هزارلا اشترودل با خمیر هزارلا شیرینی با خمیر هزار لا بدون فر

با خمیر هزارلا چی درست کنم + اسنک و شیرینی با خمیر هزارلا موضوع یکی از مطالب سایت الانت است. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

شیرینی ناپلئونی با خمیر هزارلا

مرحله اول

۱ بسته خمیر هزارلا آماده را از فریزر خارج کرده و در دمای محیط قرار دهید. بعد از باز شدن یخ خمیر، آن را باز کرده و دور تا دورش را با چاقو جدا کنید. این بخش جدا شده را کنار بگذارید. خمیر را به مستطیل های ۳ تا ۵ سانتی تقسیم کرده و برش دهید.

مرحله دوم

فر را بر روی ۱۸۰ درجه تنظیم کرده و روشن نمایید. کف سینی فر را با کاغذ روغنی پوشش داده و خمیر های برش زده را با کمی فاصله درونش بچینید. اضافه های خمیر که در ابتدا برش زده بودید را هم درون سینی فر قرار دهید.

مرحله سوم

بعد از گرم شدن درون فر و سپری شدن ۱۵ دقیقه، خمیر شیرینی را درون فر قرار دهید. بعد از حدود ۲۰ دقیقه خمیر پخته می شود و می توانید آن را از فر خارج کنید. اجازه دهید خمیر شیرینی خنک شود و از حرارت بیفتد.

مرحله چهارم

یک کاسه پلاستیکی را برای نیم تا یک ساعت درون فریزر قرار دهید تا کمی یخ بزند سپس آن را خارج کرده و ۲۰۰ گرم خامه قنادی درونش بریزید. خامه را با دور تند همزن مخلوط کنید تا پف کرده و فرم بگیرد. خامه فرم گرفته را درون قیف بریزید.

مرحله پنجم

لایه های باز شده خمیر را با چاقو از هم جدا کنید. حالا بین لایه های خمیر هزارلا، خامه فرم گرفته بریزید. دقت داشته باشید که آخرین لایه شیرینی باید خامه فرم گرفته باشد. تکه های دور خمیر هزارلا که به شکل جداگانه پخته بودید را با دست پودر کنید و بر روی شیرینی ناپلئونی بریزید. شیرینی ها را برای چند ساعت درون یخچال قرار دهید.

رول نوتلا و فندق با خمیر هزارلا

مرحله اول

۱ بسته خمیر هزارلا آماده را از فریز خارج کرده و به مدت ۴۵ دقیقه درون یخچال قرار دهید. بعد از سپری شدن زمان معین شده، خمیر هزارلا را از یخچال خارج نمایید و بر روی سطح کار آردپاشی شده قرار دهید.

مرحله دوم

خمیر هزارلا را با استفاده از وردنه باز کنید. روی سطح خمیر پهن شده را با استفاده از نوتلا بپوشانید به شکلی که یک لایه نازک نوتلا بر روی خمیر قرار بگیرد. نصف پیمانه مغز فندق را به شکل ریز خرد کرده و به شکل پخش بر روی نوتلا بریزید.

مرحله سوم

خمیر هزارلا را به آرامی رول کنید سپس به برش های ۲ سانتی متری تقسیم نمایید. کف سینی فر را با کاغذ روغنی بپوشانید سپس رول های برش خورده را درونش بچینید. فر را با دمای ۱۸۰ درجه روشن کنید.

مرحله چهارم

یک عدد تخم مرغ را بشکنید و زرده آن را جدا نمایید. ۱ قاشق چای خوری شیر به زرده تخم مرغ اضافه و کاملا مخلوط کنید. ترکیب زرده و شیر را با استفاده از یک فرچه بر روی رول نوتلا و فندق بمالید.

مرحله پنجم

سینی حاوی شیرینی را به مدت ۲۵ تا ۳۰ دقیقه در طبقه وسط فر قرار داده و بپزید. زمانی که روی رول های نوتلا، طلایی رنگ شد می توانید سینی را از درون فر خارج کنید. رول های خوشمزه را درون ظرف سرو چیده و با عزیزانتان میل کنید.

شیرینی زبان با خمیر هزارلا

مرحله اول

۱ بسته خمیر هزارلا آماده را از فریزر خارج کرده و درون محیط آشپزخانه قرار دهید تا به مرور یخش آب شده و نرم شود. زمانی که خمیر کمی نرم شد، باید آن را با استفاده از وردنه باز کنید. دقت داشته باشید که خمیر نباید کاملا شل شود، در هنگام باز کردن خمیر باید کمی سفت و خنک باشد.

مرحله دوم

خمیر هزارلا را باید به قطر ۱ تا ۱/۵ سانتی متر باز کنید. دقت داشته باشید که لبه های خمیر هزارلا را خیلی فشار ندهید. برای برش خمیر از چاقویی که از قبل در فریزر قرار داده اید و کاملا سرد باشد، استفاده کنید.

مرحله سوم

خمیر هزارلا را با کاتر شیرینی زبان یا یک کاتر بیضی شکل قالب بزنید. با چاقویی که در فریزر قرار داده بودید یک برش کوچک در وسط خمیر های شیرینی ایجاد کنید. سینی فر را با کاغذ روغنی پوشش دهید سپس شیرینی های قالب زده شده را درونش بچینید.

مرحله چهارم

فر را بر روی ۱۸۰ درجه تنظیم و روشن نمایید. روی شیرینی ها را با استفاده از فرچه به شربت بار آغشته نمایید. در مرحله بعد یک عدد تخم مرغ را بشکنید و زرده آن را جدا نمایید. زرده تخم مرغ را با ۱ قاشق غذاخوری پودر قند ترکیب کنید.

مرحله پنجم

ترکیب پودر قند و زرده تخم مرغ را با یک برس بر روی شیرینی ها بمالید. روی شیرینی زبان را با پودر پسته تزیین کنید. شیرینی ها را روی سینی چیده و به مدت ۲۵ تا ۳۰ دقیقه درون فر از قبل گرم شده قرار دهید.

مرحله ششم

بعد از سپری شدن زمان معین شده، شیرینی ها پف کرده و پخته می شوند. زمانی که اطراف شیرینی رنگ گرفت می توانید برای خوشرنگ تر شدن، گریل را ۲ تا ۳ دقیقه روشن کنید.

مرحله هفتم

بعد از خارج کردن شیرینی از فر، مجددا رویش شربت بار بمالید تا براق و خوشمزه تر شود. شیرینی زبان های آماده شده را درون ظرف موردنظر چیده و در کنار عزیزان تان به همراه چای هل و دارچین میل کنید.

مرحله هشتم

اگر دوست دارید شیرینی زبان شهد بیشتری داشته باشد، شیرینی ها را برای ۱ تا ۲ دقیقه درون ظرفی حاوی شربت بار قرار دهید. بعد از خارج کردن شیرینی ها، آن ها را سرو کنید. دقت داشته باشید که با این روش شیرینی ها خیلی زود سفت می شوند و نمی شود آن ها را به مدت طولانی نگه داشت.

با خمیر هزارلا چی درست کنم نی نی سایت اسنک با خمیر هزار لا پیراشکی با خمیر هزارلا طرز تهیه کروسان با خمیر هزارلا پمینا فینگر فود با خمیر هزارلا باقلوا با خمیر هزارلا اشترودل با خمیر هزارلا شیرینی با خمیر هزار لا بدون فر

آخرین بروز رسانی در : شنبه 23 اردیبهشت 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام الانت و لینک مستقیم بلا مانع است.